Skocz do zawartości
BIG GIVEAWAY - Nóż z hakiem oraz inne skiny ×

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
  1. Nick z serwera: DżonY
  2. Imię: Dominik
  3. Wiek: 23 lata
  4. Steam ID: STEAM_1:1:110854065
  5. Czas spędzony na serwerze ( GT i Stats ): GameTrackerStats.weak
  6. Doświadczenie w adminowaniu na serwerach CS:GO: No i tutaj zaczyna się największy problem. Nie mam żadnego doświadczenia w adminowaniu w cs:go, lecz moje doświadczenie z cs 1.6 to długie lata praktyki. Szybko się uczę więc myślę, że nie będzie problemu ;) Co do odróżniania oszusta od skilla to widać to. Jak masz przegranych wiele godzin w csa to zauważysz różnicę w movemencie, strzelaniu, ustawianiu się między cheatem, a skillem :)
  7. Znajomość obsługi admina ( x/10 ): Niestety 1. Lecz jak wyżej pisałem kwestia poczytania bądź pogadania z jakimś adminem i temat szybciutko ogarnę. Najlepiej szkoli się w praktyce ;).
  8. Argumenty, dlaczego akurat Ty masz zostać adminem oraz powiedz kilka zdań o sobie: Hmmmm… Jestem wyluzowanym, rozmownym, towarzyskim chłopakiem. Potrafię się dogadać z każdym, nigdy nie skreślam kogoś od razu, ale jestem też stanowczy i opanowany, a to jest chyba najważniejsze w byciu adminem. Co prawda nie gram długo na serwerze, ale bardzo się w niego wciągnąłem i gdy tylko odpalam cs:go od razu wchodzę na only mirage z katujemy :D Wspaniali ludzie tu grają i chcę pomagać im spędzać czas na grze na naszym serwerze jak najlepiej, bez zdenerwowania i oburzenia bo jakiś cheater sobie lata na serwerze. PS. Jednego można powiedzieć, że już złapałem. Tylko za pośrednictwem kogoś innego bo wszedłem na ts i szukałem admina :D
  9. Ile czasu możesz poświęcić na serwerze?: Dużo. Każdy mój czas spędzony w domu(czyli po pracy i większość weekendów - no na pewno niedziela i sobota do południa if you know what i mean :D) spędzam na kompie umilając sobie czas. 
  10. Posiadasz mikrofon?: [ TAK / NIE ] TAK
  11. Akceptacja regulaminu admina/serwera: TAK
  12. Linki do poprzednich podań: