Jump to content
-c-

Propozycje - Opisy klas, bronie klas, dezercja/dezerter i boty, terrorysta

Recommended Posts

1. Dodanie jasnej informacji o skalowaniu INT w klasach/perkach,

np. Szturmowiec zadaje o 3 (+ int) - co to oznacza? Opcji jest wiele - np. że bazowo ma 3dmg, które dodatkowo skaluje się wraz z intem, ale jaki jest stosunek INT do DMG? To samo w innych klasach oraz perkach. 
Przydałoby się to jasno opisać, ani w grze ani na forum nie widnieje taka informacja, że szczerze już sam nie pamiętam i nie wiem jak to działa. Ani w grze ani na forum nie jest to opisane:/

 

2. Wyrzucenie wg. mnie zbędnych broni z klas - nie patrzyłem na każdą dokładnie, lecz powiem na swoim przypadku - glock w Komandorze. Nigdy go nie użyłem, wyrzucam w prawie każdej rundzie, żeby się przypadkiem nie napatoczył.

 

3. Perk Dezercja / Klasa dezerter i boty - połączenie również trochę z drugim punktem. Miałem perk dezercja, zrespiłem się u enemy (i to jeszcze zbugowany w innym ciele więc przypał), i miałem glocka w dłoni, więc marne szanse xD

A druga sprawa to taka, że boty od razu strzelają do graczy na respie, obstawiałbym, że pewnie nie da się z tym za wiele zrobić? Ale może się mylę, typu jakiś paru sekundowy freeze na ich strzelanie w rundzie. Mało widzę dezerterów, może jednego czy dwóch, a jak już się trafia, to ginie instant, bo bot strzela od razu po respie i wszyscy wiedzą, że mają kreta w bazie, nie da się za wiele zrobić w tym przypadku.

 

4. Boty już zawarłem częściowo w poprzednim punkcie, ale też zauważyłem że boty ponownie bugują się i skaczą po defusach/losowych ciałach kręcąc się w miejscu, i długo trzeba ich często szukać. Czy da się coś z tym zrobić? Bo moja pamięć sprzed paru miesięcy mówi mi, że chyba kiedyś coś z tym próbowano zrobić, ale nie pamiętam czy to finalnie wyszło czy nie i czy jest to możliwe.

 

5. Rebalans terrorysty - klasa 'go to' po nerfie szturmowca, czy nie ma przypadkiem o wiele więcej rzeczy od pozostałych klas i odstaje? 1/6 wyrzut, 2xdmg na wyrzucie, +5dmg bazowo z AK! które bazowo już ma high dmg (z m4 ma tyle Premium klasa Kapitan), magazynek za killa - brzmi prawie jak opis jakiejś premki, wydaje mi się, że którąś z rzeczy można by zabrać / znerfić, bo jest tego sporo. 

Np. redukcja base dmg z 5 na 2/3, albo usunięcie magazynka za killa, bądź obie naraz - odnowienie magazynka jest imo też bardzo mocne w kontekście rozkręcania się. Można ew zrobić z tego szansę na odnowienie magazynka np. 1/3, czy wyrzut na 1/7, jest dość częsty. Dodatkowo też mocne do skontrowania jest to, że gdy Cię wyrzuci w powietrze co już czyni Cię bezbronnym, dostajesz 2x tyle dmg, np po 90 na hita :v. Jeszcze nie grałem nią, ale zaraz chyba pogram żeby wytestować, bo wydaje się top1 standard klasą, niepotrzebnie szturmo próbowałem :D

 

PS pozdrówki dla nowego zarządu serwerem tutaj, widać, że na + :D

Edited by -c-
Link to comment
Share on other sites

  • Owner

1. 10 pkt inta - 2 DMG

2. Co przeszkadza glock w Komandorze, jeżeli ktoś nie chce to nie będzie tym grać po prostu i tyle, ale ma taką możliwość. 

3. Dość dużo kombinowania, trzeba byłoby dawać botom freez time, ale w każdym razie przemyślimy to i spróbujemy znaleźć rozwiązanie

4. Jest dodana auto destrukcja dla botów po 10 sec. jeżeli nie ma żadnego żywego gracza, ostatnio dodaliśmy nawet funkcję przejmowania botów w razie takich przypadków jak ten, który opisałeś ale część graczy była oburzona zmianą więc aktualnie jest to wyłączone. Jeszcze dzisiaj powstanie ankieta dotycząca przejmowania botów aby definitywnie zakończyć temat. 

5. Usunięto "pełen magazynek za fraga"

 

Edit:

Ankieta do przejmowania botów - 

 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.