Skocz do zawartości
[GIVEAWAY] Nóż survivalowy | Doppler ×
[GIVEAWAY] Bowie Knife | Gamma Doppler ×

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

1. Nick z serwera: Adriann
2. Imię: Adrian
3. Wiek: 16
4. Steam ID: STEAM_0:1:154398689

5. Czas spędzony na serwerze ( GT i Stats ): https://www.gametracker.com/server_info/147.135.199.68:27015/top_players/?query=adriann

6. Doświadczenie w adminowaniu na serwerach CS:GO: brak

7. Znajomość obsługi admina ( x/10 ): 3/10 nie administrowałem jeszcze ale szybko pojmuję nowe rzeczy.

8. Argumenty, dlaczego akurat Ty masz zostać adminem oraz powiedz kilka zdań o sobie: Jestem Adrian 16 lat w cs;go gram od 4lata w grudniu będzie 5  uczęszczam do technikum na informatykę lubię grać szczególnie w strzelanki  np. battlefield oraz CoD oraz lubię pograć z ludźmi i pogadać z nimi. Dlaczego ja? Uważam że jestem kompetentną osobą na to stanowisko jestem aktywny oraz dogaduje się z ludźmi. Jestem też osobą pomocną oraz zawsze czy to na rozgrzewkę przed mm czy faceit lub  w wolnej chwili ( takich jest więcej) spędzam czas na serwerze. Chciałbym zostać adminem na tym serwerze by wspomóc community serwera oraz pomagać innym. Chciałbym jeszcze zaznaczyć że ostatnio zaniedbałem grywanie na katujemy nie miałem zbytnio czasu na siedzenie przed kompem.

9. Ile czasu możesz poświęcić na serwerze?: zależy tak naprawde jaki jest dzień teraz ze względu na sytuację jaka panuje to około 3h dziennie a jeżeli to wszystko minie to koło 1h pon-czwartek a pt-nd koło 4h \

10. Posiadasz mikrofon?: [ TAK / NIE ]: TAK

11. Akceptacja regulaminu admina/serwera: TAK

12. Linki do poprzednich podań:  Jest to moje pierwsze podanie 

13. Kontakt: forum, snap, ig, steam: https://steamcommunity.com/profiles/76561198269063107/

14. Konto Prime?: [ TAK / NIE ]: TAK

15. Blokada VAC?: [ TAK / NIE ]: NIE

Dzięki za uwagę i pozdrawiam. 

Opublikowano