Skocz do zawartości
[GIVEAWAY] Nóż survivalowy | Doppler ×
[GIVEAWAY] Bowie Knife | Gamma Doppler ×

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemanko. 
Problem polega na tym, że wchodząc sobie na serwery (próbowałem na kilku) dołączyło mnie normalnie jakby do meczu lecz po kilku sek. freaze-uje i wyrzuca z serwera tak jakby rozłączyło internet. Internet na kablu więc wątpię, że to jego wina. Dodam też, że na serwerach oficjalnych typu DM, Wyścig zbrojeń. uproszczony jest git. W konsoli wyświetla mi się coś takiego.:
-[Developer] Failed to find ui preference 'spec_autodirector_cameraman'
-'server'] 23 reply timeouts, last recv 10210.1ms ago.  Sending keepalive.
-CSwapChainBase::QueuePresentAndWait() looped for 24 iterations without a present event.

Nie mogłem odszukać w archiwum tego typu problemów więc piszę swój :) 
Z góry dziękuje za każdą pomoc.

Ps. jestem mega laikiem komputerowym, więc proszę do mnie pisać w prostym języku :D <3

• Właściciel
Opublikowano
W dniu 22.03.2025 o 08:16, KubaEr napisał(a):

-[Developer] Failed to find ui preference 'spec_autodirector_cameraman'

Gra nie może znaleźć jakiegoś ustawienia kamery, można zignorować.

-'server'] 23 reply timeouts, last recv 10210.1ms ago.  Sending keepalive.

Gra nie dostała odpowiedzi od serwera przez ponad 10 sekund — wygląda jakbyś miał rozłączony internet albo coś blokowało komunikację z serwerem (np. firewall, antywirus, albo coś ze sterownikami karty sieciowej).

-CSwapChainBase::QueuePresentAndWait() looped for 24 iterations without a present event.

To problem z grafiką – wygląda, jakby coś się przywieszało na poziomie renderowania, może mieć wpływ na stabilność.