Skocz do zawartości
BIG GIVEAWAY - Nóż z hakiem oraz inne skiny ×

Rekomendowane odpowiedzi

• Premium
Opublikowano

Nick z serwera: Szelkoffa
Imię: Wiktoria.
Steam ID: STEAM_0:1:96039589
Czas spędzony na serwerze ( GT i Stats ):

Statystyki: http://stats.weakapps.pl/search.php?search=Szelkoffa

GThttps://cache.gametracker.com/player/Szelkoffa/147.135.199.68:27015/

Doświadczenie w adminowaniu na serwerach CS:GO: Współwłaścicielka (przez krótki czas lecz jednak nią byłam), administratorka dwa razy z czego raz na KATUJEMY.
Znajomość obsługi admina ( x/10 ): 8/10 jeśli chodzi o znajomość to jeśli nic się nie zmieniło przez rok to będzie dobrze, jeśli coś się pozmieniało to kwestia przeczytania, zapamiętania i obejdzie się bez problemu 
Argumenty, dlaczego akurat Ty masz zostać adminem oraz powiedz kilka zdań o sobie: Mam na imię Wiktoria i mam prawie 18 lat. Interesuję się informatyką i z racji mojej zajawki jestem w Technikum w klasie o kierunku informatycznym. Mój kontakt z grami zaczął się od wtedy kiedy miałam z 2 latka kiedy już zaczynałam trzymać pada i próbowałam grać w Crash'a bądź Tekkena na starych PS. W cs'ka gram od jakichś 3/4 lat(?) sama już nie wiem bo tak szybko wszystko mija, że sama nad tym nie nadążam. Ogólnie jestem bardzo zabawną osobą z ciekawym poczuciem humoru. Kontakt z ludźmi łapię bardzo szybko chociaż potrafię być czasem konfliktowa ale no od czasu do czasu trzeba wskoczyć w jakąś dziurę żeby nie było za nudno mimo to, że mam to za wielki minus. Lubię bardzo pomagać, rozmawiać z ludźmi chociaż jestem często nieśmiała. Na Katujemy gram od 2018.04.09 z czego wydaję mi się, że to jest spory staż mimo moich dłuższych przerw. Przechodząc do końca mojej wypowiedzi i zakończenia pierniczenia głupot to moim zdaniem zasługuję na Admina z takiej racji, że dogaduję się z ludźmi, mam w tym doświadczenie i bardzo często siedzę na serwerze w każdej wolnej chwili i myślę, że przez to jestem rozpoznawalna.