Skocz do zawartości
[GIVEAWAY] Nóż survivalowy | Doppler ×
[GIVEAWAY] Bowie Knife | Gamma Doppler ×

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

1. Nick z serwera: zyzzu
2. Imię: Adam
3. Wiek: 17 
4. Steam ID: 
STEAM_0:1:427459638
5. Czas spędzony na serwerze ( GT i Stats ): https://www.gametracker.com/server_info/147.135.199.68:27015/top_players/?query=zyzzu
6. Doświadczenie w adminowaniu na serwerach CS:GO: brak
7. Znajomość obsługi admina ( x/10 ): 3/10 przyznam się nie posiadam doświadczenia w adminowaniu, znam podstawowe komendy i szybko się ucze ;)
8. Argumenty, dlaczego akurat Ty masz zostać adminem oraz powiedz kilka zdań o sobie: Jestem Adam mam 17 lat w październiku 18, jestem w 2 klasie technikum klasy wojskowej a co się  tym wiąże często bywa na siłowni i na zajęciach sztuk walk ( samoobrona, kickboxing) teraz w tym okresie trzebą ćwiczyć w domu żeby się nie zasiedzieć i wrócić po wszytskim na większych obrotach. Dlaczego ja? Często gdy przebywam na serwerze widzę tzw. odpałów i zdarza się tak że zanim wejdzie admin na serwer taki delikwent opuszcza serwer. Jestem otwarty na różne pomoce dla osób nowych na serwerze. Chciałbym się sprawdzić w takiej roli admina, zawsze coś nowego i nauka w czymś nowym. 
9. Ile czasu możesz poświęcić na serwerze?: Dziennie około 1-2h ( zależy też od dnia czasem nawet dłużej ) w weekendy więcej od 2h 
10. Posiadasz mikrofon?: [ TAK / NIE ]: TAK
11. Akceptacja regulaminu admina/serwera: TAK

12. Linki do poprzednich podań: 

13. Kontakt: forum, snap, ig, steam: https://steamcommunity.com/id/zyzzuAdam/
14. Konto Prime?: [ TAK / NIE ]: TAK

15. Blokada VAC?: [ TAK / NIE ]: NIE

Pozdrawiam !

Opublikowano

Wiek na +

Doświadczenie +/- ale to jest proste

na + gra z Tobą, szczerze mówiąc bardzo miło mi się z Tobą grało :D 

Jestem na tak 

• Lubię to! 2
  • Uwielbiam 1
  • Donator
Opublikowano

+ wiek

+ gt

- doświadczenie i sm

+ podanie

Małe tak ;)

• Lubię to! 3
  • Uwielbiam 1
Opublikowano

+ wiek

+gt 

- doświadczenie