Skocz do zawartości
BIG GIVEAWAY - Nóż z hakiem oraz inne skiny ×

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nick z serwera: DeadPooL
Imię: Patryk
Steam ID: STEAM_0:0:420224103
Czas spędzony na serwerze ( GT i Stats ): 

STATS: http://stats.weakapps.pl/search.php?search=DeadPooL

GT: https://cache.gametracker.com/player/DeadPooL/147.135.199.68:27015/

Doświadczenie w adminowaniu na serwerach CS:GO:  Range administratora miałem 3 razy, raz właśnie tutaj na Only Mirage w tamtym roku. Niestety musiałem odejść, ponieważ nie miałem czasu sprawy rodzinne szkoła itp. 

Znajomość obsługi admina ( x/10 ): 5

Argumenty, dlaczego akurat Ty masz zostać adminem oraz powiedz kilka zdań o sobie: Mam na imię Patryk, 18 lat kończę w październiku tego roku. Interesuje się informatyką i programowaniem, lubię sobie poimprezować ale też w spokoju pooglądać filmy czy seriale w domu. W cs gram od około 4 lat z jedną mała przerwą. Moim zdaniem powinienem dostać rangę administratora ze względu na to że znam dobrze komendy i wiem jak zachować się w rożnych sytuacjach. Umiem odróżnić dobrego gracza do odpalonego gościa. Mam w miarę duży staż jako admin. Bardzo szybko łapię kontakt z ludźmi bo lubię żartować, ale też wiem kiedy przestać. Składam podanie jeszcze raz gdyż po prostu wcześniej miałem za mało godzin na serwerze

Ile czasu możesz poświęcić na serwerze?: Zależy,  w tygodniu około 3h dziennie, a w weekendy jeszcze dłużej.

Posiadasz mikrofon?: Tak

Linki do poprzednich podań: 

Kontakt: https://steamcommunity.com/profiles/76561198800713934/ oraz przez prawie cały czas siedze na ts

Konto Prime?: Tak.

• Lubię to! 1
  • Uwielbiam 1
Opublikowano

Minusem jest to, że ja Cie nie kojarzę z serwera, a przesiaduje na nim sporo dziennie. Plusem natomiast, że masz doświadczenie.

Neutral 

Opublikowano

Jestem na nie i powód jest jeden, nie znam Cię i podejrzewam, że nie tylko ja. 

Wiem, że grasz, ale się nie odzywasz, nie piszesz nic na czacie, nic nie zgłaszasz.