Skocz do zawartości
BIG GIVEAWAY - Nóż z hakiem oraz inne skiny ×

Rekomendowane odpowiedzi

• Premium
Opublikowano
  1. Nick z serwera:  ESL
  2. Imię: Mam na imię Adrian.
  3. Wiek: 17 lateQ
  4. Steam ID: STEAM_1:1:171147450
  5. Czas spędzony na serwerze ( GT i Stats ): https://www.gametracker.com/player/✫ ESL/147.135.199.68:27015/
  6. Doświadczenie w adminowaniu na serwerach CS:GO: Doświadczenie mam bardzo duże, bo byłem adminem wielokrotnie, miałem własne serwery.
  7. Znajomość obsługi admina ( x/10 ): Myślę, że bardzo dobra, niedawno byłem opiekunem i technikiem kilku serwerów Cs Go. Dobre 9/10
  8. Argumenty, dlaczego akurat Ty masz zostać adminem oraz powiedz kilka zdań o sobie: Mam na imię Adrian, mam 17 lateq. Interesuje się informatyką, motoryzacją, uwielbiam chodzić  na siłownię oraz trenuje w klubie Sztuk Walk We Wrocławiu (kickboxing) gram w Cs Go jakoś od 5 lat w Cs 1.6 ponad dobre 6, jestem upartą osobą, nienawidzę osób, które się cwaniaczą jacy to oni cudownii ble ble...   zazwyczaj jestem pogodną osobą, nie kłóce się z innymi no chyba, że mam rację to próbuje to udowodnić. Mam swoje humorki tak jak każdy z nas. Raz mam dobry dzień raz zły ale próbuje trzymać nerwy na wodzy :p Hmm dlaczego akurat ja? Poznałem sporo w porządku graczy, i myślę, że oni poznali mnie, fajnie się gada, jest miła atmosfera na serwerze, członkowie administacji są pomocni. Ale tak ode mnie, ja chce wnieść na serwerze porządek, ład i kulture, trzymać serwer w jak najlepszym ładzie. 
  9. Ile czasu możesz poświęcić na serwerze?:  Jeśli chodzi o moją grę w tygodniu to: Poniedziałek- Wtorek mam prace: Jestem aktywny od 15, myślę do 20 lub później (zależy ile mam siły)  Reszta dni mam szkołę i kończę w różnych godzinach ale zazwyczaj to jestem o 13-14 godzina i gram do 21 lub 20. Weekend: Robię obowiązki domowe i później siadam na komputer siedzę do oporu, czasami trafi się tak, że jestem już o 8 rano, bo nie mam nic do roboty :p.