Skocz do zawartości
Serdecznie witamy na Katujemy.eu - Serwery CS 1.6, CS:GO

Partnerzy

Zaloguj się, aby obserwować  
DING DONG

Banik

Polecane posty

Padła w stronę @ `happy

Ban zostaje bez żadnej dyskusji. Twoja kultura osobista to jakiś żart. Człowiek chce z Tobą normalnie porozmawiać to zachowujesz się jak przysłowiowe "bydło".

@ Gosia ?! @ Zawiszak? u was na serwerze też dochodzi do takich zachowań ze strony tego Admina?

By happy.,

'<12:592> "TPS": japierdole <12:594> "TPS": smiechu warte <12:595> "TPS": haha <12:598> "TPS": czosnki jebane'

No więc skoro odblokowałeś, napiszę to co na czatboxie. Gdy wszedłeś do nas na kanał gdzie siedziałem z  @ ᶠᶸᶜᵏᵧₒᵤ pierwsze co to przeklinałeś, a następnie coś tam wyzywałeś (tylko nie pisz że nie znam się na żartach czy coś w tym stylu). To co napisałem to tylko i wyłącznie powód tego że siedzimy na kanale sobie jest wszystko okej, a zaraz pakiety jak ddosik ;p. Co sobie miałem pomyśleć? 

A i zapomniałem dodać myślę że @ Gosia ?! i @ Zawiszak? Ci potwierdzą że codziennie kogoś wyzywam normalka XD

3 minuty temu, TPS napisał:

No więc skoro odblokowałeś, napiszę to co na czatboxie. Gdy wszedłeś do nas na kanał gdzie siedziałem z  @ ᶠᶸᶜᵏᵧₒᵤ pierwsze co to przeklinałeś, a następnie coś tam wyzywałeś (tylko nie pisz że nie znam się na żartach czy coś w tym stylu). To co napisałem to tylko i wyłącznie powód tego że siedzimy na kanale sobie jest wszystko okej, a zaraz pakiety jak ddosik ;p. Co sobie miałem pomyśleć? 

A i zapomniałem dodać myślę że @ Gosia ?! i @ Zawiszak? Ci potwierdzą że codziennie kogoś wyzywam normalka XD