Skocz do zawartości
Serdecznie witamy na Katujemy.eu - Serwery CS 1.6, CS:GO

Partnerzy

kubzzhehe

Zbanowany

Pal wrotki i podaj poprawny adres URL

Reputacja

21 Bywalec

Informacje

  • Gracz
    CSGO
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Imię
    Kubuś
  • Lokalizacja
    London
  • Serwer
    [CSGO] MIRAGE
  • Zainteresowania
    dziwki, dragi, lasery i szybkie samochody

Kontakt

  • Snapchat
    wal na pw*
  • Steam
    steamcommunity.com/id/kubzzw0w
  • GG
    1337

Ostatnio na profilu byli

429 wyświetleń profilu
  1. Twój nick: kubzz ^w^ Nick admina banującego: nie kto inny jak ROBSON Data/Mapa: 15.09.2019 godzina ok. 16:35 / Mirage SteamID: STEAM_0:1:2000603 Serwer (mod): Only Mirage Opis sytuacji: no coz gram sobie na serwerze od 4 dni i nagle ban za multikonto Wycinek z konsoli: Disconnect: Zostałeś permanentnie zbanowany na tym serwerze. Admin:ROBSON Powód:multikonto. Kazdy juz zna sytuacje, nie bede drugi raz sie rozpisywac. Dostalem jakis czas temu, bedac jeszcze adminem bana za rzekome cheaty, nie robilem z tym nic, bo i tak konczylem z cs, lecz niedawno wrocilem i chcialem sobie pograc z ludzmi, ktorych znam. Wszedlem na forum i wyswietlila mi sie informacja, ze nie jestem zbanowany na zadnym z serwerow cs:go, wiec chcialem wejsc na serwer na swoim glownym koncie, ale ban dalej jest. Zaczalem grac na drugim koncie, nawet nie mowilem nic o adminie ani nic. Gralem okolo tygodnia, po czym nagle ROBSON zbanował mnie za, jak on to okreslil "multikonto". Napisałem jedno odwołanie, ale oczywiscie naczelny gang adminow i najlepszy opiekun serwera Karcok, uwazali ze jak mam bana na koncie, ktore bylo na hvh na mm bez prime, to ze cheatowalem tez na mainie xD. Smieszniejsze jest to, ze dzien przed moim banem, takze ROBSON zbanowal mojego brata za "cheaty". Najwyrazniej 12 latek nie moze byc dobry w ta gre i robic 30-40k. Pomijajac to, jeden z adminow dostal VAC'a po moim banie na serwer, a dalej pelnie funkcje global moderatora, co jest co najmniej niesprawiedliwe. Ubiegam sie o unbana po raz drugi.
  2. kubzzhehe

    Kosz unban v2

    Kazdy juz zna sytuacje, nie bede drugi raz sie rozpisywac. Dostalem jakis czas temu, bedac jeszcze adminem bana za rzekome cheaty, nie robilem z tym nic, bo i tak konczylem z cs, lecz niedawno wrocilem i chcialem sobie pograc z ludzmi, ktorych znam. Wszedlem na forum i wyswietlila mi sie informacja, ze nie jestem zbanowany na zadnym z serwerow cs:go, wiec chcialem wejsc na serwer na swoim glownym koncie, ale ban dalej jest. Zaczalem grac na drugim koncie, nawet nie mowilem nic o adminie ani nic. Gralem okolo tygodnia, po czym nagle ROBSON zbanował mnie za, jak on to okreslil "multikonto". Napisałem jedno odwołanie, ale oczywiscie naczelny gang adminow i najlepszy opiekun serwera Karcok, uwazali ze jak mam bana na koncie, ktore bylo na hvh na mm bez prime, to ze cheatowalem tez na mainie xD. Smieszniejsze jest to, ze dzien przed moim banem, takze ROBSON zbanowal mojego brata za "cheaty". Najwyrazniej 12 latek nie moze byc dobry w ta gre i robic 30-40k. Pomijajac to, jeden z adminow dostal VAC'a po moim banie na serwer, a dalej pelnie funkcje global moderatora, co jest co najmniej niesprawiedliwe. Ubiegam sie o unbana po raz drugi.
  3. ah te przedluzanie do tych regulaminowych 24h
  4. https://steamcommunity.com/id/kubzzhehe to konto ma rok i bylo zrobione tylko pod to zeby grac na nonprime XD https://steamcommunity.com/id/cubzzOLD nadal nie wystarczajacy argument, poniewaz na tym koncie nigdy na katujemy nie bylem :D jedyne konto na jakim gralem na katu to https://steamcommunity.com/id/ily_kubzz - widzisz gdzies tu vaca? bo ja nie, a na tym koncie zostalem zbanowany za "cheaty" +to konto, ktore tez jest zbanowane: https://steamcommunity.com/id/kubzzw0w
  5. Twój nick: kubzz ^w^ Nick admina banującego: nie kto inny jak ROBSON Data/Mapa: 15.09.2019 godzina ok. 16:35 / Mirage SteamID: STEAM_0:1:2000603 Serwer (mod): Only Mirage Opis sytuacji: no coz gram sobie na serwerze od 4 dni i nagle ban za multikonto Wycinek z konsoli: Disconnect: Zostałeś permanentnie zbanowany na tym serwerze. Admin:ROBSON Powód:multikonto.
  6. "Zdarte kolana od klękania na drodze na szczyt
    Modlę się do Pana, by dał siły, bym pozamykał im pyski
    Moje imię na jej ustach, szepczesz czy krzyczysz
    Kolejka dla wszystkich, wódka, czy whisky, dzisiaj używki, jutro odwyki"

  7. Jak mnie nauczysz, to zrobie i 80 XD
  8. @ Metnoselele @ alleN @ wkd @XaoBi
  9. masz i nie placz @ Metnoselele
  10. @ EXTREMAAAAA @ Metnoselele @ 3MAJF4SON @ wkd
  11. Na TAK +wiek +staż +aktywna na serwerze, jak i forum +/-podanie
×
×
  • Utwórz nowe...