Skocz do zawartości
[GIVEAWAY] Nóż survivalowy | Doppler ×
[GIVEAWAY] Bowie Knife | Gamma Doppler ×

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nick: ℙ𝕒𝕟𝕕𝕫𝕚𝕒
Imię: Alan
Staż na serwerze: Na serwerze gram od paru miesięcy niektórzy mogą mnie kojarzyć jeszcze jak grałem z nickiem Nacia.  Niestety z GT nic nie wynika bo nie miałem potrzeby zakładać.

https://www.gametracker.com/pandziapl/

Doświadczenie: Counter Strike 1.6 coś około 4-6k przegranych godzin a w CS:GO około 3-4k.
Znajomość sourcemoda [0/10]: 8/10 Oczywiście jeśli podanie zostanie pozytywnie rozpatrzone postaram się zrobić 10/10.
Czy byłeś / byłaś już adminem?: Tak byłem adminem jak już wspominałem.
Ile czasu możesz poświęcić na serwerze?: Na tygodniu 2-3 godziny jak jest wolne to dłużej ze względu na szkołę i hobby.
Dlaczego Ty?: Chciałbym wprowadzić ład i porządek na serwerze kiedy nie ma innych adminów bo jak wiadomo CS:GO stał się darmowy więc odpalonych dzieci nie brakuje. Chciałbym również zadbać o kulturę i przestrzeganie zasad na serwerze żeby każdy nie musiał słuchać dzieci wyzywających matki itd. To gra każda osoba chciała by mile spędzić czas grając na serwerze więc chciałbym ten miły czas utrzymać bez niepotrzebnych frustracji ze strony innych graczy.  Adminem chciałbym zostać ponieważ lubię spędzać czas na serwerze zawsze gdy włączam CS:GO to wchodzę na ten serwer mm'ów nie gram po prostu wchodzę żeby pograć areny. Jestem spokojny i zrównoważony nie drę się i nie wyzywam kogoś kto mnie zabił po prostu był lepszy.

Posiadasz mikrofon?: Tak posiadam.
Kontakt: Poczta: [email protected]
SID: STEAM_0:0:455870494

Posiadasz konto Prime?: Tak posiadam.
Akceptujesz regulamin admina?: Akceptuje regulamin admina.
Akceptujesz regulamin serwera?: Akceptuje regulamin serwera.

• Lubię to! 1
  • Haha 1
  • Bywalec
Opublikowano

XDDDD 

NA NIE 

-GT 300 minut XD 

-aktywności na forum 

-konto pod podanie 

-zapewne zerowa znajomość graczy i adminów