Skocz do zawartości
BIG GIVEAWAY - Nóż z hakiem oraz inne skiny ×
Malyyy

Ban za free godne zachowanie jak na dorosłego człowieka

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Twój nick:    ★☆ Mały ☆★
Nick admina banującego:Darк*fαℓℓeи
Data/Mapa:
SteamID:STEAM_0:1:25338925
Serwer (mod):
Opis sytuacji: Witam gram na serwerze od roku czasu od marca 2019 , przebywam w grze only z administracją areny ( tylko wtedy gram na arenie )  ( @ MadiSon , pajac , @ bekib0y ) nie jest normalny fakt że dostaje bana permanentnego  w grze jak nawet mnie w niej nie ma , od człowieka którego sam osobiscie na mapie nie widuje dostaje bana  . Wiem czym jest to spowodowane a więc tłumacze , pewna pani z serwera udająca gwiazdę ( serewerowa )  pisała do różnych adminów w celu zbanowania mnie za niby podszywanie ,  no i znalazł się admin który został w jakimś stopniu przekupiony ( chyba zapro na snapie musiało polecieć ) ale nie jest fer że banują niewinnych ludzi za coś czego nie robią . Bo powtarzam raz jeszcze na arenie przebywam tylko w towarzystwie administratorów siędzących u mnie na TEAMSPEKU  ( a wczoraj o godzinie zbanowania 21.45 mnie na serwerze nie było )  tak że sory memory panie dark fallen nic na mnie nie masz a ban był bezpodstawny tak że proszę zapoznać się z regulaminem serwera bo ja nie będąc nim znam go chyba troszkę lepiej dziękuje @ NeQ. :)  i to jeszcze ban na 2 kontach e no miło strasznie :

MOŻE WEJDZIEMY RAZEM NA ARENĘ ZOBACZYMY ILU LUDZI SIĘ  ZE MNĄ PRZYWITA A ILE Z TOBĄ 

MNIE TAM LUDZIE ZNAJĄ CHCĄ GRAĆ A TY TAM NIE WCHODZISZ A BANUJESZ ZA DARMO 

DOROSŁE ZACHOWANIE :)  @ Dark`fallen

TAK ŻE POPYTAJ ADMINÓW CZY COŚ ZŁEGO ROBIĘ BO SKORO SŁUCHASZ LUDZI A NIE SWOJEJ EKIPY KTÓRA CI PROWADZI ARENKI TO TAK TROCHE SŁABO 

+ Rozumiem że jesteś sponsorem serwera ale banować za darmo tak trochę słabo nie uważasz >?? 

Bez tytułu.png

• Haha 1
  • Legenda
Opublikowano