Skocz do zawartości
[GIVEAWAY] Nóż survivalowy | Doppler ×
[GIVEAWAY] Bowie Knife | Gamma Doppler ×

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam bardzo serdecznie Katów, dzisiejszy wywiad przeprowadziłem z użytkownikiem Koczan. Zapraszam na seans.

Pytania --> Redaktor

Odpowiedzi --> Koczan

Cześć, czy mogę przeprowadzić z tobą wywiad?

Tak, oczywiście.

A więc na sam początek naszego wywiadu przedstaw się nam i opowiedz coś o sobie.

Mam na imię Adrian, uczęszczam do technikum informatycznego i jestem tam na pierwszym roku.

Czym się interesujesz? 

Interesuję się głównie komputerami, ale nie jestem typowym informatykiem który spędza całe życie przed komputerem. Moimi drugorzędnymi zainteresowaniami są: siłownia, gry słowne oraz jak to na faceta przystaje dziewczyny :)

To prawie tak jak ja tylko mnie nie interesują gry słowne :D. A powiedz mi jak ci idzie nauka w technikum?

Ogólnie to w szkole dobrze mi idzie, z wyjątkiem matematyki. Matematyka  zawsze była moim koszmarem, ale po woli wychodzę na prostą. Na razie kiblowanie mi nie grozi, ale z tą matmą muszę jeszcze popracować :)

Rozumiem, życzę ci abyś nie musiał przerabiać jeszcze raz tej samej klasy. Dobrze idziemy dalej. Czy masz rodzeństwo?

Aktualnie nie, ale w maju się to zmieni. Będę mieć trochę mniej czasu na siebie i będę musiał zająć się rodzeństwem :D

Teraz przejdźmy w stronę naszej sieci, która uzależnia wszystkich :D. Jak znalazłeś się u nas na sieci?