Skocz do zawartości
[GIVEAWAY] Nóż survivalowy | Doppler ×
[GIVEAWAY] Bowie Knife | Gamma Doppler ×

Rekomendowane odpowiedzi

• Legenda
  • Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem.
Opublikowano

image.png.6570b563a9aaa9454d5fca51206f07ac.png

z @ salvatore

nAiP6II.png.0b14366125b84ab546cd1942b9f55628.png.1d20dd0f49ac7e40d9654692cc6bce51.png.e9205b93988430-c40e0588eb2073cc6e9e18.png.22191a67f52ac22e13d24bca97d00fba.png.bc42753e366ef897a4ab3c84f413cb68.png

T: Dzisiejszego już niestety jesiennego, zimnego poranka witamy naszego najbardziej tajemniczego Administratora forum, a jest to właśnie @ salvatore ! Witaj! Twoja skryta natura podpowiada mi na wstępie, że muszę poznać najpierw Twoje imię oraz kilka podstawowych informacji. Jak masz na imię, ile masz lat i czym się zajmujesz na co dzień?
S: Witam wszystkich serdecznie. Jak już niektórzy wiedzą na imię mam Jakub, mam 25 lat i pracuję w branży budowlanej (stawianie od podstaw domów, bloków oraz remonty fasad i wnętrz).

T: Jakubie zrób mi… odpowiedź na kolejne pytanie! Praca na budowie bywa mordercza i przede wszystkim odpowiedzialna. Co jest najtrudniejszego w Twojej pracy? Jak długo zajmujesz się tym fachem?
S: Praca na budowie jest odpowiedzialna to prawda, zwłaszcza na moim stanowisku. W większości obecnie zajmuje się BHP na miejscu pracy, czyli muszę zadbać, aby każdy z pracowników przestrzegał środków bezpieczeństwa i ubioru na budowie oraz aby każdy miał bezpieczne stanowisko pracy. Tutaj gdzie pracuję, czyli w Norwegii bezpieczeństwo pracy jest stawiane na pierwszym miejscu. Nawet terminy wydawania budynków nie są tak ważne, jak BHP. Zajmuję się już tym około 5 lat i ciągle staram uczyć się w tym fachu czegoś nowego.