Jump to content
Rudzia

Kiss or Slap - Asuna

Recommended Posts

  • Editor
  • Popular Post

8WYdK6s.png.b5c081998dff58bf00d28a1c49e3c088.png

Witajcie w kolejnym odcinku nowej serii! 

Przed Wami Kiss or Slap, a dzisiejszym gościem jest redaktorka - @ Asuna !

 

 

Przypominam, że seria jest tworzona w celach humorystycznych i nie ma nikogo urazić! ~

ggs.png.560a2562f69d0a8429cbae18427972bc.png

1. @ Gosia ?!

F3AsqyM.png Kiss or Slap? 0A0v7or.png

F3AsqyM.png Fajna anime dziewczyna, szczególnie te "ostatnie" gierki w lola do 3 w nocy. XD

ps. Wciąż czekam na powtórkę. :default_biggrin:

ggs.png.560a2562f69d0a8429cbae18427972bc.png

2. @ Karcok

F3AsqyM.png Kiss or Slap? 0A0v7or.png

F3AsqyM.png W końcu polubił mój róg, no i miał być happy end. 

ggs.png.560a2562f69d0a8429cbae18427972bc.png

3. @ Vanilla.

F3AsqyM.png Kiss or Slap? 0A0v7or.png

F3AsqyM.png Browarek nad morzem to było to. :default_biggrin:

ggs.png.560a2562f69d0a8429cbae18427972bc.png

4. @ visca

F3AsqyM.png Kiss or Slap? 0A0v7or.png

F3AsqyM.png Miły chłopak, idziemy razem na koncerty to mu nie sprzedam lepy.

ggs.png.560a2562f69d0a8429cbae18427972bc.png

5. @ syLU

F3AsqyM.png Kiss or Slap? 0A0v7or.png

F3AsqyM.png No nie ma innej opcji.

ggs.png.560a2562f69d0a8429cbae18427972bc.png

6. @ Rudzia

F3AsqyM.png Kiss or Slap? 0A0v7or.png

F3AsqyM.png Najlepszy naczelnik. :pepelove:

ggs.png.560a2562f69d0a8429cbae18427972bc.png

7. @ XiZQ

F3AsqyM.png Kiss or Slap? 0A0v7or.png

F3AsqyM.png Chciałabym w końcu dać komuś slapa, ale nie dla ziomka, który już tyle czasu ze mną jest.

ggs.png.560a2562f69d0a8429cbae18427972bc.png

8. @ ElementaR

F3AsqyM.png Kiss or Slap? 0A0v7or.png

F3AsqyM.png Bo fajny chłopak, a później lepe dostaniesz za tajniaków XD

ggs.png.560a2562f69d0a8429cbae18427972bc.png

9. @ LEGENDAR

F3AsqyM.png Kiss or Slap? 0A0v7or.png
F3AsqyM.png Niech ma zadośćuczynienie, bo fajnie się denerwuje za elgendara.

ggs.png.560a2562f69d0a8429cbae18427972bc.png

10. @ Junior

F3AsqyM.png Kiss or Slap? 0A0v7or.png
0A0v7or.png Bo za bardzo nie znam. Mało się odzywa, wychodzi z gierek. XD

ggs.png.560a2562f69d0a8429cbae18427972bc.png

11. @ Mr.KosiU

F3AsqyM.png Kiss or Slap? 0A0v7or.png
0A0v7or.png Bo za młody. PRZEPRASZAM, super jesteś i tak.

ggs.png.560a2562f69d0a8429cbae18427972bc.png

12. @ Lovell

F3AsqyM.png Kiss or Slap? 0A0v7or.png

F3AsqyM.png Super kolega do pogadania, piękne grafiki robi. :pepelove:

ggs.png.560a2562f69d0a8429cbae18427972bc.png

13. @ _Marcinek_  

F3AsqyM.png Kiss or Slap? 0A0v7or.png

F3AsqyM.png Za te aktywność na boxie!

ggs.png.560a2562f69d0a8429cbae18427972bc.png

14. @ chef.

F3AsqyM.png Kiss or Slap? 0A0v7or.png

0A0v7or.png Nie znam za bardzo, więc taka decyzja. :C

ggs.png.560a2562f69d0a8429cbae18427972bc.png

15. @ dejmanoXD

F3AsqyM.png Kiss or Slap? 0A0v7or.png

0A0v7or.png Bo 60 w amongu XD

ggs.png.560a2562f69d0a8429cbae18427972bc.png

Nominacja: @ visca

ggs.png.560a2562f69d0a8429cbae18427972bc.png

 

 

Jeśli nie chcesz brać udziału w serii, pamiętaj, że możesz wyrazić niechęć pod postem z informacją --> >>INFORMACJE<<

 

Do zobaczenia za tydzień! :cat3:

  • Like 3
  • Haha 1
  • Wow 1
  • Sad 2
  • I love it 10
Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, Rudzia napisał:

 

ggs.png.560a2562f69d0a8429cbae18427972bc.png

7. @ XiZQ

F3AsqyM.png Kiss or Slap? 0A0v7or.png

F3AsqyM.png Hhciałabym w końcu dać komuś slapa, ale nie dla ziomka, który już tyle czasu ze mną jest.

ggs.png.560a2562f69d0a8429cbae18427972bc.png

Ta nie sięgasz tak wysoko a nie jakieś śmieszne powody.

  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

  • Titania changed the title to Kiss or Slap - Asuna
  • Asuna locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.