Jump to content
Destorr

Propozycja

Recommended Posts

To ja od siebie dodam, iż popieram propozycję, oto dlaczego:

 

  1. Nie ma funu z gry gdy gdziekolwiek się nie wyjdzie tam 2-3 awupy wcelowane, ktoś uważa że przesadzam? dzisiaj widziałem 6 typa z awupami jak dobrze policzyłem i to na około 13 graczy co daje 0.4615384615384615% teamu z awupami, nadal ktoś uważa że to płacz? to pozdrawiam.
  2. Zdarza się, że kilka rund pod rząd wychodzę i od razu dostaję shota od wcelowanej awupy -> super fun.
  3. Aha jeśli ktoś napisze "kup smoke flash" etc. to sry ale nie mam 4 smoków i 4 flashy żeby wszystko zasmokować gdzie te snajpery stoją.
  4. Kolejna sytuacja z dzisiaj wychodzę under a w konie 3 wcelowane już awupy prosto w under XDD
  5. Był limit 3 awp na team i komu on kurła przeszkadzał? mało vipy już mają?
  6. Na awp limitu nie ma a na xm jest 1 (xD) na p90 2 (xD) seriously? Ciężej kupić xma niż awp czasem...
  7. Jak to się nie zmieni na limit 3 na team to ja się pakuję stąd ;), a szkoda bo dużo fajnych ziomków tutaj gra, aha tylko niech nikt nie pisze "idź nikt nie będzie po tobie płakał" bo cringe

Pzdr,

V

  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

Moim zdaniem limit awp nic nie zmieni bo i tak mimo braku limitu na awpy gra ich średnio 2-3 (wiadomo czasami trafia się, że jest ich o wiele więcej) ale dodam, że jak będzie limit na awpy to ludzie zaczną tryhardować aby tylko nie zginąć z ich ulubioną bronią i będą jeszcze bardziej kampili wcelowani w jakieś pozycje jak nigdy wcześniej i dopiero wtedy zacznie się tilt na awp'y.

 

Jak już robić coś co wyrówna trochę rozgrywkę to zrobić też tak, że np. terroryści mają większą ilość awp niżeli ct'ki co mogłoby wyrównać trochę już i tak trudną grę w tt.

 

Jestem na TAK!

 

  

1 minutę temu, Kondziu napisał:

Ja bym był bardziej np. za antyrushem. Pare sekund po starcie rundy Ctki dojeżdżają przeważnie mida,rampe,pałac i under zyskując kontrole nad wiekszością mapy. Przez co faktycznie gra po TT jest mega utrudniona. Co do awp to nie mam zdania dlatego się nie wypowiem.

Grałem już na wielu serwerach i sama rozgrywka po tt od zawsze tak wyglądała, że tt kampiło ct dojeżdzało sam mirage nie jest przystosowany do 31 osób po za tym z tego co kojarze anty rush występują na serwerach team play.

 

Edited by DZK
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

  • Deserved
24 minuty temu, DZK napisał:

Moim zdaniem limit awp nic nie zmieni bo i tak mimo braku limitu na awpy gra ich średnio 2-3 (wiadomo czasami trafia się, że jest ich o wiele więcej) ale dodam, że jak będzie limit na awpy to ludzie zaczną tryhardować aby tylko nie zginąć z ich ulubioną bronią i będą jeszcze bardziej kampili wcelowani w jakieś pozycje jak nigdy wcześniej i dopiero wtedy zacznie się tilt na awp'y.

 

Jak już robić coś co wyrówna trochę rozgrywkę to zrobić też tak, że np. terroryści mają większą ilość awp niżeli ct'ki co mogłoby wyrównać trochę już i tak trudną grę w tt.

 

Jestem na TAK!

 

+

Ja bym był bardziej np. za antyrushem. Pare sekund po starcie rundy Ctki dojeżdżają przeważnie mida,rampe,pałac i under zyskując kontrole nad wiekszością mapy. Przez co faktycznie gra po TT jest mega utrudniona. Co do awp to nie mam zdania dlatego się nie wypowiem.

Karcok  

Anty-Rush kompletnie odpada na tym serwerze.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ja się zgadzam czesciowo z Voodym.

 

Byłem juz na serwie jak był mniejszy limit awp i nikt nie narzekał wręcz każdemu to się podobało. 

 

Gracze powinni mieć 2 awp i VIP 1 tyle dla mnie. 

 

Co do anythrusha to nie wiem czy jest to aż tak potrzebne. DZK dal dość fajna propozycje zamiast antyrusha. Jest to Mirek i wszystko może się zdarzyć a serwer jest 4Fun.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Również jestem za ograniczeniem awp, tak do 3-4 nawet na vipkach dodatkowo zmniejszyłoby spocenców co pół roundy siedzą na respie z nimi i tylko czekają aż ktoś im pod celownik podejdzie zamiast wykonywać celów.

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Witam chlopaki. Jezeli jest limit jeden xm1014 na druzyne to absolutnie powinniscie sie zajac limitem AWP nie ważne jakie macie mocne argumenty bo to jest po prostu komiczne.

 

"Zgadzam sie z DZK liczba awp po tt powinna zostać podniesiona z racji na ciężką gre po tt "

-W takim wypadku terrorysci juz w ogole sie nie rusza z tspawn/tv room/palacu/rampy ze wzgledu na to, ze awp jest mniej mobilna

 

Nie jestem wielkim przeciwnikiem jakichkolwiek limitow ale jak juz je robicie, to postarajcie sie ograniczac wlasciwa bron

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • Legend

Po dłuższej analizie będzie parę zmian w systemie restrykcji broni:

 

  • Usługa wykupienia danej broni będąc VIP'em nawet kiedy jest osiągnięty limit sztuk broni została wyłączona, oznacza to mniej więcej tyle, że nie ważny czym gramy, nie ważne ile tym gramy, od teraz Gracz oraz VIP stoją na tej samej półce. VIP nie będzie już mógł omijać restrykcji broni.
  • Ilość AWP na drużynę została ustawiona w format 4x na stronę, bez możliwości pomijania przez samego VIP'a (Na razie jest to testowy format, sama restrykcja AWP dla VIP'a może ulec zmianie!)
  • Like 2
  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.