Skocz do zawartości
BIG GIVEAWAY - Nóż z hakiem oraz inne skiny ×

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
  1. Nick z serwera: Silu
  2. Imię: Marcin
  3. Wiek: 23
  4. Steam ID: STEAM_0:0:55862691
  5. Czas spędzony na serwerze ( GT i Stats ): https://www.gametracker.com/player/Silu/91.224.117.62:27135/ 
  6. Doświadczenie w adminowaniu na serwerach CS:GO: Nigdy nie miałem admina, ale szybko się uczę.
  7. Znajomość obsługi admina ( x/10 ): 7/10 
  8. Argumenty, dlaczego akurat Ty masz zostać adminem oraz powiedz kilka zdań o sobie: Swoje podanie argumentuje zdecydowaną chęcią pomocy w  pilnowaniu przestrzegania zasad panujących na serwerze. Niepełnoletni gracze, którzy najczęściej są spotykani często bagatelnie do tego podchodzą. Z zawodu jestem montażystą filmowym. Swoją prace wykonuję w domu dzięki temu jestem wyjątkowo dyspozycyjny.
  9. Ile czasu możesz poświęcić na serwerze?: Kilka godzin dziennie.
  10. Posiadasz mikrofon?: TAK
  11. Akceptacja regulaminu admina/serwera: TAK
  12. Linki do poprzednich podań: N/A
  13. Kontakt: https://steamcommunity.com/id/silulilu/
  14. Konto Prime?: TAK
  15. Blokada VAC?: NIE

@ KubeN Prosiłbym Cię, abyś sprawdzał autentyczność oczernień skierowanych w moją stronę i zastanowił się nad minusami, które dałeś.

-GT zrobione na szybko i na spectcie XD w 10 godzin masz 600 punktów,  następnego dnia w 3 godziny coś powyżej 700?
    Tak jak CaqusS napisał, na BB nie ma specta. Wszystkie godziny przebyte na serwerze były w pełni wykorzystane aktywnym graniem.
    -nigdy nie byłeś adminem, a znasz SM aż na 7/10 no spoko
    Wszystkie potrzebne komendy są w internecie. Wysokość mojej oceny "7/10" jest spowodowana tylko i wyłącznie tym, że nie znam ich na pamięć.
  • Lubię to! 1
Opublikowano

Jak najbardziej na TAK, wiek, mikrofon i dojrzałość. Spędziłem parę godzin z tym osobnikiem na serwerze, jest bardzo spokojny. Obsługa admina jest bardzo prosta, jeżeli będzie taka potrzeba to i ja pomogę :default_smile: 1 raz TAK :hi: