Skocz do zawartości
Serdecznie witamy na Katujemy.eu - Serwery CS 1.6, CS:GO

STARY STYL ŻEGNAMY, WITAMY NOWY!

Zapoznaj się z możliwościami nowego

Zobacz temat

TRWA KONKURS TOP3# MAJ

Zapraszamy wszystkich do udziału!

Zobacz temat

FACEBOOK KATUJEMY!

Zapraszamy wszystkich do polubienia naszego fanpage!

Zobacz temat

FILM PROMUJĄCY SIEĆ

Zapraszamy do obejrzenia filmu promującego naszą sieć!

Zobacz temat

Partnerzy

Zaloguj się, aby obserwować  
SztangaBicepS

cs:go Regulamin - [ JailBreak ]

Polecane posty

Counter-Strike: Global Offensive

 Regulamin serwera JailBreak  

Zasady obowiązujące na serwerze JailBreak

 

I. Wstęp:

  1. Więzień - aresztowana osoba, która musi wykonywać polecenia wydawane przez prowadzącego strażnika.
  2. Strażnik - osoba pilnująca więźniów, która ma na celu niedopuszczenia do powstania buntu.
  3. Prowadzący - osoba decydująca o całym przebiegu gry.
  4. Fajki - waluta dostępna na serwerze, za którą można m.in. nabyć przedmioty ze sklepu.
  5. Freeday - dzień wolny od nakazów i zakazów wydawanych przez strażników.
    • Freeday jest automatycznie dostępny w pierwszej rundzie mapy.
    • Jeżeli cele zostaną otwarte bez wcześniejszych wydanych poleceń lub jeżeli polecenia nie zostaną wydane w ciągu minuty, to następuje Freeday.
  6. Ostatnie życzenie - życzenie przysługujące ostatniemu żyjącemu niezbuntowanemu więźniowi, który wykonał poprawnie wszystkie polecenia.
  7. Polecenia:
    • Bezruch - nie możesz się ruszać, skakać, kucnąć; możesz tylko zmieniać położenie kamery, włączać latarkę i bić nożem.
      • Bezruch obowiązuje podczas wszystkich zabaw ręcznych nie wliczając zabaw, które zostały wymienione w bezruchu ruchowym.
    • Bezruch ruchowy - nie możesz się ruszać; możesz tylko skakać, kucać, zmieniać położenie kamery, włączać latarkę i bić nożem.
      • Bezruch ruchowy obowiązuje podczas następujących zabaw ręcznych:
        • Ostatnia reakcja;
        • Pierwsza reakcja;
        • Odwrotna reakcja.
    • Bezruch totalny - nie możesz się ruszać, skakać, kucnąć, zmieniać położenia kamery i bić nożem; możesz tylko włączać latarkę.
      • Polecenie - Totalny bezruch - nie może być wydane na zabawie rozpoczętej przez prowadzącego strażnika; wyjątki zabaw:
        • Krew
        • Butelka
        • Sajmon mówi (jeżeli nie rozpoczął w nim innej zabawy)
    • Kucnij - kucasz i trzymasz taką pozycję aż do uzyskania nowego polecenia.
    • Podskocz - skaczesz tylko raz.
    • Pozycja buntu - nie możesz się ruszać, skakać, stać, zmieniać położenia kamery i bić nożem; musisz być na kucaka i patrzeć się maksymalnie w dół.
      • Polecenie - pozycja buntu - nie może być wydane w celach więziennych;
      • Polecenie - pozycja buntu - może być wydane tylko wtedy, jeżeli dojdzie do buntu.
    • Uwaga! Zabronione polecenia, za które można otrzymać ostrzeżenie na bycie strażnikiem:
      • Zakaz bicia kosą;
      • Zakaz atakowania;
      • Zakaz buntowania się.
  8. Zabawy ręczne:
    • Butelka:
      • Więźniowie tworzą okrąg, a prowadzący strażnik ustawia się w jego środku;
      • Więźniowie ustawiają się plecami do środka okręgu a następnie prowadzący strażnik podrzuca broń do góry i odsuwa się od niej, tak aby jej nie złapać;
      • W tej zabawie ginie więzień, który zostanie wskazany przez lufę broni.
    • Dyktando - w tej zabawie wygrywa więzień, który pierwszy napisze bezbłędnie (zachowując gramatykę i polskie znaki) podane przez prowadzącego strażnika zdanie.
    • Jaka to melodia? - w tej zabawie wygrywa więzień, który odgadnie tytuł piosenki puszczonej przez prowadzącego strażnika.
    • Kalambury - w tej zabawie wygrywa więzień, który odgadnie obrazek narysowany na ścianie markerem przez prowadzącego strażnika.
    • Kamień, papier, nożyce - zabawa polega na napisaniu kamień / papier / nożyce przez dwóch więźniów w odpowiednim czasie na czacie ogólnym;
      • W tej zabawie ginie więzień, który przegra pojedynek lub nie napisze wiadomości w czasie.
      • Zasady:
        • Kamień wygrywa z nożycami;
        • Papier wygrywa z kamieniem;
        • Nożyce wygrywają z papierem.
    • Kolorki - więzień wybiera jeden kolor z palety serwerowej (!strzalyinfo), następnie prowadzący strażnik oddaje łącznie trzy strzały, w miejsce gdzie te kolory się nie zlewają;
      • W tej zabawie ginie więzień, którego kolor znalazł się wśród trzech strzałów prowadzącego strażnika.
    • Krew - zabawa polega na wystrzeleniu przez prowadzącego strażnika tej samej ilości pocisków w jedną część ciała więźniów.
      • W tej zabawie wygrywa więzień, który wyleje najwięcej krwi ze wszystkich więźniów.
    • Krwawe słówka - w tej zabawie giną więźniowie, którzy napiszą bezbłędnie (zachowując gramatykę i polskie znaki) podane przez prowadzącego strażnika słowo.
    • Kulki - w tej zabawie wygrywa więzień, który odgadnie lub będzie najbliższej ilości pocisków pozostałych prowadzącemu strażnikowi w magazynku.
    • Łamigłówka - w tej zabawie wygrywa więzień, który pierwszy odgadnie łamigłówkę, wymyśloną przez prowadzącego strażnika.
    • Mam talent - zabawa polega na zaprezentowaniu swojego talentu przed strażnikami.
      • W tej zabawie giną więźniowie, których talent nie spodobał się strażnikom.
    • Mistrz klawiatury lub Szybkie paluszki - w tej zabawie wygrywa więzień, który pierwszy napisze bezbłędnie (zachowując gramatykę i polskie znaki) podane przez prowadzącego strażnika słowo.
    • Nurek - więźniowie ustawiają się plecami do basenu, a następnie prowadzący strażnik rzuca do niego pustą broń;
      • W tej zabawie wygrywa więzień, który pierwszy znajdzie i podniesie broń wyrzuconą przez prowadzącego strażnika.
    • Odmieniec - zabawa przeznaczona tylko dla trzech więźniów, polegająca na napisaniu na czacie 1 lub 2 w odpowiednim czasie na ogólnym czacie.
      • W tej zabawie ginie więzień, który:
        • Nie odpowie w czasie lub napisał nieprawidłową liczbę;
        • Napisał inną liczbę niż pozostali, np. 2 (na czacie: 1 2 1);
        • Ostatni napisał taką samą liczbę co pozostali gracze, np. 1 (na czacie: 1 1 1).
    • Odwrotna reakcja - zabawa polega na odwrotnym wykonywaniu poleceń prowadzącego strażnika (np. Odwrotna reakcja podskocz - więźniowie muszą kucnąć).
      • W tej zabawie giną więźniowie, którzy źle wykonają polecenia.
    • Ostatnia reakcja - w tej zabawie ginie więzień, który ostatni wykona polecenie (kucnij/podskocz/wstań/obróć się itd.).
      • Uwaga! Nie ma czegoś takiego jak ostatnia reakcja bez reakcji
    • Pierwsza reakcja - w tej zabawie ginie więzień, który pierwszy wykona polecenie (kucnij/podskocz/wstań/obróć się itd.).
      • Uwaga! Nie ma czegoś takiego jak pierwsza reakcja bez reakcji
    • Podłoga to lawa - w tej zabawie ginie więzień, który w przeciągu 5 sekund, nadal będzie znajdował się na ziemi.
    • Poszukiwacz - zabawa polega na znalezieniu broni schowanej przez prowadzącego strażnika.
      • Więźniowie ustawiają się przodem do ściany, tak aby nie widzieć obszaru, w którym prowadzący strażnik będzie chował broń;
      • Następnie prowadzący strażnik chowa na mapie pustą broń a więźniowie zaczynają jej szukać;
      • W tej zabawie wygrywa więzień, który pierwszy znajdzie broń schowaną przez prowadzącego strażnika.
    • Quiz - więźniowie muszą odpowiedzieć na pytania, z wybranej przez siebie dziedziny.
      • W tej zabawie giną więźniowie, którzy odpowiedzą niepoprawnie na pytanie lub nie odpowiedzą w czasie.
      • Przedmioty regulaminowe:
        • Języki - Angielski, Niemiecki, Polski;
        • Przedmioty ścisłe - Chemia, Fizyka, Informatyka, Matematyka;
        • Przedmioty pamięciowe - Biologia, Geografia, Historia.
    • Sajmon mówi - zabawa polega na wykonywaniu przez więźniów poleceń, które zostały poprzedzone frazą Sajmon mówi.
      • W tej zabawie giną więźniowie, którzy nie wykonają poleceń Sajmona poprzedzonego frazą Sajmon mówi lub wykonują polecenia, które nie zostały poprzedzone ową frazą.
      • Zasady:
        • Aby rozpocząć zabawę należy na początku powiedzieć: Sajmon mówi zaczynamy zabawę w sajmon mówi lub Sajmon mówi rozpoczynamy zabawę w sajmon mówi;
        • Aby zakończyć zabawę należy na końcu powiedzieć: Sajmon mówi kończymy zabawę w sajmon mówi;
        • Na Sajmonie każde kolejne polecenie zastępuje poprzednie, wyjątkiem jest polecenie:
          • Określające czas reakcji na wykonanie polecenia;
          • Sajmon mówi wszystkie polecenia wykonujemy w miejscu.
        • Sajmonem jest tylko i wyłącznie prowadzący strażnik, rozpoczynający zabawę w Sajmon mówi
          • Po śmierci prowadzącego strażnika, na zabawie Sajmon mówi, automatycznie następuje koniec zabawy.
    • Wisielec - zabawa polega na odgadnięciu hasła wymyślonego przez prowadzącego strażnika.
      • Prowadzący strażnik wymyśla hasło, następnie na czacie wypisuje tyle znaków "_" ile jest znaków w haśle;
      • Więźniowie po kolei zgadują pojedyncze litery w haśle:
        • Jeśli więzień nie zgadnie traci jedno życie (utrata trzech żyć jest równoznaczna z śmiercią);
        • W przypadku odgadnięcia litery kolejka rusza dalej.
      • W tej zabawie wygrywa wiezień, który odgadnie hasło podczas swojej kolejki.
    • Wojsko - zabawa polega na wykonywaniu przez więźniów poleceń, wydanych przez prowadzącego strażnika.
      • W tej zabawie giną więźniowie, którzy nie wykonają poleceń prowadzącego strażnika lub wykonują je błędnie.
      • Zasady:
        • Aby rozpocząć zabawę należy na początku powiedzieć: Zaczynamy zabawę w wojsko lub Rozpoczynamy zabawę w wojsko;
        • Aby zakończyć zabawę należy na końcu powiedzieć: Kończymy zabawę w wojsko;
        • Komendy:
          • Padnij - więzień musi być na kucaka;
          • Podskocz - więzień podskakuje tylko raz;
          • W lewo zwrot - więzień obraca się o 90° w lewo;
          • W prawo zwrot - więzień obraca się o 90° w prawo;
          • Baczność - więzień podąża celownikiem za prowadzącym strażnikiem;
          • W tył zwrot - więzień obraca się o 180° względem aktualnej pozycji, przez lewe ramie.
        • Uwaga! Więzień nie może wykonywać innych poleceń niż te, które są wyżej wymienione
  9. Steam3ID - identyfikator danego użytkownika, który można znaleźć na serwerze pod komendą status lub na tej stronie, podając link do profilu użytkownika
    • Do wszystkich skarg, podań czy odwołań należy podać steam3ID, które domyślnie jest wyświetlane na serwerze JailBreak pod komendą status.
  10. Tylna ściana - ściana naprzeciwko wyjścia z celi.
  11. Wyjście z celi - drzwi, wyjściowe kraty z celi.
  12. Wchodząc na serwer CS:GO JailBreak automatycznie akceptujesz regulamin.
  13. Wszystkie prośby, problemy, skargi należy zgłaszać na Forum.
  14. Każde kolejne polecenie zastępuje poprzednie.

 

II. Gracz i jego przywileje:

  1. Na serwerze obowiązuje kultura osobista.
  2. Na serwerze zabronione jest:
    • Reklamowanie;
    • Mylenie innych graczy;
    • Obrażanie innych osób;
    • Bindowanie zmiany tagu grupy;
    • Wykorzystywanie błędów technicznych;
    • Mówienie oraz pisanie w innym języku niż polski
      • Wyjątkiem są wymagane przez prowadzącego odpowiedzi na określonych zabawach w innym języku.
    • Nadużywanie komunikacji oraz waluty serwerowej;
    • Posiadanie nieodpowiedniego loginu; Login nie może:
      • Podszywać się pod inną osobę;
      • Nawiązywać do treści nieetycznych ani rasistowskich;
      • Być słowem powszechnie uważanym za obraźliwe lub wulgarne;
      • Być nazwą rangi czy funkcji pełnionej na serwerze (np. Warden, FreeDay, Admin, Serwer).
    • Używanie bindów dźwiękowych, modulatorów, czy jakiegokolwiek oprogramowania zmieniającego ton głosu.

 

III. Więzień i jego przywileje:

  1. Więzień może:
    • Buntować się:
      • Jeżeli jednak chciałby wrócić musi zapytać o zgodę prowadzącego strażnika
        • Gdy ten się zgodzi, to buntownik nie może zostać zabity (wyj. posiadanie broni).
    • Posiadać dowolny granat;
    • Domagać się ożywienia (!fk) jeżeli został zabity niezgodnie z regulaminem.
  2. Więzień musi wykonywać niezwłocznie polecenia prowadzącego strażnika.
  3. Więzień nie może buntować się, dopóki nie dołączy do grupy więźniów, jeżeli zostanie ożywiony przez Administratora lub FreeKill'a (!fk).
  4. Więzień może zostać ukarany za:
    • Próbę ucieczki;
    • Posiadanie broni;
    • Oszukiwanie w zabawach;
    • Rzucenie dowolnego granatu;
    • Wejście do GunRoom'a bądź sikreta;
    • Kupienie przedmiotu oznaczającego bunt;
    • Atakowanie bądź bliskie podejście do strażnika;
    • Utrudnianie prowadzenia gry prowadzącemu strażnikowi;
    • Złe wykonanie polecenia bądź niewykonanie go w czasie;
    • Opuszczenie celi bez uprzednich poleceń po zrespieniu się.

 

IV. Strażnik i jego przywileje:

  1. Aby móc dołączyć do grupy strażników, na serwerze musi być trzy razy więcej więźniów od strażników (Ratio 1:3).
  2. Strażnik musi:
    • Potrafić celnie strzelać;
    • Posiadać sprawny mikrofon;
    • Wykazywać chęć prowadzenia;
    • Posiadać mutację (wyj. znośny głos);
    • Wykonywać polecenia prowadzącego;
    • Znać zasady obowiązujące na serwerze;
    • Spełnić życzenie ostatniego niezbuntowanego więźnia;
  3. Strażnik nie może:
    • Korzystać z medyka;
    • Przebywać ciągle w sikrecie;
    • Współpracować z więźniami;
    • Prowokować więźniów do buntu;
    • Brać udziału w zabawach (np. parkur);
    • Uderzać i zabijać więźniów bez powodu;
    • Przeszkadzać podczas czyjegoś życzenia;
    • Przeszkadzać prowadzącemu strażnikowi;
    • Rzucać granatem w niezbuntowanego gracza;
    • Zmuszać więźnia do pokazania zbuntowanych graczy;
    • Wydawać poleceń bez zgody prowadzącego strażnika;
    • Używać pojazdu podczas trwającego pojedynku na życzeniu;
    • Przebywać w GunRoom'ie po otwarciu się cel (wyjątek: FreeDay);
    • Przebywać ciągle w grupie strażników (co mapę zmiana zespołu strażników, wyj. brak chętnych).

 

V. Prowadzący i jego przywileje:

  1. Aby zostać prowadzącym wymagana jest przynależność do grupy strażników oraz wpisanie komendy !w.
  2. Prowadzący może odliczyć czas reakcji dla więźniów;
  3. Prowadzący musi:
    • Kreatywnie prowadzić;
    • Wydawać jasne i zrozumiałe polecenia przez mikrofon;
    • Wypuścić więźniów w przeciągu minuty od rozpoczęcia rundy;
    • Dążyć do tego, aby ostatni żyjący niezbuntowany więzień otrzymał życzenie;
    • Powtórzyć polecenie lub wyjaśnić zasady nieregulaminowych zabaw, jeżeli więzień sobie tego zażyczy (!polecenia).
      • Więźniowie, którzy proszą o powtórzenie poleceń, mają totalny bezruch (wyj. zabawa);
      • Na regulaminowych zabawach strażnik musi poinformować w jaką zabawę aktualnie bawią się więźniowie;
  4. Prowadzący nie może:
    • Faworyzować więźniów;
    • Robić zabaw w celach więziennych;
    • Włączać walki więziennej (tzw. boxa):
      • W celach;
      • Bez wcześniejszej zapowiedzi.
    • Wydawać mylące bądź niewyraźne polecenia (np. Aimon mówi);
    • Zabijać całej mniejszej grupki (może jedynie zabić osobę blokującą szereg).
  5. Po śmierci prowadzącego:
    • Jeżeli nikt nie przejmie prowadzenia przez 30 sekund, następuje FreeDay;
    • Jego ostatnie polecenie obowiązuje przez 30 sekund, wyjątkiem jest pozycja buntu, która obowiązuje graczy do wprowadzenia nowego polecenia.

 

VI. Ostatnie życzenie - zasady i jego rodzaje:

  1. Zasady ogólne:
    • Nie obowiązuje na Freeday'u ogólnym;
    • Przysługuje ostatniemu żyjącemu niezbuntowanemu więźniowi;
    • Zarówno strażnik jak i więzień nie mogą przedłużać ostatniego życzenia.
  2. Rodzaje ostatniego życzenia:
    • Menu życzeń - komenda !lr:
      • Walka ze strażnikiem:
        • Strzał za strzał;
        • No-Scope;
        • Zbijak;
        • Bombardier;
        • Gorący ziemniak;
        • Rosyjska ruletka.
      • Przejęcie kontroli
        • Strażnicy muszą wykonywać polecenia więźnia.
      • Licytacja:
        • Osoba, która stworzyła licytację, otrzyma licytowane fajki;
        • Osoba, która wygra licytację, otrzyma FreeDay'a w następnej rundzie.
      • Freeday:
        • Podczas Freeday'a więzień może zostać ukarany za:
          • Atakowanie strażników;
          • Wejście do GunRoom'a;
          • Bliskie podejście do strażnika;
          • Próbę ucieczki od pilnującego strażnika;
          • Utrudnianie prowadzenia gry prowadzącemu strażnikowi;
        • Przysługuje osobie, która została zabita bez powodu i nie posiadała roszczeń wobec strażnika.
    • Własne życzenie:
      • Nie może:
        • Być wulgarne;
        • Kazać śpiewać;
        • Obrażać innych;
        • Utrudniać prowadzenie (strażnik ustala czy mu to utrudnia).
      • Musi być możliwe do zrealizowania;
      • Może obowiązywać w następnej rundzie, nie może natomiast obowiązywać w następnej mapie.

 

 

STARY REGULAMIN:

 

I. Wstęp:

 

  1. Więzień - aresztowana osoba, która musi przestrzegać zasad udzielanych przez prowadzącego strażnika.
  2. Strażnik - osoba pilnująca więźniów, która ma na celu niedopuszczenia do powstania buntu.
  3. Prowadzący - osoba decydująca o całym przebiegu gry.
  4. Fajki - waluta dostępna na serwerze, za którą można nabyć przedmioty ze sklepu.
  5. Freeday - dzień wolny od nakazów i zakazów wydawanych przez strażników.
  6. Ostatnie życzenie - życzenie przysługujące ostatniemu żywemu więźniowi, który wykonał poprawnie wszystkie polecenia.
    • Freeday jest automatycznie dostępny w pierwszej rundzie mapy.
    • Jeżeli cele zostaną otwarte bez wcześniejszych wydanych poleceń lub jeżeli polecenia nie zostaną wydane w ciągu minuty, to następuje Freeday.
  7. Polecenia:
    • Bezruch - nie możesz się ruszać, skakać, kucnąć; możesz tylko zmieniać położenie kamery, włączać latarkę i bić nożem.
      • Bezruch obowiązuje podczas wszystkich zabaw ręcznych nie wliczając zabaw, które zostały wymienione w bezruchu ruchowym.
    • Bezruch ruchowy - nie możesz się ruszać; możesz tylko skakać, kucać, zmieniać położenie kamery, włączać latarkę i bić nożem.
      • Bezruch ruchowy obowiązuje podczas następujących zabaw ręcznych:
        • Ostatnia reakcja;
        • Pierwsza reakcja;
        • Odwrotna reakcja.
    • Bezruch totalny - nie możesz się ruszać, skakać, kucnąć, zmieniać położenia kamery i bić nożem; możesz tylko włączać latarkę.
      • Polecenie totalny bezruch nie może być wydane na zabawie rozpoczętej przez prowadzącego strażnika.
    • Kucnij - kucasz i trzymasz taką pozycję aż do uzyskania nowego polecenia.
    • Podskocz - skaczesz tylko 1 raz.
    • Pozycja buntu - nie możesz się ruszać, skakać, stać, zmieniać położenia kamery i bić nożem; musisz kucać i patrzeć się maksymalnie w dół
      • Polecenie pozycja buntu nie może być wydana w celach więziennych;
      • Polecenie pozycja buntu może być wydana tylko wtedy, jeżeli dojdzie do buntu.
    • Uwaga! Zabronione polecenia, za które można otrzymać ostrzeżenie na bycie strażnikiem:
      • Zakaz bicia kosą;
      • Zakaz atakowania;
      • Zakaz buntowania się.
  8. Zabawy ręczne:
    • Butelka - zabawa polegająca na tym że, więźniowie robią okrąg, po czym prowadzący strażnik wchodzi do niego. Następnie więźniowie obracają się o 180 (tak aby stali plecami do prowadzącego strażnika) po czym prowadzący strażnik podrzuca broń do góry i odsuwa się od niej. Osoba, która zostanie wskazana przez lufę broni, ginie.
    • Dyktando - osoba, która napisze bezbłędnie (zachowując gramatykę i polskie znaki) zdanie jako pierwsza, wybiera więźniów do zabicia, kucając za nimi.
    • Jaka to melodia? - zabawa polega na odgadnięciu tytułu piosenki, puszczonej przez prowadzącego strażnika za pomocą programu HLDJ. Osoba, która odgadnie piosenkę, wygrywa.
    • Kalambury - prowadzący strażnik rysuje markerem na ścianie obrazek a terroryści zgadują co to jest. Osoba, która pierwsza odgadnie obrazek, wygrywa.
    • Kamień, papier, nożyce - zabawa przeznaczona dla dwóch więźniów, polegająca na napisaniu kamień / papier / nożyce na czacie w odpowiednim czasie. Osoba, która napisze niepoprawnie, nie napisze w czasie lub przegra, ginie. Zasady:
      • Kamień wygrywa z nożycami;
      • Papier wygrywa z kamieniem;
      • Nożyce wygrywają z papierem.
    • Kolorki - zabawa polegająca na wybraniu przez więźnia koloru z palety utworzonej przez prowadzącego strażnika. Następnie prowadzący strażnik oddaje trzy strzały w miejsce gdzie te kolory się nie zlewają i jeżeli wśród tych kolorów znajdzie się ten, który wybrał więzień, to zostaje on zabity.
    • Krew - zabawa przeznaczona od dwóch do czterech więźniów, w której strażnik strzela raz w wyznaczoną cześć ciała więźnia. Osoba, której wyleje się najwięcej krwi, wygrywa.
    • Krwawe słówka - osoby, które napiszą bezbłędnie (zachowując polskie znaki) słowo, giną.
    • Kulki - zabawa polega na odgadnięciu ilości pocisków pozostałych prowadzącemu w magazynku. Osoba, która będzie najbliżej, wygrywa.
    • Łamigłówka - zabawa polegająca na tym, że prowadzący strażnik wymyśla jakąś łamigłówkę. Osoba, która pierwsza ją odgadnie, wygrywa.
    • Mam talent - zabawa polega na zaprezentowaniu swojego talentu przed strażnikami. Osoby, których talent nie spodoba się strażnikom, giną.
    • Mistrz klawiatury lub Szybkie paluszki - osoba, która napisze bezbłędnie (zachowując polskie znaki) słowo jako pierwsza, wygrywa.
    • Nurek - więźniowie są obróceni plecami do basenu, a prowadzący rzuca do niego pustą broń. Osoba, która znajdzie broń, wygrywa.
    • Odmieniec - zabawa przeznaczona tylko dla trzech więźniów, polegająca na napisaniu na czacie 1 lub 2 na czacie w odpowiednim czasie. Zasady:
      • Jeżeli wszyscy napiszą taką samą liczbę, np. 1 (1 1 1 na czacie) to ginie ostatnia osoba, która napisała 1;
      • Jeżeli jedna osoba napisała inną liczbę niż pozostali np. 2 (1 2 1 na czacie) to zostaje zabita;
      • Jeżeli jakaś osoba się spóźni to zostaje zabita.
    • Odwrotna reakcja - prowadzący wydaje polecenia, które więźniowie muszą wykonać odwrotnie np. prowadzący mówi "odwrotna reakcja podskocz" to więźniowie kucają. Osoby, które źle wykonają polecenie, giną.
    • Ostatnia reakcja - ostatnia osoba, która wykonana polecenie (kucnij/podskocz/wstań/obróć się itd.), ginie.
    • Pierwsza reakcja - pierwsza osoba, która wykonana polecenie (kucnij/podskocz/wstań/obróć się itd.), ginie. Nie ma czegoś takiego jak pierwsza reakcja bez reakcji
    • Polowanie - zabawa rozpoczyna się w momencie gdy strażnik poinformuje,że bawimy się w "polowanie".
      • Po otwarciu cel,więźniowie udają sie do Gun Rooma i biorą bronie. Następnie szukają ukrytych CT'ków na mapie i próbują ich zabić.
      • Uwaga nawet jeśli nie strzelisz do CT to ten ma prawo cie zabić po wypuszczeniu z cel. W tej zabawie nie przysługuje życzenie
    • Quiz - więźniowie dostają pytania na swoim poziomie intelektualnym od strażników i muszą na nie odpowiedzieć. Osoba, która odpowie niepoprawnie lub nie odpowie w czasie, ginie. Dozwolone przedmioty:
      • Języki - Angielski, Niemiecki, Polski;
      • Przedmioty ścisłe - Chemia, Fizyka, Matematyka;
      • Przedmioty pamięciowe - Biologia, Geografia, Historia.
    • Sajmon mówi - zabawa polega na wykonywaniu poleceń, które zostały poprzedzone frazą "Sajmon mówi". Osoby, które nie wykonają polecenia Sajmona poprzedzonego frazą "Sajmon mówi" lub wykonują polecenia, które nie zostały poprzedzone ową frazą, giną.
      • Aby rozpocząć zabawę w Sajmon mówi trzeba powiedzieć na początku polecenie sajmon mówi zaczynamy zabawę w sajmon mówi;
      • Aby zakończyć zabawę w Sajmon mówi trzeba powiedzieć na końcu polecenie sajmon mówi kończymy zabawę w sajmon mówi;
      • Na Sajmonie każde kolejne polecenie zastępuje poprzednie, wyjątkiem jest polecenie:
        • Określające czas reakcji na wykonanie polecenia;
        • Sajmon mówi wszystkie polecenia wykonujemy w miejscu.
      • Sajmonem jest tylko i wyłącznie prowadzący strażnik, rozpoczynający zabawę w Sajmon mówi
        • Po śmierci prowadzącego strażnika, na zabawie Sajmon mówi, automatycznie następuje koniec zabawy.
    • Snajper - strażnicy są ustawieni na najwyższym punkcie na mapie i dostają AWP, a więźniowie rozbiegają się na mapie (nie mogą się ukrywać). Zadaniem strażników jest zabicie więźniów (ostatnia osoba ma życzenie).
    • Wojsko - więźniowie wykonują polecenia prowadzącego. Istnieje kilka poleceń, które więźniowie muszą wykonywać - na komendę baczność więzień podąża celownikiem za prowadzącym. Na komendę w tył zwrot więzień obraca się o 180° względem aktualnej pozycji, w prawo/lewo zwrot więzień obraca się o 90° w prawo/lewo względem aktualnej pozycji. Komenda padnij - więzień kuca, podskocz - więzień skacze. Reagowanie na komendy inne niż wyżej wymienione/inaczej niż jest to opisane i ociąganie się skutkuje śmierciom. Zabawę trzeba zakończyć stwierdzeniem "kończymy zabawę w wojsko".
  9. SteamID - identyfikator danego użytkownika, który można znaleźć na tej stronie, podając jego link do profilu; swój steamID można znaleźć po wpisaniu na serwerze w konsoli komendy status
    • Do wszystkich skarg, podań czy odwołań należy podać steam3ID, które domyślnie jest wyświetlane na serwerze JailBreak pod komendą status.
  10. Tylna ściana - ściana naprzeciwko wyjścia z celi.
  11. Wyjście z celi - drzwi, wyjściowe kraty z celi.
  12. Wchodząc na serwer CS:GO JailBreak automatycznie akceptujesz regulamin.
  13. Wszystkie prośby, problemy, skargi należy zgłaszać na Forum.
  14. Każde kolejne polecenie zastępuje poprzednie.

II. Gracz i jego przywileje:

  1. Do grupy graczy należysz od momentu dołączenia do serwera.
  2. Na serwerze obowiązuje kultura osobista.
  3. Na serwerze zabronione jest:
    • Reklamowanie;
    • Nadużywanie fajek;
    • Mylenie innych graczy;
    • Nadużywanie komunikacji;
    • Bindowanie zmiany tagu grupy;
    • Podszywanie się pod innych graczy;
    • Nadużywanie bindów dźwiękowych;
    • Używanie modulatorów, tudzież jakiegokolwiek oprogramowania zmieniającego ton głosu.
    • Posiadanie nieodpowiedniego loginu:
      • Login nie może być:
        • Obraźliwy;
        • Rasistowski;
        • Podszywający się nick pod administrację;
        • Określający jakąś rangę bądź funkcję (np. Warden, FreeDay, Admin, Serwer).
    • Wykorzystywanie błędów technicznych;
    • Mówienie oraz pisanie w innym języku niż polskim
      • Wyjątkiem są wymagane przez prowadzącego odpowiedzi na określonych zabawach w innym języku.

III. Więzień i jego przywileje:

  1. Do grupy więźniów należysz od momentu dołączenia do terrorystów.
  2. Więzień może:
    • Buntować się:
      • Jeżeli jednak chciałby wrócić musi zapytać o zgodę prowadzącego strażnika
        • Gdy ten się zgodzi, to buntownik nie może zostać zabity (wyj. posiadanie broni).
    • Posiadać granat błyskowo-hukowy i dymny;
    • Domagać się ożywienia (!fk) lub śmierci osoby, która wykonała Freekilla, w miejscu niedostępnym dla więźniów.
  3. Więzień musi wykonywać niezwłocznie polecenia prowadzącego strażnika.
  4. Więzień nie może buntować się, dopóki nie dołączy do grupy więźniów, jeżeli zostanie ożywiony przez Administratora.
  5. Więzień może zostać ukarany za:
    • Próbę ucieczki;
    • Zakup kurczaka;
    • Atakowanie strażników;
    • Wejście do GunRoom'a;
    • Złe wykonanie polecenia;
    • Oszukiwanie przy zabawach;
    • Posiadanie wyglądu strażnika;
    • Bliskie podejście do strażnika;
    • Niewykonanie polecenia w czasie;
    • Nadużywanie komunikacji głosowej;
    • Rzucanie granatu błyskowo-hukowego bądź dymnego;
    • Utrudnianie prowadzenia gry prowadzącemu strażnikowi;
    • Opuszczenie celi bez uprzednich poleceń po zrespieniu się;
    • Posiadanie broni lub granatów (granat zaczepny, koktajl mołotowa).

IV. Strażnik i jego przywileje:

  1. Aby móc dołączyć do grupy strażników, na serwerze musi być 4 razy więcej więźniów od strażników (Ratio 1:4).
  2. Strażnik musi:
    • Potrafić celnie strzelać;
    • Posiadać ogarnięty głos;
    • Posiadać sprawny mikrofon;
    • Wykazywać chęć prowadzenia;
    • Posiadać mutację (wyj. znośny głos);
    • Wykonywać polecenia prowadzącego;
    • Spełnić życzenie ostatniego terrorysty;
    • Znać zasady obowiązujące na serwerze;
    • Nie dopuścić do zbuntowania się więźniów.
  3. Strażnik nie może:
    • Korzystać z medyka;
    • Podrzucać broni więźniom;
    • Przebywać ciągle w sikrecie;
    • Współpracować z więźniami;
    • Prowokować więźniów do buntu;
    • Brać udziału w zabawach (np. parkur);
    • Otwierać cel (bez zgody prowadzącego);
    • Przeszkadzać prowadzącemu strażnikowi;
    • Uderzać i zabijać więźniów bez przyczyny;
    • Rzucać granatu w niezbuntowanego gracza;
    • Wydawać poleceń (bez zgody prowadzącego);
    • Używać wszelkich pojazdów podczas trwającego pojedynku na życzeniu;
    • Przebywać w GunRoom'ie po otwarciu się cel (wyjątek: zabawy, FreeDay);
    • Ciągle prowadzić rozgrywki (co rundę zmiana prowadzącego, wyj. brak chętnych);
    • Przebywać ciągle w grupie strażników (co mapę zmiana zespołu strażników, wyj. brak chętnych);
    • Dołączyć ponownie do serwera podczas głosowania na zabawę aby na czas zabawy znaleźć się w drużynie więźniów.

V. Prowadzący i jego przywileje:

  1. Aby zostać prowadzącym wymagana jest przynależność do grupy strażników oraz wpisanie komendy !w.
  2. Prowadzący może odliczyć czas reakcji dla więźniów;
  3. Prowadzący musi:
    • Kreatywnie prowadzić;
    • Dążyć do tego, aby ostatni więzień otrzymał życzenie;
    • Wydawać jasne i zrozumiałe polecenia przez mikrofon;
    • Powtórzyć polecenie lub wyjaśnić zasady zabaw, jeżeli więzień sobie tego zażyczy (wyj. zabawy wyjaśnione w regulaminie).
      • Powtórzenie poleceń nie obejmuje zabaw;
      • Osoba, która prosi o powtórzenie poleceń, ma polecenie totalny bezruch.
  4. Prowadzący może używać:
    • Marker (Klawisz +use: E);
    • Menu prowadzącego strażnika (!wmenu);
  5. Prowadzący nie może:
    • Faworyzować więźniów;
    • Włączać walki więziennej (tzw. boxa) w celach;
    • Włączać walki więziennej (tzw. boxa) bez wcześniejszej zapowiedzi;
    • Wydawać mylących lub niewyraźnych poleceń (np. Aimon mówi);
    • Zabijać całej mniejszej grupki, może jedynie zabić osobę blokującą szereg.
    • Włączyć walki więźniów na freeday'u.
  6. Po śmierci prowadzącego:
    • Jeżeli nikt nie przejmie prowadzenia przez 30 sekund, następuje FreeDay;
    • Jego ostatnie polecenie obowiązuje przez 30 sekund, wyjątkiem jest pozycja buntu, która obowiązuje graczy do wprowadzenia nowego rozkazu.
  7. Zasady zabaw w celach:
    • Jeżeli jest mniej niż 12 osób żyjących w drużynie terrorystów, prowadzący nie może zrobić zabawy w celi;
    • Jeżeli jest od 12 do 16 osób żyjących w drużynie terrorystów, prowadzący może zrobić jedną zabawę w celi;
    • Jeżeli jest od 17 do 24 osób żyjących w drużynie terrorystów, prowadzący może zrobić dwie zabawy w celi;
    • Jeżeli jest więcej niż 25 osób żyjących w drużynie terrorystów, prowadzący może zrobić trzy zabawy w celi.

VI. Zasady ostatniego życzenia:

  1. Przysługuje ostatniemu żyjącemu więźniowi, który nie zbuntował się.
  2. Nie obowiązuje na Freeday'u oraz na innych zabawach.
  3. Maksymalnie może trwać 5 minut
  4. Rodzaje ostatniego życzenia:
    • Menu życzeń - komenda !lr:
      • Walka ze strażnikiem:
        • Strzał za strzał;
        • No scope.
      • Przejęcie kontroli
      • Licytacja:
        • Osoba, która stworzyła licytację, otrzyma licytowane fajki;
        • Osoba, która wygra licytację, otrzyma FreeDay'a w następnej rundzie.
      • Freeday:
        • Podczas Freeday'a więzień może zostać ukarany za:
          • Atakowanie strażników;
          • Wejście do GunRoom'a;
          • Bliskie podejście do strażnika;
          • Próbę ucieczki od pilnującego strażnika;
          • Utrudnianie prowadzenia gry prowadzącemu strażnikowi;
          • Posiadanie broni lub granatów (granat zaczepny, koktajl mołotowa).
        • Przysługuje osobie, która została zabita bez powodu i nie posiadała roszczeń wobec strażnika.
    • Własne życzenie:
      • Nie może:
        • Być wulgarne;
        • Kazać śpiewać;
        • Obrażać innych;
        • Utrudniać prowadzenie (strażnik ustala czy mu to utrudnia).
      • Musi być możliwe do zrealizowania;
      • Może obowiązywać w następnej rundzie, nie może natomiast obowiązywać w następnej mapie.
  • Like 2
  • Dzięki 1
  • Uwielbiam 6
By  SztangaBicepS,

Dodano: - Strażnik nie może przeszkadzać podczas czyjegoś życzenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
Zaloguj się, aby obserwować  

×
×
  • Utwórz nowe...