Skocz do zawartości
[GIVEAWAY] Nóż survivalowy | Doppler ×
[GIVEAWAY] Bowie Knife | Gamma Doppler ×

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Quis venit ex umbra?

Quid nominis gerit?

Cur verba, non blask?

Niech to przywitanie będzie jak hymn bez melodii — oparty na pytaniach, bo w mitach Greków to one prowadziły do odpowiedzi, nigdy odwrotnie.

Jestem NyxLogos.

Nyks była nocą starszą niż bogowie Olimpu, matką snów, losu i ciszy. Logos to słowo — to, które oddziela chaos od opowieści. Ten nick nie jest przypadkiem: wolę to, co dzieje się po zmroku, gdy znaczenia nie są jeszcze krzykiem, a jedynie szeptem

Quot annos fert tempus?

Dwadzieścia trzy. Wiek, w którym człowiek wie już, że świat nie składa się z jednego mitu, lecz z wielu wersji tej samej historii.

Quae est ars mortalis?

Studiuję dziennikarstwo. Dawniej byli aojdowie i kronikarze, dziś są redakcje i notatniki. Sens pozostaje ten sam: zapisać to, co ulotne, zanim zniknie

Ubi ludus fit?

Czasem schodzę z mitologicznego wzgórza na onlyDD2. Jedna mapa, jeden rytuał, powtarzalność tak stara jak greckie tragedie. Bez potrzeby wyjaśnień — kto zna, ten wie

Quid hic relinquo?

Słowo. Obecność. Czasem myśl zapisaną między wersami cudzych tematów. Nie przychodzę ogłaszać prawd ani walczyć o uwagę

Pozdrowienia dla @ Psycho99 i powodzenia w podaniu na moderatora

Całuski dla @ Karabinier , musisz się drzeć więcej na dd2

Edytowane przez NyxLogos
  • Lubię to! 4
  • Dzięki 1
  • Wow 1
  • Uwielbiam 1
  • Admin ONLY DD2
Opublikowano

Łoooo panieee, ale powitanie :D Siemaa, siemaaaa :D Jak mi internet pozwoli to syrena zawyję niegdy hahaha 25 stycznia dopiero światłowód będę miał na mieszkanku. Jeszcze z tym badziewem z orange muszę się użerać jak wilk do księżyca :D Do zobaczenia na serwerze ! Pozdro !

image.jpeg.852f10dee35b6701591bd33883ebb847.jpeg JADĄ XDD

• Uwielbiam 1
Opublikowano