!@benuss Posted December 6, 2014 Donor Share Posted December 6, 2014 Nick: !@benuss Imię: Benek Wiek: podbijam do 19 Staż na serwerze: http://www.gametracker.com/player/%21%40benuss/80.72.33.50:27190/ Doświadczenie: Gram od 7 roku życia z przerwami, stuknęło już 11lat. Znajomość AMX [0/8]: 6 Czy byłeś / byłaś już adminem?: Na wielu serwerach, sponsorem jak i opiekunem również. Dlaczego Ty?: Na serwerze jest zbyt dużo pierdolenia i zastanawiania się kto jest odpalony, zbyt wiele banowania za kulturę oraz zbyt mało odpoczynków za nieumiejętność używania fb, smoke`ów. Kontakt: STEAM: !@benuss mixneee Akceptujesz regulamin admina?: Z małym wyjątkiem. Akceptujesz regulamin serwera?: Z małym wyjątkiem. Nie oczekuję opinii graczy czy adminów tylko vH@ oraz H@. Nie możecie oczekiwać, że będę dla Was miły, uprzejmy czy kulturalny. Gra jest dla osób, które ukończyły 16 lat. W świetle prawa mogą być sądzeni jak dorośli. Czyli wulgaryzmy i wyzwiska w tej grze powinny być na porządku dziennym. Często spotykane przy rywalizacji bądź irytacji. Link to comment Share on other sites More sharing options...
noiz Posted December 6, 2014 Share Posted December 6, 2014 Niby jesteś aktywny na serwerze, masz steama itd. ale zbyt bardzo komentujesz :) Często obrażasz innych i wyśmiewasz się. Póki co neutral. Link to comment Share on other sites More sharing options...
!@benuss Posted December 6, 2014 Donor Author Share Posted December 6, 2014 Komentuje bo mam zbyt duże pojęcie o tej grze aby siedzieć cicho. Wyśmiewam ? Oj nie tego nie możesz mi zarzucić. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gapciu Posted December 6, 2014 Share Posted December 6, 2014 Jestem na neutral nie raz słysze jak wyzywasz na mikro także dostałeś już pare kicków za kulturę. Link to comment Share on other sites More sharing options...