Vezovi Posted September 12, 2024 Share Posted September 12, 2024 Propozycja jest taka, żeby zrobić rework tej klasy, bo na ten moment otrucie działa słabo. Bije 5 razy po 3 dmg, czyli całe szalone 15hp, gdzie tyle można wyleczyć za 10 honoru, czyli za darmo. Także nie dość, że słabo to bije, to jeszcze szansa na zatrucie to tylko 1/5. Skalowanie od inta też jest słabe 10 inta +1dmg, czyli nawet z perkiem profesor zadajemy 40hp obrażeń... Gdyby nie leczenie ze sklepu, to działałoby to dobrze. Dwie trutki, które się kładzie są w porządku, to bym zostawił. Proponuję usunąć leczenie ze sklepu albo zmniejszyć ilość uderzeń od trucizny do 2 po 10hp + INT. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
camelovy Posted September 13, 2024 User Share Posted September 13, 2024 Może i wyższa matematyka w kodzie ale zrobić że gracz który jest otruty nabojem/trutką na czas trwania efektu ma zablokowany czat na sayu przez co nie użyje leczenia. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panda41 Posted September 15, 2024 Share Posted September 15, 2024 Chemik będzie początkowo bił 5x8 DMG +int, a nie jak dotychczas 5x3 DMG +int. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panda41 Posted September 15, 2024 Share Posted September 15, 2024 Twoja propozycja została przyjęta! Jeśli nie zgadzasz się z decyzją, zgłoś post moderatorom. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts