Jump to content

Nowe
Serwery

Chcesz dołączyć do nas ze swoimi serwerami? Zgłoś się do Właściciela forum!

Napisz!

Rekrutacja
Trwa

Rekrutacja na Opiekunów serwera Trwa! Nie czekaj i złóż podanie już teraz!

Zobacz temat

 

 

 

 

 

 

 

 

Usunięcie zasady rushu: Jackpot


`rage
 Share

Recommended Posts

Siemanko, proponuje wprowadzić zmianę w regulaminie jp.

Cytat

Drużyna CT, może rushować tylko od 1:40, w przeciwnym razie ban na 5 min. do 30 min.

Zasada zbędna, wprowadza jedynie toxic wśród zbanowanych i zaburza dynamiczną rozgrywkę.

Do tego nie ma wyznaczonych jasno granic rushu na każdej mapie.

 

Zapraszam do wypowiedzi.

Link to comment
Share on other sites

Jeżeli wycofam zakaz rashu podejrzewam, że będzie wielki chaos na serwerze. Druga sprawa granicy rashu chyba nie trzeba pokazywać palcem. Jasne, jest to że CT powinno stać na BS do minimum 1:40. Na przykładzie DD2 ewentualnie można podejść do końca longa czy stanąć na gali. Jeżeli ludzie mają problemy z określeniem rush mogę zrobić szkic gdzie będą pokazane linie rashu na każdej obecnej mapie z jackpota. Czekam na wypowiedzi innych co sądzą na ten temat. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, Dudnes napisał:

 Jeżeli ludzie mają problemy z określeniem rush mogę zrobić szkic gdzie będą pokazane linie rashu na każdej obecnej mapie z jackpota. 

 

  • I love 1
Link to comment
Share on other sites

@ NonameMen temat celowo wylądował w archiwum bo linie rashu w owym temacie na niektórych mapach kompletnie są bez sensu. Przykładowo na mapie cache CT nie może wejść do wentów :default_wink:

 

Link to comment
Share on other sites

a według mnie żałosnym jest ograniczanie możliwości którejkolwiek ze stron, nie licząc nagminnego kampienia na respie(które cholernie przedłuża rundy(chyba, że się jest 1v11XD)). rash ct jest jak najbardziej wskazany. zwłaszcza, że administracja, która jest na serwerze, nie potrafi ogarnąć NIKOGO. a taki rash co parę rundek powoduje, że oporowcy z enemy mają mniejszą ochotę na kampienie 

"Jasne, jest to że CT powinno stać na BS do minimum 1:40", życzę Ci powodzenia w obronie bs'a, kiedy 3/4 graczy nie ma zielonego pojęcia o klikaniu w tej giereczce ;v

dodatkowo wspomnę, że VIP jest overpowered w hoy, pomyślcie coś o tym, a no i tego, fleshe to też jakaś parodia XD

  • I love 1
Link to comment
Share on other sites

Moim zdaniem to zły pomysł gdyż wówczas nastąpiły by sytuację typu:
W około kilka sekund po rozpoczęciu rundy przeciwnicy już są na plecach 
Albo ktoś przez pół rundy siedzi i kampi na respie (to już odnośnie resp TT/CT do 1:30)
Linie raszu są potrzebne i to bardzo a patrząc na to że na jackpocie gra teraz coraz więcej osób i to codziennie potrzebne są bariery, bo nie sposób jest ogarnąć sześciu co Ci wejdą na plecy lub po kilku sekundach już strzelają do ciebie ze wszystkich stron

A żeby nie było tego typu nieporozumień proponuję wprowadzić na serwer taki plugin który będzie blokował i
uniemożliwiał rasz 

+ Jeszcze tak propo kampienia 
- Na trybie z plantowaniem bomby CT ma za zadanie ochronę/obronę celu
- Na trybie z hostami TT ma za zadanie obronić/uniemożliwić odbicie zakładników 
Więc albo się pozabijają wcześniej albo będą kampić i oczekiwać na wykonanie celu przez drużynę przeciwną
 

Link to comment
Share on other sites

Ja tam wolałbym aby usunięto rash, w końcu może niektórzy nauczyli by się grać, wyćwiczyli swój refleks. Widziałem takie rozwiązanie na kilku serwerach i bardzo dobrze się sprawowało, biorąc pod uwagę bany rozdawane za rash i ich ilość sądzę, że ludziom by to nie przeszkadzało :)

  • I love 1
Link to comment
Share on other sites

Ogranicza ona strasznie oporowych graczy jak pisał @ dełoś. To tak jakby ograniczyć uzdolnionych technicznie graczy i np nie uznawać goli obrońców bo są od bronienia bramki. Komu z nas nie podobają sie akcje jakie robił Marcelo? Tak na serwie; ct ma stać na bsie czekać az tt ich wystrzela wbijajac calym stadem gala? No sorri. Załóżmy ze w ct jest 2 lepszych graczy. Jeden skraca longa, zabija 2 osoby i wchodzi na plecy osobom na midzie i gali. Pada 5 osób.  Inny w tym samym czasie wbija na dolny, flashuje gorny i popisuje sie trzema fragami z deagla. Runda ugrana. U was to wyglada tak ze jedna z tych osob dostanie bana, zależnie ktora zabila admina.Jeszcze można by dyskutować ze przecież ograniczanie rushu wplynie na teamplay i ct bedzie musialo grać zespolowo, ciągle dawać info. No sorki, ja jakos sie w tej rzeczywistosci sie nie odnajduje, gram z voice_enable 0 bo zamiast info najczęściej lecą bluzgi jak sie ktoś wysypie które zagluszaja kroki. Teoretycznie nie powinno miec to miejsca (BLUZGI MOZNA ZGUOSIC ADMINOFI) jednak praktyka po 5 latach mowi co innego. Nawet gdyby ktos chciał grać druzynowo z kumplami to i tak nie moze bo info z tska jest zabronione ;) Rush 1:40 skazuje mnie na skillsy teammate'ów którzy najczęściej campia ze swoim k/d 0.7 i czekaja az przeciwnik opróżni na mnie magazynek zeby wychylic rowno z chwila jak pojawi sie death notice z moim nickiem ;))))

Link to comment
Share on other sites

Widzę, że kilka osób jest za całkowitym zdjęciem zakazu rashu więc otwieram nowy temat w którym zagłosujecie - https://katujemy.eu/topic/26919-rash-na-serwerze-zagłosuj/

 

Jeżeli ankieta zdecyduje o zakazie rashu na serwerze wprowadzę linie rashu, jeżeli zaś zakaz rashu zostanie zdjęty zmienimy regulamin. 

  • Thanks 2
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.