Jump to content
[CS2] Konkurs TOP TIME - do wygrania skiny! ×

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Skarga na (admina / gracza): Gracz Nick osoby oskarżonej: Turtel SID osoby oskarżonej: Data oraz godzina zdarzenia: 04.03.2024, w sumie to w ciągu całego dnia. Opis sytuacji: No gracz ten niestety na moje jest odpalony, biega z celownikiem w ziemi jak bot a zawsze wie gdzie jest przeciwnik. Grałem dziś na niego dobre kilkadziesiąt minut, "kampiłem" się w różnych miejscach co rundę a i tak zawsze o mnie wiedział mimo że gram klasą, w której nie słychać kroków. Dowody: Gram w CS ponad 12 lat, mam przegrane lekko z 15k godzin w CSGO/CS2 i umiem rozpoznać kogoś kto gra na WH i się próbuje z tym kryć...
  3. Nie chce wprowadzić w błąd natomiast wydaje Mi się, że wtedy trzeba by cały wyświetlany dmg wyłączyć. Moja opinia jest taka, że jeśli za same granaty dałoby rade wyłączyć to jestem za, jednakże jeżeli cały damage to jednak wtedy jestem przeciw:D Pozdrawiam
  4. Co wprowadzić?: Tak jak w temacie, usunięcie informacji o zadanym HP poprzez granaty. Daję to za dużo informacji. Nieraz przy podchodzeniu na cicho któregoś z site'ów dostałem szyszkę i cały misterny plan poszedł w piz**, co nie powiem, ale bardzo irytuje. Dodatkowe informacje / screenshot: -
  5. @ Ejdrien. mistrzowskie! Teraz tylko niech wypuści ,,Po temacie'' i rok spełniony. Ale niestety musi dopiąć legal jak jego fanki
  6. +wiek +/- doswiadczenie +aktywnosc +chetnie pomaga innym graczom, bylem swiadkiem kolejna proba i ja kolejny raz na tak <3
  7. Chłopaczki tam skwaszeni, ale to nie guma Shock
  8. Today
  9. + wiek +/- doświadczenie + miły + aktywny + pomocny Jestem za okresem próbnym na 2 tygodnie abyś mógł pokazać że naprawdę ogarnąłeś komendy itd. i czy na pewno nadajesz do roli Administratora. Pozdrawiam
  10. W świecie online, gdzie dominują szybkie i dynamiczne gry akcji, istnieje przestrzeń, w której cierpliwość, strategiczne planowanie i dyplomacja są kluczem do sukcesu. Plemiona gra przeglądarkowa osadzona w średniowiecznym świecie, oferuje graczom możliwość zbudowania i rozwinięcia własnej wioski, a w konsekwencji – stworzenia potężnego imperium. W tym artykule przyjrzymy się, co sprawia, że Plemiona wciąż przyciąga tysiące graczy na całym świecie. Historia Plemiona to gra, która zadebiutowała w 2003 roku, szybko zyskując popularność dzięki swojej prostocie, a jednocześnie głębi strategii. Przez lata ewoluowała, dodając nowe funkcje, ale zachowując klasyczne elementy, które uczyniły ją ulubieńcem wielu graczy. Podstawy Gry Gracze zaczynają z małą wioską i ograniczonymi zasobami, z zadaniem rozbudowy wioski, rekrutowania armii i obrony przed atakami innych. W "Plemionach" czas i planowanie mają kluczowe znaczenie, a sukces wymaga zarówno strategicznej rozbudowy, jak i umiejętności dyplomatycznych. Kluczowe Elementy Gry: Wioski: Serce Twojego Imperium Każdy gracz rozpoczyna z niewielką wioską, stanowiącą fundament przyszłego imperium. Rozbudowa wioski obejmuje zarządzanie zasobami takimi jak drewno, glina i żelazo, które są niezbędne do budowy nowych struktur oraz rekrutacji jednostek. Wybór, które budynki rozwijać, od ratusza po koszary, wpływa na strategię rozwoju i możliwości militarne gracza. Budynki: Kręgosłup Rozwoju Budynki pełnią różnorodne funkcje, od produkcji surowców, przez rozwój technologiczny, aż po szkolenie jednostek. Każdy budynek można rozbudowywać, co zwiększa jego efektywność, ale wymaga również strategicznego planowania zasobów i czasu. - Ratusz - można rozbudowywać już istniejące budynki lub budować nowe. - Koszary - pozwala rekrutować piechotę. - Stajnia - pozwala rekrutować jeźdźców. - Warsztat - pozwala produkować broń oblężniczą. - Kuźnia - bada jednostki, które później możemy tworzyć. - Plac - Na placu stoją wszystkie wojska. Tutaj można wydawać rozkazy i przesuwać wojska. - Rynek - pozwala handlować z innymi graczami lub przesyłać surowce. - Tartak - drwale obrabiają drewno ścięte w okolicznych lasach, które jest potrzebne zarówno do budowy wioski, jak i do uzbrojenia wojsk. - Cegielnia - pracownicy wydobywają glinę na rozbudowę wioski. - Huta żelaza - pracownicy wytapiają żelazo. - Zagroda - Wyżywia pracowników i wojska. Bez rozbudowania zagrody wioska nie może się rozrastać. - Spichlerz - Umieszczane są surowce. - Schowek - można chować surowce, tak, żeby przeciwnik nie mógł ich splądrować. - Mur obronny - chroni wioskę przed przeciwnikiem, dzięki niemu wzrasta siła obrony wojsk i obrona ogólna wioski. - Pałac - pozwala rekrutować szlachciców do przejmowania innych wiosek. - Piedestał - mieszkańcy wioski oddają hołd rycerzowi na piedestale. Jeżeli rycerz polegnie w walce, można tutaj mianować nowego wojownika do rangi rycerza. - Kościół - pomaga wierzącym mieszkańcom z pobliskich wiosek. Żołnierze z wiosek znajdujących się poza obszarem wpływów kościoła walczą słabiej. - Pierwszy kościół - posiada większy zasięg niż zwyczajny kościół. Każdy gracz może posiadać tylko jeden pierwszy kościół. Jeśli pierwszy kościół ulegnie zniszczeniu można go odbudować tylko w sytuacji gdy nie mamy żadnego innego kościoła. - Wieża strażnicza - wspomaga obronę wioski. Przekazuje graczowi cenne informacje dotyczące zbliżających się ataków. Jednostki: Siła i Strategia Plemiona oferują szeroki wybór jednostek, od lekkiej piechoty po ciężką kawalerię i machiny oblężnicze. Każda jednostka ma swoje specyficzne zastosowanie, siłę i słabość, co wymaga od graczy przemyślanej taktyki podczas komponowania armii zarówno do ataku, jak i obrony. Styl Gier: Od Farmera do Wojownika Gracze mogą adoptować różne style gry, od skupienia się na gospodarczym rozwoju i obronie (tzw. farmer) po agresywną ekspansję militarne i podboje (wojownik). Wybór stylu gry ma wpływ na interakcje z innymi graczami, dyplomację i strategię plemienia. Wojny i Plemienia: Społeczność i Konflikt Wojny są nieodłącznym elementem Plemion, gdzie plemia (grupy graczy) rywalizują o zasoby, terytoria i dominację. Sojusze i dyplomacja odgrywają kluczową rolę w tej wielowątkowej grze o władzę, gdzie współpraca może być tak samo ważna jak siła militarne. Atak i Obrona: Dwie Strony Medalu Strategie ataku wymagają koordynacji, planowania i zaskoczenia, podczas gdy obrona opiera się na przygotowaniu, umocnieniach i wsparciu sojuszniczym. Sukces w obu wymaga zrozumienia zarówno własnych, jak i wrogich jednostek, oraz umiejętności adaptacji strategii do zmieniającej się sytuacji. Światy: Różnorodne Areny Konfliktu Gra oferuje różne serwery w postaci światów, z których każdy ma unikalne ustawienia i wyzwania. Od klasycznych światów z podstawowymi ustawieniami, po te z specjalnymi regułami – wybór świata może znacząco wpłynąć na doświadczenie. Rozwój Technologiczny i Badania Każde plemię w ma dostęp do rozwoju technologicznego, który odgrywa kluczową rolę w strategii rozwoju. Badania umożliwiają odblokowywanie nowych jednostek, budynków i ulepszeń, co pozwala na dostosowanie taktyk do preferowanego stylu gry. Inwestycja w technologie może zdecydować o przewadze na polu bitwy czy efektywności zarządzania zasobami. Misje i Osiągnięcia Plemiona oferują bogaty system misji i osiągnięć, motywując graczy do eksplorowania różnych aspektów gry i nagradzając ich za osiągnięcia. Misje mogą służyć jako przewodnik dla nowych graczy, pomagając im zrozumieć podstawy, a także jako wyzwanie dla doświadczonych liderów, poszukujących nowych celów. Interakcja Społeczna i Forum Jednym z filarów Plemion jest jej społeczność. Gra zachęca do interakcji między graczami poprzez handel, sojusze, a także rywalizację. Forum gry stanowi centrum dyskusji, wymiany doświadczeń i strategii, a także miejsce, gdzie można nawiązać nowe znajomości lub rywalizacje. Podsumowując Plemiona jest grą, która wymaga nie tylko strategicznego myślenia i planowania, ale także umiejętności społecznych i dyplomatycznych. To wirtualne średniowiecze, w którym każdy gracz może stać się władcą potężnego imperium, sojusznikiem w wielkich wojnach lub architektem skomplikowanych sieci dyplomatycznych. W Plemionach historia jest pisana każdego dnia – na polu bitwy, w salach rady i na forum sojuszu. Źródło na którym bazował artykuł: https://help.plemiona.pl/wiki/Strona_główna
  11. Powiedz, że znasz @ MLK. . To wystarczy.
  12. +aktywność -doświadczenie adm +doświadczenie gry na serverach społecznściowych +faktycznie jest pomocy Myślę że jak najbardziej się nada mimo skromnego doświadczenia jak ADMIN. JESTEM NA TAK <3
  13. (CS 1.6) FFA Dodano pięć nowych map do map pool'u. Cały spis prezentuje się następująco: NEW de_westwood NEW cs_italy NEW de_kabul_32 NEW cs_office NEW de_rats_1337 de_aztec de_cbble de_dust2 de_dust de_dust2002 de_inferno de_mirage de_nuke de_train de_tuscan de_vertigo
  14. Ooo... :D A to ciekawe, białeczko z mącznika hmmm o smaku waniliowym
  15. W Hiszpani powstaje farma mącznika młynarka. Naukowcy oszacowali, że w 2030 roku niedobór białka na skalę światową ma wynosić 40%. Owad ten będzie naturalnym zastępnikiem białka w produktach spożywczych.
  16. Nick: Yoogi Imię: Wojciech Wiek: 17 Link do profilu Steam oraz SteamID: link do profilu: https://steamcommunity.com/profiles/76561198880829892/ SteamID:76561198880829892 Jakie jest Twoje doświadczenie?: Kilka lat temu byłem junior adminem na upadłym już serwerze, ponieważ byłem za młody na normalnego admina. Od 12 roku życia gram na serwerach Only Miarge więc troche czasu to jest. Staż na serwerze: https://www.gametracker.com/player/Yoogi/mirage2.katujemy.eu:27015/, gram codziennie od kilku tygodni. Dlaczego chcesz zostać administratorem?: Ponieważ gram na serwerze codziennie, często pojawiają sie osoby utrudniające rozgrywkę, słyszałem też, że są potrzebni Administratorzy na OM#2 więc oto jestem, mądrzejszy i bardziej obyty z serwerem i społecznością. Często pisze do adminów gdy coś się dzieje na serwerze, czy to widzę podejrzaną osobę czy ktoś kogoś wyzywa na chacie. Myślę, że jestem pomocną i przyjazną osobą, od poniedziałku do czwartku mogę poświecić po 1,2 godziny gry w każdy z tych dni, a weekend o wiele więcej, jedynym ograniczeniem jest ilość nauki ale nie powinno być problemu. Kontakt: Discord/Messenger/Steam Mutacja głosu (TAK/NIE):TAK Skala znajomości obsługi admina (1/8): 5,6 Znajomość regulaminu serwera oraz regulaminu administratora (TAK/NIE):TAK
  17. Widzę, że już grasz. Zamykam.
  18. 1. Twój nick: hudinii 2. Skarga na: @ Guz 3. STEAM ID oskarżonego: STEAM_0:0:767696703 4. Data i godzina zdarzenia: 2:00 5. Opis sytuacji (Postaraj się dokładnie opisać co się stało): Witam, wchodzę sobie na serwerek chwilę pograć i zostałem ośmieszony + prowokowany przez adminka @ Guz mianowicie gdy jego kolega został zabity na b zaczął do mnie wykrzykiwać, że nie wykonuję celów mapy (cele mapy sie zaczynają od zaplantowanej bomby, a nie gdy nie chodzę za swoim teamem krok w krok) zacząłem być atakowany, że zaraz to załatwią inaczej, że jestem gnojem, który nic nie wie itp. (jak by vc był na demku byłoby to jaśniej opisane) gdy ja im powiedziałem ze sam jestem opiekunem i zdaje se sprawę jak mają być wykonywane cele mapy to zaczął mnie prowokować na chacie ss niżej. Uważam, że poniżanie mojej osoby wyśmiewając mój profil na Instagramie i robiąc to na forum całego serwera + śmianie się ze kto mi dał opiekuna wgl zasługuje na natychmiastowe degradowanie tej osoby, jak by bylo tego malo zacza sie śmiać ze nie umiem grac i żebym się nauczył i tak w kolko a jego kolega nie został w żaden sposób upomniany że ma się zachowywać a wręcz przeciwnie oby dwoje sie nakręcali jeszcze bardziej lecz nie wiem czemu ale na demku widac tylko chat admina ale napewno w logach to zobaczycie. Ja nie odpowiadałem w wulgarny ani prowokujący sposób licząc na bezbłędną ocenę tej o to skargi @ BlaDy* nie wiem, w jaki sposób prowadzisz ta administracje, ale liczę ze cos tam zmienisz bo to jak sobie na wszystko pozwalają przerasta moje pojecie + to jak mała decyzyjność ma twój opiekun pomyśl troche czy tak to powinno byc prowadzone. 6. Dowody (Przedstaw - screen'a | demko lub nagranie) : Niestety tak jak wspomniałem wyzej na demku nie ma vc wiec dowody sa ograniczone do ss z chatu, więcej się nic nie działo ponieważ opuściłem serwer bo nie pozwole siebie ponizac. EDIT: za moją proźbą zostały mi udostępnione dokładne logi z chatu poniewaz na demku jest namiastka tego wiec je tutaj wstawiam. Także tak to wygląda admin mnie prowokuje ze swoim kolega i sobie nic z tego nie robią. EDIT: @ Guz ja miałem iść pomoc na b ale to ty sie wyłożyłeś na A gdzie twoj teammeate szedł juz na side b z paką a ty biegałeś po A więc jak to jest? + on zginą na side b gdzie ja już byłem w kuchni wiec argument do kosza :)
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.