Skocz do zawartości
[GIVEAWAY] Nóż survivalowy | Doppler ×
[GIVEAWAY] Bowie Knife | Gamma Doppler ×

Rekomendowane odpowiedzi

• Legenda
Opublikowano

Jestem ciekaw jakie kolejne gówno dadzą do Fify 21, chłop w filmie idealnie podsumował braki jakie ma fifa, a mimo to idiotyczni ludzie nadal wspomagają tą produkcję na sterydach i nadal kupują zaślepieni grę Fifa 21. Noe zrozumcie mnie źle, każdy kupuje to co chce, ale przypomina to odgrzewanie kotleta w mikrofalówce. Dno, dno i jeszcze raz dno.

Idealne podsumowanie dał chłop na filmie, oglądajcie ;)

• Lubię to! 2
  • Przykro mi 1
  • Zasłużony
Opublikowano

Cóż... Ja jestem ogromnym fanem piłki nożnej. Trenuję od 11 lat. Śledzę ligi, ale jednak ode mnie jedno wielkie :plus1: . Fifka ani nawet PES nigdy mi jakoś nie podchodziły. Tematyczny memik, który pięknie pokazuje jak to wygląda :Kappa:

o1X4QoZExWWnWr5E.jpg

• Haha 1
Opublikowano

Dobrze, że zatrzymałem się na fifie 2008

W ogóle te nowsze wersje fify to totalny syf i totalne nudy

• Lubię to! 1
  • Przykro mi 1
Opublikowano

Chłop dobrze gada, ciągle w fifach jest to samo, gram w nie od x lat, ale przestałem. Ciekawe czemu? :Kappa:Po co co roku wydawać 200zł na nową fife w której nic nowego nigdy nie ma. Żenada ;v

Edit. @ Karcok no i właśnie o tym mówię xD

• Lubię to! 1
  • Legenda
Opublikowano

@ chmiel  Paczki są nowe xD

A tak na poważnie kiedyś były paczki w których były tylko Informy, Totsy i toty, był porządek.

Potem pododawali gówna, motm nie motmy i inne syfy, teraz głupia karta Lewego ma 9x kolorów i weź tu się połap....

• 3 tygodnie później...
  • Zasłużony
Opublikowano
6983caeb39ae04488d8e2f0843959b22_katujem

Temat został przeniesiony do archiwum!

Z pozdrowieniami, Administracja Katujemy.eu

Jeśli nie zgadzasz się z powyższą informacją, zgłoś post moderatorom. 

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.