Skocz do zawartości
[GIVEAWAY] Nóż survivalowy | Doppler ×
[GIVEAWAY] Bowie Knife | Gamma Doppler ×

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nick: Filippoo

Imię: Filip

Staż na serwerze: zacząłem jakoś pod koniec 2014 roku

Doświadczenie: W Csa gram od roku z hakiem, a w byciu adminem 0 ale szybko się uczę :D

Znajomość AMX [0/8]: 0 ALE czytałem dużo na necie i myślę, że szybko ogarnę :D w tydzień raczej to ogarnę :D

Czy byłeś / byłaś już adminem?: nie, ale szybko się uczę

Dlaczego Ty?: często jak gram nie ma adminów i wbijają "dzieci aima", albo stawiają miny w przejściach i takie tam... i musimy czekać na admina, a ja się tym szybko zajmę :D Poza tym często gram :)

Kontakt: gg, mogę podać fb :)

STEAM: nie ma :(

Akceptujesz regulamin admina?: Oczywiście

Akceptujesz regulamin serwera?: Oczywiście

Dwa słowa od siebie: Wiem, że trochę cienko u mnie z doświadczeniem i brak steama... ale nadzieja umiera ostatnia ! :D 

Opublikowano

lepiej, żeby nie dać admina kolesiowi bez steama niż, żeby byli cheaterzy i zniechęcali ludzi do gry na tym serwie ? :/

Opublikowano

lepiej, żeby nie dać admina kolesiowi bez steama niż, żeby byli cheaterzy i zniechęcali ludzi do gry na tym serwie ? :/

Wymagania to wymagania, steam u nas to jest podstawa. Do tego Twoja aktywność na forum jest bardzo słaba, jedynym Twoim plusem jest aktywność na serwerze jednak tak jak wcześniej wspomniałem - bez steama niestety nic z tego. 

Jestem na nie.

Ps. Zdania rozpoczynamy z wielkiej litery! :)

Opublikowano

Jestem na Nie

- Staż na sieci

- Brak steam

- Znajomość Amxx

- Brak zaufania

co do tej znajomości amxx - jeżeli wszędzie nie będą mnie chcieli na admina nigdy nie poznam tego amxx :)

Opublikowano

Jestem na NIE

- AMX

- Steam - który jest ,,fundamentem,, aby mieć Admina

- Konto na podanie

Nadrób Forum oraz zakup sobie CS"a na platformie Steam i złóż ponownie.

Opublikowano

Spamujesz w swoim podaniu, nie ogarniesz, brak steam.

Nie.