Jump to content
Serwery Counter-Strike 2 ×
Ojciec

POD LUPĄ - Play

Recommended Posts

• Popular Post

Wracam do dziennikarstwa. Miłej lektury. Wywiad dosyć krótki, ale dopiero wracam ze snu zimowego.

Witaj Play, na samym początku przedstaw się, napisz o swoich zainteresowaniach, hobby, pasjach.

Witam, mam na imię Michał, interesuję się programowaniem mogę powiedzieć że to moje hobby i pasja, wiążę z tym moje dalsze życie iż chciałbym zostać programistą, uczę się powszechnych języków, interesuję się także muzyką w wolnych chwilach lubię sobie posłuchać lub jak coś piszę.

Rozszerzasz swoją pasję poprzez kursy, czy jesteś tzw. samoukiem?

Nie, jestem samoukiem.

To pewnie zajmuje Ci to mnóstwo czasu. Jak wyglądały Twoje początki z programowaniem?

No, trochę czasu poświęcam na to, moje początki z programowaniem zaczęły się jakoś w młodości, na pewnej serwerowni grałem i bardzo dobrym graczem byłem w cs'a oczywiście i z kolegą wpadłem na pomysł założenia własnego serwera, nic nie umieliśmy z tej dziedziny, no i w wieku młodości zacząłem czytać o serwerach cs jak postawić, jak wgrywać "pluginy", edytować, itp. No i tak zaczeło się, bardzo mnie zafascynowało to ile kilkoma linijkami kodu można było stworzyć coś fascynującego no i od tej pory poszerzam swoją wiedzę.

Czy posiadasz z tego jakieś korzyści finansowe?

Tak, czasami wpadają jakieś grosze.

Uważasz, że z tego 'zawodu' jesteś w stanie się utrzymać na dłuższą metę? Czy będziesz starał poszerzać swoje zainteresowania?

Tak, dużo czytałem na temat tego i z własnego nawet doświadczenia wiem że są spore zarobki i myślę że nie będzie problemu z tym aby się utrzymać jeżeli będzie praca. Co do moich poszerzeń zainteresowań, oczywiście ciągle je poszerzam

Przejdźmy do spraw związanych z Counter Strikie'm. Jak zaczęła się Twoja przygoda z tą grą?

To się stało jak poszedłem do gimnazjum, koledzy namówili mnie na nią no i zacząłem grać razem z nimi.