Skocz do zawartości
[GIVEAWAY] Nóż survivalowy | Doppler ×
[GIVEAWAY] Bowie Knife | Gamma Doppler ×

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Imię: Kacper

Twój nick na serwerze: K3 KKK
Mutacja głosu :Tak
Czas spędzony na serwerze (link do GT): https://www.gametracker.com/player/K3 KKK/145.239.16.82:27015/
Znajomość komend admina [1-10]:6/10
Dlaczego ty? Prosimy o dłuższą wypowiedz:  Dlaczego  Ja? Jestem studentem przy aktualnej sytuacji praktycznie codziennie gram na serwerze , Mam bardzo duże doświadczenie dzięki któremu jestem w stanie dostrzec każdą osobę która używa nielegalnych dodatków nawet tych próbujących się kryć .Jestem pozytywnym człowiekiem pomocnym ,sumiennym ,bezstronnym i nie do przekupienia ,wniosek o admina piszę ponieważ gram praktycznie codziennie , na serwer wchodzi  bardzo dużo osób z różnymi wspomaganiami gry (aim,wh.trigger,)często zdarza się brak administracji na co skarżą się ludzie więc ktoś do pomocy by się przydał .Dobrze mi się spędza czas na serwerze , mile na niego wchodzę,Jeśli wyznaczę sobie cel , za wszelką cenę spróbuje wykonać , na siłę mej możliwości ;)
Posiadasz działający mikrofon: Tak
Kontakt (GG / Steam): https://steamcommunity.com/profiles/76561198313700856
Steam ID :STEAM_1:0:176717564
Czy posiadasz konto Prime?: Tak
Zapoznałeś się z WYMAGANIAMI na admina?: Tak

Opublikowano

Jestem na Tak!

+Aktywny gracz

+Brak adminów na serwerze

Tak tylko dodam, że dnia 31.05 przez cały dzień przewinęło się pewnie około 20 cheaterów i z 40 dzieci które nie miały mutacji, a ciągle używały mikrofonu, przez większość tego czasu K3 KKK był na serwerze. Admin pojawiał się może raz na 4 godziny.

• Uwielbiam 1
Opublikowano

Na TAK.

+Aktywny na serwerze.

+Dobry gracz, który będzie mógł profesjonalnie podejść do każdego podejrzanego i rozpatrzeć to pomiędzy umiejętnościami a dodatkowym oprogramowaniem :)

+Mało administratorów, a dodatkowa osoba w składzie na pewno przełoży się na eliminacje nieciekawych graczy z serwera.

• Uwielbiam 1