Skocz do zawartości
[GIVEAWAY] Nóż survivalowy | Doppler ×
[GIVEAWAY] Bowie Knife | Gamma Doppler ×

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

@ mayor ty adminie miesiąca ts3, powiesz mi dlaczego dostałem bana od Ciebie z powodem obraza administracji? Skoro żadna obraza w twoją stronę nie padła.

• Zasłużony
Opublikowano

Padła w stronę @ `happy

Ban zostaje bez żadnej dyskusji. Twoja kultura osobista to jakiś żart. Człowiek chce z Tobą normalnie porozmawiać to zachowujesz się jak przysłowiowe "bydło".

@ Gosia ?! @ Zawiszak? u was na serwerze też dochodzi do takich zachowań ze strony tego Admina?

Opublikowano

No więc skoro odblokowałeś, napiszę to co na czatboxie. Gdy wszedłeś do nas na kanał gdzie siedziałem z  @ ᶠᶸᶜᵏᵧₒᵤ pierwsze co to przeklinałeś, a następnie coś tam wyzywałeś (tylko nie pisz że nie znam się na żartach czy coś w tym stylu). To co napisałem to tylko i wyłącznie powód tego że siedzimy na kanale sobie jest wszystko okej, a zaraz pakiety jak ddosik ;p. Co sobie miałem pomyśleć? 

A i zapomniałem dodać myślę że @ Gosia ?! i @ Zawiszak? Ci potwierdzą że codziennie kogoś wyzywam normalka XD

• Legenda
Opublikowano
3 minuty temu, TPS napisał:

No więc skoro odblokowałeś, napiszę to co na czatboxie. Gdy wszedłeś do nas na kanał gdzie siedziałem z  @ ᶠᶸᶜᵏᵧₒᵤ pierwsze co to przeklinałeś, a następnie coś tam wyzywałeś (tylko nie pisz że nie znam się na żartach czy coś w tym stylu). To co napisałem to tylko i wyłącznie powód tego że siedzimy na kanale sobie jest wszystko okej, a zaraz pakiety jak ddosik ;p. Co sobie miałem pomyśleć? 

A i zapomniałem dodać myślę że @ Gosia ?! i @ Zawiszak? Ci potwierdzą że codziennie kogoś wyzywam normalka XD