Popular Post SztangerSs Posted October 14, 2018 Popular Post Share Posted October 14, 2018 (edited) Regulamin serwera Jailbreak Zasady obowiązujące na serwerze JailBreak Więzień - aresztowana osoba, która musi wykonywać polecenia wydawane przez prowadzącego strażnika. Strażnik - osoba pilnująca więźniów, która ma na celu niedopuszczenia do powstania buntu. Prowadzący - osoba decydująca o całym przebiegu gry. Fajki - waluta dostępna na serwerze, za które można m.in. nabyć przedmioty ze sklepu. Freeday - dzień wolny od nakazów i zakazów wydawanych przez strażników. Freeday jest automatycznie dostępny w pierwszej rundzie mapy. Jeżeli cele zostaną otwarte bez wcześniejszych wydanych poleceń lub jeżeli polecenia nie zostaną wydane w ciągu minuty, to następuje Freeday. W momencie otwarcia cel przez wieźnia (!sklep), a przed wydaniem poleceń przez strażnika nastepuję Freeday nie krócej niż do 12:00, lub śmierci strażników. Ostatnie życzenie - życzenie przysługujące ostatniemu żyjącemu niezbuntowanemu więźniowi, który wykonał poprawnie wszystkie polecenia. Polecenia: Bezruch - nie możesz się ruszać; możesz tylko skakać, kucać, zmieniać położenie kamery, włączać latarkę i bić nożem. Bezruch ruchowy obowiązuje podczas następujących zabaw ręcznych: Ostatnia reakcja; Pierwsza reakcja; Odwrotna reakcja. Bezruch totalny - nie możesz się ruszać, skakać, kucnąć, zmieniać położenia kamery i bić nożem; możesz tylko włączać latarkę. Polecenie - Totalny bezruch ( Totalny ) - może być wydane na zabawie rozpoczętej przez prowadzącego strażnika; wyjątki zabaw: Krew Butelka Sajmon mówi Wojsko Kucnij - kucasz i trzymasz taką pozycję aż do uzyskania nowego polecenia. Podskocz - skaczesz tylko raz. Pozycja buntu - nie możesz się ruszać, skakać, stać, zmieniać położenia kamery i bić nożem; musisz być na kucaka i patrzeć się maksymalnie w dół. Polecenie - pozycja buntu - nie może być wydane w celach więziennych; Polecenie - pozycja buntu - może być wydane tylko wtedy, jeżeli dojdzie do buntu. Uwaga! Zabronione polecenia, za które można otrzymać ostrzeżenie na bycie strażnikiem: Zakaz bicia kosą; Zakaz atakowania; Zakaz buntowania się. Zabawy ręczne: Butelka: Więźniowie tworzą okrąg, a prowadzący strażnik ustawia się w jego środku; Więźniowie ustawiają się plecami do środka okręgu a następnie prowadzący strażnik podrzuca broń do góry i odsuwa się od niej, tak aby jej nie złapać; W tej zabawie ginie więzień, który zostanie wskazany przez lufę broni. Dyktando - w tej zabawie wygrywa więzień, który pierwszy napisze bezbłędnie (zachowując gramatykę i polskie znaki) podane przez prowadzącego strażnika zdanie. Jaka to melodia? - w tej zabawie wygrywa więzień, który odgadnie tytuł piosenki puszczonej przez prowadzącego strażnika. ( Tylko maksymalnie 5 piosenki na rundę. ) Kalambury - w tej zabawie wygrywa więzień, który odgadnie obrazek narysowany na powierzchni umożliwiającej rysowanie po niej markerem przez prowadzącego strażnika. Kamikadze – w tej zabawie wygrywa więzień, który będzie posiadać najmniej hp; Kolorki - więzień wybiera jeden kolor z palety serwerowej (!strzalyinfo), następnie prowadzący strażnik oddaje łącznie trzy strzały, w miejsce gdzie te kolory się nie zlewają; W tej zabawie ginie więzień, którego kolor znalazł się wśród trzech strzałów prowadzącego strażnika. Krew - zabawa polega na wystrzeleniu przez prowadzącego strażnika tej samej ilości pocisków w jedną część ciała więźniów w taki sposób, aby go nie zabić. W tej zabawie wygrywa więzień, który wyleje najwięcej krwi ze wszystkich więźniów. Kulki - w tej zabawie wygrywa więzień, który odgadnie lub będzie najbliższej ilości pocisków pozostałych prowadzącemu strażnikowi w magazynku. Łamigłówka - w tej zabawie wygrywa więzień, który pierwszy odgadnie łamigłówkę, wymyśloną przez prowadzącego strażnika. Mam talent - zabawa polega na zaprezentowaniu swojego talentu przed strażnikami. W tej zabawie giną więźniowie, których talent nie spodobał się prowadzącemu strażnikowi. Mistrz klawiatury lub Szybkie paluszki - w tej zabawie wygrywa więzień, który pierwszy napisze bezbłędnie (zachowując gramatykę i polskie znaki) podane przez prowadzącego strażnika słowo. Nurek - więźniowie ustawiają się plecami do basenu ( lub innego zbiornika wodnego ), a następnie prowadzący strażnik rzuca do niego pustą broń; W tej zabawie wygrywa więzień, który pierwszy znajdzie i podniesie broń wyrzuconą przez prowadzącego strażnika. Odmieniec - zabawa przeznaczona tylko dla trzech więźniów, polegająca na napisaniu na czacie 1 lub 2 w odpowiednim czasie na ogólnym czacie. W tej zabawie ginie więzień, który: Nie odpowie w czasie lub napisał nieprawidłową liczbę; Napisał inną liczbę niż pozostali, np. 2 (na czacie: 1 2 1); Ostatni napisał taką samą liczbę co pozostali gracze, np. 1 (na czacie: 1 1 1). Odmieniec drużynowy - zabawa przeznaczona tylko dla nieparzystej liczby więźniów, polegająca podzieleniu graczy na drużyny W tej zabawie ginie więzień, który: Został sam w drużynie. Odwrotna reakcja - zabawa polega na odwrotnym wykonywaniu poleceń prowadzącego strażnika (np. Odwrotna reakcja podskocz - więźniowie muszą kucnąć). W tej zabawie giną więźniowie, którzy źle wykonają polecenia. Ostatnia reakcja - w tej zabawie ginie więzień, który ostatni wykona polecenie (kucnij/podskocz/wstań/obróć się itd polecenie nie może być wydane gdy pozostało 2 więźniów). Uwaga! Nie ma czegoś takiego jak ostatnia reakcja bez reakcji Papier, kamień, nożyce - zabawa polega na napisaniu papier / kamień / nożyce przez dwóch więźniów w odpowiednim czasie na czacie ogólnym; W tej zabawie ginie więzień, który przegra pojedynek lub nie napisze wiadomości w czasie. Zasady: Papier wygrywa z kamieniem; Kamień wygrywa z nożycami; Nożyce wygrywają z papierem. Pierwsza reakcja - w tej zabawie ginie więzień, który pierwszy wykona polecenie (kucnij/podskocz/wstań/obróć się itd.). Uwaga! Nie ma czegoś takiego jak pierwsza reakcja bez reakcji Podłoga to lawa - w tej zabawie ginie więzień, który w przeciągu 5 sekund, nadal będzie znajdował się na ziemi. Poszukiwacz - zabawa polega na znalezieniu broni schowanej przez prowadzącego strażnika. Więźniowie ustawiają się przodem do ściany, tak aby nie widzieć obszaru, w którym prowadzący strażnik będzie chował broń; Następnie prowadzący strażnik chowa na mapie pustą broń a więźniowie zaczynają jej szukać; W tej zabawie wygrywa więzień, który pierwszy znajdzie broń schowaną przez prowadzącego strażnika. Quiz - więźniowie muszą odpowiedzieć na pytania, z wybranej przez siebie dziedziny. W tej zabawie giną więźniowie, którzy odpowiedzą niepoprawnie na pytanie lub nie odpowiedzą w czasie. Przedmioty regulaminowe: Języki - Angielski, Niemiecki, Polski; Przedmioty ścisłe - Chemia, Fizyka, Informatyka, Matematyka; Przedmioty pamięciowe - Biologia, Geografia, Historia. Sajmon mówi - zabawa polega na wykonywaniu przez więźniów poleceń, które zostały poprzedzone frazą Sajmon mówi. W tej zabawie giną więźniowie, którzy nie wykonają poleceń Sajmona poprzedzonego frazą Sajmon mówi lub wykonują polecenia, które nie zostały poprzedzone ową frazą. Zasady: Aby rozpocząć zabawę należy na początku powiedzieć: Sajmon mówi zaczynamy zabawę w sajmon mówi lub Sajmon mówi rozpoczynamy zabawę w sajmon mówi; Aby zakończyć zabawę należy na końcu powiedzieć: Sajmon mówi kończymy zabawę w sajmon mówi; Na Sajmonie każde kolejne polecenie zastępuje poprzednie, wyjątkiem jest polecenie: Określające czas reakcji na wykonanie polecenia; Sajmon mówi wszystkie polecenia wykonujemy w miejscu. Sajmonem jest tylko i wyłącznie prowadzący strażnik, rozpoczynający zabawę w Sajmon mówi Po śmierci prowadzącego strażnika, na zabawie Sajmon mówi, automatycznie następuje koniec zabawy. Podczas Sajmona nie możesz rozpocząć zabawy w wojsko. Wisielec - zabawa polega na odgadnięciu hasła wymyślonego przez prowadzącego strażnika. Prowadzący strażnik wymyśla hasło, następnie na czacie wypisuje tyle znaków "_" ile jest znaków w haśle; Więźniowie po kolei zgadują pojedyncze litery w haśle: Jeśli więzień nie zgadnie traci jedno życie (utrata trzech żyć jest równoznaczna z śmiercią); W przypadku odgadnięcia litery kolejka rusza dalej. W tej zabawie wygrywa wiezień, który odgadnie hasło podczas swojej kolejki. Wojsko - zabawa polega na wykonywaniu przez więźniów poleceń, wydanych przez prowadzącego strażnika. W tej zabawie giną więźniowie, którzy nie wykonają poleceń prowadzącego strażnika lub wykonują je błędnie. Zasady: Aby rozpocząć zabawę należy na początku powiedzieć: Zaczynamy zabawę w wojsko lub Rozpoczynamy zabawę w wojsko; Aby zakończyć zabawę należy na końcu powiedzieć: Kończymy zabawę w wojsko; Komendy: Padnij - więzień musi być na kucaka; Powstań - więzień musi wstać; Podskocz - więzień podskakuje tylko raz; W lewo zwrot - więzień obraca się o 90° w lewo; W prawo zwrot - więzień obraca się o 90° w prawo; Baczność - więzień podąża celownikiem za prowadzącym strażnikiem; W tył zwrot - więzień obraca się o 180° względem aktualnej pozycji, przez lewe ramie. Uwaga! Więzień nie może wykonywać innych poleceń niż te, które są wyżej wymienione Steam3ID - identyfikator danego użytkownika, który można znaleźć na serwerze pod komendą status lub na tej stronie, podając link do profilu użytkownika Do wszystkich skarg, podań czy odwołań należy podać steam3ID, które domyślnie jest wyświetlane na serwerze JailBreak pod komendą status. Tylna ściana - ściana naprzeciwko wyjścia z celi . Wyjście z celi - drzwi, wyjściowe kraty z celi. Wchodząc na serwer CS:GO JailBreak automatycznie akceptujesz regulamin. Wszystkie prośby, problemy, skargi należy zgłaszać na Forum. Każde kolejne polecenie zastępuje poprzednie. II. Gracz i jego przywileje: Na serwerze obowiązuje kultura osobista. Na serwerze zabronione jest: Reklamowanie; Mylenie innych graczy; Obrażanie innych osób; Bindowanie zmiany tagu grupy; Wykorzystywanie błędów technicznych; Mówienie oraz pisanie w innym języku niż polski Wyjątkiem są wymagane przez prowadzącego odpowiedzi na określonych zabawach w innym języku. Nadużywanie komunikacji; Posiadanie nieodpowiedniego loginu; Login nie może: Podszywać się pod inną osobę; Nawiązywać do treści nieetycznych ani rasistowskich; Być słowem powszechnie uważanym za obraźliwe lub wulgarne; Być nazwą rangi czy funkcji pełnionej na serwerze (np. Warden, FreeDay, Admin, Serwer). Używanie bindów dźwiękowych, modulatorów, czy jakiegokolwiek oprogramowania zmieniającego ton głosu. III. Więzień i jego przywileje: Więzień może: Buntować się: Jeżeli jednak chciałby wrócić musi zapytać o zgodę prowadzącego strażnika Gdy ten się zgodzi, to buntownik nie może zostać zabity (wyj. posiadanie broni). Posiadać dowolny granat; Domagać się ożywienia (!fk) jeżeli został zabity niezgodnie z regulaminem. Więzień musi wykonywać niezwłocznie polecenia prowadzącego strażnika. Więzień nie może buntować się, dopóki nie dołączy do grupy więźniów, jeżeli zostanie ożywiony przez Administratora lub FreeKill'a (!fk). Więzień może zostać ukarany za: Próbę ucieczki; Posiadanie broni; Oszukiwanie w zabawach; Rzucenie dowolnego granatu i miny; Wejście do GunRoom'a bądź sikreta (oraz jego bicie); Kupienie przedmiotu oznaczającego bunt; Atakowanie bądź bliskie podejście do strażnika; Utrudnianie prowadzenia gry prowadzącemu strażnikowi; Złe wykonanie polecenia bądź niewykonanie go w czasie; Opuszczenie celi bez uprzednich poleceń po zrespieniu się (!resp, !autoresp). IV. Strażnik i jego przywileje: Aby móc dołączyć do grupy strażników, na serwerze musi być trzy razy więcej więźniów od strażników (Ratio 1:3). Strażnik musi: Potrafić celnie strzelać; Posiadać sprawny mikrofon; Wykazywać chęć prowadzenia; Posiadać mutację (wyj. znośny głos); Wykonywać polecenia prowadzącego; Znać zasady obowiązujące na serwerze; Spełnić życzenie ostatniego niezbuntowanego więźnia; Strażnik nie może: Korzystać z medyka; Przebywać ciągle w sikrecie; Korzystać z wspomagaczy znajdujących się w sikretach ( np. speedboost ) oraz zabieranie i likwidowanie broni; Współpracować z więźniami; Prowokować więźniów do buntu; Brać udziału w zabawach (np. parkur); Uderzać i zabijać więźniów bez powodu; Przeszkadzać podczas czyjegoś życzenia; Przeszkadzać prowadzącemu strażnikowi; Rzucać granatem w niezbuntowanego gracza; Zmuszać więźnia do pokazania zbuntowanych graczy; Wydawać poleceń bez zgody prowadzącego strażnika; Używać pojazdu podczas trwającego pojedynku na życzeniu; Przebywać w GunRoom'ie po otwarciu się cel (wyjątek: FreeDay); Przebywać ciągle w grupie strażników (co mapę zmiana zespołu strażników, wyj. brak chętnych). V. Prowadzący i jego przywileje: Aby zostać prowadzącym wymagana jest przynależność do grupy strażników oraz wpisanie komendy !w. Prowadzący może odliczyć czas reakcji dla więźniów; Prowadzący musi: Kreatywnie prowadzić; Wydawać jasne i zrozumiałe polecenia przez mikrofon; Wypuścić więźniów w przeciągu minuty od rozpoczęcia rundy, w przeciwnym razie następuje Freeday; Dążyć do tego, aby ostatni żyjący niezbuntowany więzień otrzymał życzenie; Powtórzyć polecenie lub wyjaśnić zasady nieregulaminowych zabaw, jeżeli więzień sobie tego zażyczy (!polecenia). Więźniowie, którzy proszą o powtórzenie poleceń, mają totalny bezruch (wyj. zabawa); Na regulaminowych zabawach strażnik musi poinformować w jaką zabawę aktualnie bawią się więźniowie; Prowadzący nie może: Faworyzować więźniów; Wyjątkiem są zabawy na faworyzację; Robić zabaw w celach więziennych; Włączać walki więziennej (tzw. boxa): W celach; Bez wcześniejszej zapowiedzi. Wydawać mylące bądź niewyraźne polecenia (np. Aimon mówi); Zabijać całej mniejszej grupki (może jedynie zabić osobę blokującą szereg). Po śmierci prowadzącego: Jeżeli nikt nie przejmie prowadzenia przez 30 sekund, następuje FreeDay; Obowiązuje pozycja buntu; W momencie kiedy prowadzący zrezygnuje/zostanie wyrzucony/rozłączy się obowiązuje jego ostatnia komenda do czasu, aż ktoś nie przejmie prowadzenia; VI. Ostatnie życzenie - zasady i jego rodzaje: Zasady ogólne: Nie obowiązuje na Freeday'u ogólnym; Przysługuje ostatniemu żyjącemu niezbuntowanemu więźniowi; Zarówno strażnik jak i więzień nie mogą przedłużać ostatniego życzenia. Rodzaje ostatniego życzenia: Menu życzeń - komenda !lr: Walka ze strażnikiem: Strzał za strzał; No-Scope; Zbijak; Bombardier; Gorący ziemniak; Rosyjska ruletka. Przejęcie kontroli Strażnicy muszą wykonywać polecenia więźnia. Licytacja: Osoba, która stworzyła licytację, otrzyma licytowane fajki; Osoba, która wygra licytację, otrzyma FreeDay'a w następnej rundzie. Freeday: Podczas Freeday'a więzień może zostać ukarany za: Atakowanie strażników; Wejście do GunRoom'a; Bliskie podejście do strażnika; Próbę ucieczki od pilnującego strażnika; Utrudnianie prowadzenia gry prowadzącemu strażnikowi; Przysługuje osobie, która została zabita bez powodu i nie posiadała roszczeń wobec strażnika. Własne życzenie: Nie może: Być wulgarne; Kazać śpiewać; Obrażać innych; Utrudniać prowadzenie (strażnik ustala czy mu to utrudnia). Musi być możliwe do zrealizowania; Może obowiązywać w następnej rundzie, nie może natomiast obowiązywać w następnej mapie. Edited December 16, 2022 by Marcion 4 1 10 Link to comment Share on other sites More sharing options...
SztangerSs Posted May 25, 2020 Author Share Posted May 25, 2020 Dzisiaj (25.05.2020r.) nastąpiło kilka zmian w regulaminie: Dodano polecenie - Po markerze Dodano polecenie - Nakaz kucania Dodano zabawę - Odmieniec drużynowy Więzień może zostać ukarany za rzucenie dowolnej miny Freeday trwa tylko 2 minuty (wyj. zabójstwo wszystkich strażników) Podczas zabawy w Sajmon mówi nie można rozpocząć innej zabawy Do zabawy w Wojsko dodano komendę Powstań (więzień musi wstać) Polecenie Ostatnia reakcja nie może zostać wydane, gdy zostało dwóch więźniów Polecenie Pierwsza reakcja nie może zostać wydane, gdy zostało dwóch więźniów Wyjątkiem jest polecenie Pierwsza reakcja na faworyzację Strażnik nie może Korzystać ze wspomagaczy dostępnych na mapie (np. większa prędkość, grawitacja) Prowadzący strażnik podczas zabawy Jaka to melodia? może puścić maksymalnie 3 piosenki na rundę W przypadku polecenia, które nakazuje przylegać do wyjścia z celi, więzień musi przylegać do niego dosłownie Strażnik musi wykonywać polecenia prowadzącego (wyj. utrudnianie rozgrywki lub polecenia niezgodne z regulaminem) Dodano dodatkowe polecenie do zakończenia zabawy Sajmon mówi: Sajmon mówi zakańczam zabawę w sajmon mówi Dodano dodatkowe polecenie do zakończenia zabawy Wojsko: Zakańczam zabawę w wojsko Login nie może zawierać obraźliwych skrótów (np. JD) oraz być nazwą komendy lub zabawy Prowadzący może: Rozkazać więźniowi wyrzucić minę skokową lub wyważającą Poprawiono niektóre informacje oraz zaktualizowano treść Zmiany wchodzą w życie z dniem 26.05.2020 r. 1 7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts