Skocz do zawartości
[GIVEAWAY] Nóż survivalowy | Doppler ×
[GIVEAWAY] Bowie Knife | Gamma Doppler ×

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Twój nick:  𝕡𝕝𝕒𝕪𝕖𝕣

Nick admina banującego: >>>Ecko!

Data/Mapa: 24.06.2019 Mapa de_cache

SteamID: STEAM_1:0:505821277

Serwer (mod):   Mirage/Cache                            

Opis sytuacji: niedawno założyłem konto nonprime z tego powodu by się przekonać jak się gra na MM , ale oczywiście cały serwer był zawalony cheaterami, tak więc poszedłem na losowy serwer społecznościowy był to akurat ten serwer , nie powiem miałem jakieś podejrzane akcje , gram w cs'a od 2 lat i nigdy nie dostałem bana za coś czego nie mam :/ .

Wycinek z konsoli:

http://627.gotv.pro/srv56242/auto0-20190624-135538-1018400656-de_cache-3_MAPS.dem.zip

xd.png

• Przykro mi 2
Opublikowano (edytowane)

10.00 od całego situ B szedł na kosie nie martwiąc się że może być tam przeciwnik (a były włączone 2 bs'y)
20.00 bardzo dziwny no scope dziwnie tak mu poleciał celownik, oczywiście mogło to być szcześcię.
    20.33 biega sobie w garażu na kosie nie przejmując sie ze ktos mu możę wyjsc a jeszcze nie miał infa ze ktos jest w mein
    26.00 tt zajęło mida, gracz z przecziwnej druzyny mogł juz mu podjechac konekta na blisko a on sie wcelowal na pewniaka w gracza przed wentami
    27.10 wiedział ze gracz był w konekcie, a on na kosie robi sobie bh do garażu i ma doslownie wywalone ze ktos moze ktos go zabic
    27.25 nie miał infa ze gracz juz jest na białej a rzucil flesha i wychylił idealnie na przeciwnika

Po dokładnym obejrzeniu demka miałem wątpliwości ze ten gracz był na wspomagaczach zbyt pochopnie podjąłem dezycję ;/ 

@ Karcok a co do tego że nie potrafię podstaw to się z tobą nie zgodzę, po prostu jestem dziś bardzo zmęczony i moja głowa nie myśli, każdy może mieć zły dzień prawda ???

ban niesłuszny 

@ andrzejwidz bardzo przepraszam za tego bana, oczywiście to był mój błąd

Edytowane przez Ecko!
  • Haha 2
Opublikowano