Skocz do zawartości
BIG GIVEAWAY - Nóż z hakiem oraz inne skiny ×

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pytania | .:Tomek:.

Odpowiedzi | Jaro!  :D

Cześć Jaro czy mogę przeprowadzić z tobą wywiad?

Oczywiście, ze tak.

Na sam początek wywiadu przedstaw się nam, opowiedz coś o sobie.

Mam na imię Jarek. Mam 16 lat i pochodzę z Legnicy. Interesuję się piłka nożna, lecz przez kontuzje nie trenuję od  dwóch miesięcy.

Interesujesz się piłką nożną, czy grasz w jakimś klubie?

Tak. Klub z mojego miasta czyli Miedź Legnica

Od ilu lat trenujesz już piłkę nożną?

Zacząłem już w wieku 12 lat, czyli 4 lata

Więc już jakiś staż, umiejętności posiadasz  ;) Czy wiążesz jakąś przyszłość ze sportem?

Jeśli kontuzja mi nie przeszkodzi to jak najbardziej.

Skoro jesteśmy w kategorii sportowej to powiedz mi kto jest twoją ulubioną drużyną?

Real Madryt <3

Czy wytłumaczysz nam czemu akurat Real Madryt a nie np. FC Barcelona?

Real, od dawna gra tam mój ulubiony piłkarz. Od samego poczatku mojego interesowania się piłka nożna to był ten klub. Wielkie gwiazy takie jak Zidane, CR, Figo, Casillas, Ramos. Od dawna ich podziwiam.

Rozumiem, czym się jeszcze interesujesz oprócz piłki nożnej?

Niczym, nie mam czasu aby się czymś innym interesować. W czasie wolnym to są gry komputerowe

Jakimi grami się interesujesz?, w jakie gry grasz?

Strzelanki, sportowe. Gram w Fife, CS'a, BF'a i COD

Jak zacząłeś swoją przygodę z grą Counter-Strike 1.6?

A tak szperałem po internecie w poszukiwaniu gier do pobrania i się natchnąłem  :D

Czyli powiadasz, że czysty przypadek. Nie wiem czy zauważyłeś ale dużo osób mówi teraz, że każdy przerzuca się z CS 1.6 na CS:GO czy ty uważasz, że jest to prawdą czy też nie?

Nie, sam gram w CS'a GO i można ogarnąć to i to, w 1.6 nabić formę ;p

Dobrze, myślę, że możemy skończyć temat gier i przejść w stronę naszej Sieci Serwerów. Jak oceniasz naszą Sieć?

Zajebista

Jak natknąłeś się na naszą sieć?

Szukałem jakiegoś dobrego serwera COD MOD i znalazłem  ;)