Urhiel Posted September 3, 2024 Share Posted September 3, 2024 1. Twój nick z serwera: urhiel 2. Co chciałbyś/abyś wprowadzić/zmienić/usunąć?: - Zmniejszenie rund z 30 do 24 - Usunięcie informacji o zadanych obrażeniach po skanie przez smoke'a - Usunięcie podpunktu w !vip "vip dostaje darmowy zestaw rozbrajacy" bo przecież kazdy w CT posiada ten zestaw - Usunięcie starej wiadomosci /top /rank itd, która widnieje na czacie - Dodałbym apteczkę, która leczy 25hp ale to moje widzi mi się - Zmniejszyłbym 105hp do 100 - Dodałbym limit awp, 3 awpy na druzyne/ 2 awpy dla vipow 1 dla zwyklego gracza To chyba tyle 2 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
S0u Posted September 5, 2024 Admin MIRAGE #1 Share Posted September 5, 2024 (edited) Wypowiem się rozpisując po prostu te propozycje w podpunktach bo tak jest najwygodniej a więc zaczynając od 1 propozycji: 1. Zmniejszenie rund jest mi obojętne choć wolałbym zostać przy 30 i to istnieje od początku przeniesienia serwera z cs:go do cs2 i większość graczy jest do tego przywyczajona oraz patrząc na dynamikę niektórych rund na naszym serwerze gdzie runda momentami potrafi trwać minutę lub 30 sekund to przy 24 rundach te mecze mogłyby wydawać się krótkie ale to jest kwestia do przedyskutowania jeszcze. 2. Tego bym nie usuwał jest to serwer społeczności gdzie ludzie mają się dobrze bawić grając a nie tryhardować od tego są premiery/faceity a dzięki informacji o zadanych obrażeniach przez smoke'a gra jest bardziej dynamiczna moim zdaniem 3. Nie zostanie to usunięte, ponieważ był to po prostu błąd, że każdy w ct ma defuse'a i został on naprawiony i teraz tylko osoby z vipem mają defuse'a 4. To można było by usunąć bo raczej mało kto korzysta z tych komend 5. Dodanie apteczki nie ma sensu, ponieważ jak ktoś ma vipa to i tak dostaje hp za fraga a dokładniej 10 hp za headshota i 5 hp za zwykłego fraga więc tak naprawdę wychodzi nam na to samo jeśli apteczke dostawałoby się w ten sam sposób co na deathmatchu mimo iż jak dla mnie hp za fraga jest wygodniejsze. 6. 105hp dla vipa funkcjonuje u nas na serwerze praktycznie od samego początku istnienia tego serwera i nie zmieniałbym tego, ponieważ za vipa płaci się realne pieniądze więc to logiczne, że osoba która zapłaciła ma więcej korzyści niż zwykły gracz a i tak jeśli trafisz głowe z ak vipowi to on ginie odrazu zdarzają się wyjątki, że ktoś dostanie za 104 ale nie zdarza się to często 7. Limit awp na drużyne istnieje i wynosi on 3 awpy na drużynę gdzie dla vipa jest jak się nie myle limit 1 lub 2 awp i dla gracza jest tak samo w zależności jaki limit jest dla osób z rangą vip bo tego nie pamiętam dokładnie. Edited September 5, 2024 by S0u 2 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krager Posted September 5, 2024 Share Posted September 5, 2024 Z liczbą rund jest mi to obojętne, jednakże odczuwam, że jedna gra mająca 30 rund w sobie trochę się dłuży. Jeśli chodzi o najważniejsze rzeczy w tym temacie to zgodzę się z tobą w kwestii zmniejszenia 105 hp dla vipa do 100. Naprawdę jest to frustrujące kiedy zadajesz przeciwnikowi 104 obrażenia ale to ostatecznie on ciebie zabija. Właśnie dobrą alternatywą byłoby wprowadzenie apteczki, o której mówisz, gdyż dałoby to przewagę dla osoby kupującej vipa ale jednocześnie rozwiązałoby to kwestie 105 hp. Co do ilości awp w drużynie. Wynosi ona 3 na drużynę więc według mnie jest to liczba optymalna, a nawet bym zmniejszył do 2 ale to tylko moje zdanie. 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kap0 Posted September 5, 2024 Share Posted September 5, 2024 Uważam, że apteczki są niepotrzebne. Jako gracz z vip-em masz korzyści bo za niego płacisz a z apteczek będzie mógł korzystać cały serwer. 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urhiel Posted September 6, 2024 Author Share Posted September 6, 2024 W dniu 5.09.2024 o 07:15, S0u napisał(a): Wypowiem się rozpisując po prostu te propozycje w podpunktach bo tak jest najwygodniej a więc zaczynając od 1 propozycji: 1. Zmniejszenie rund jest mi obojętne choć wolałbym zostać przy 30 i to istnieje od początku przeniesienia serwera z cs:go do cs2 i większość graczy jest do tego przywyczajona oraz patrząc na dynamikę niektórych rund na naszym serwerze gdzie runda momentami potrafi trwać minutę lub 30 sekund to przy 24 rundach te mecze mogłyby wydawać się krótkie ale to jest kwestia do przedyskutowania jeszcze. 2. Tego bym nie usuwał jest to serwer społeczności gdzie ludzie mają się dobrze bawić grając a nie tryhardować od tego są premiery/faceity a dzięki informacji o zadanych obrażeniach przez smoke'a gra jest bardziej dynamiczna moim zdaniem 3. Nie zostanie to usunięte, ponieważ był to po prostu błąd, że każdy w ct ma defuse'a i został on naprawiony i teraz tylko osoby z vipem mają defuse'a 4. To można było by usunąć bo raczej mało kto korzysta z tych komend 5. Dodanie apteczki nie ma sensu, ponieważ jak ktoś ma vipa to i tak dostaje hp za fraga a dokładniej 10 hp za headshota i 5 hp za zwykłego fraga więc tak naprawdę wychodzi nam na to samo jeśli apteczke dostawałoby się w ten sam sposób co na deathmatchu mimo iż jak dla mnie hp za fraga jest wygodniejsze. 6. 105hp dla vipa funkcjonuje u nas na serwerze praktycznie od samego początku istnienia tego serwera i nie zmieniałbym tego, ponieważ za vipa płaci się realne pieniądze więc to logiczne, że osoba która zapłaciła ma więcej korzyści niż zwykły gracz a i tak jeśli trafisz głowe z ak vipowi to on ginie odrazu zdarzają się wyjątki, że ktoś dostanie za 104 ale nie zdarza się to często 7. Limit awp na drużyne istnieje i wynosi on 3 awpy na drużynę gdzie dla vipa jest jak się nie myle limit 1 lub 2 awp i dla gracza jest tak samo w zależności jaki limit jest dla osób z rangą vip bo tego nie pamiętam dokładnie. 2. No z tym graniem 4fun to bym polemizował, bo 97% serwera to spocuchy grajace pod KDA i płaczki resetujące statystyki, bo jakiś bot ich zabił. Oczywiście ja tez zresetuje od czasu do czasu, ale nie płacze przez mikrofon albo nie wypisuje na czacie jakichś faramazonów. 3. Aa to o tym nie wiedziałem, najwidoczniej po ostatnim zgłoszeniu tego błędu w końcu go naprawili.. graty W dniu 5.09.2024 o 07:32, Kragergaming napisał(a): Z liczbą rund jest mi to obojętne, jednakże odczuwam, że jedna gra mająca 30 rund w sobie trochę się dłuży. Jeśli chodzi o najważniejsze rzeczy w tym temacie to zgodzę się z tobą w kwestii zmniejszenia 105 hp dla vipa do 100. Naprawdę jest to frustrujące kiedy zadajesz przeciwnikowi 104 obrażenia ale to ostatecznie on ciebie zabija. Właśnie dobrą alternatywą byłoby wprowadzenie apteczki, o której mówisz, gdyż dałoby to przewagę dla osoby kupującej vipa ale jednocześnie rozwiązałoby to kwestie 105 hp. Co do ilości awp w drużynie. Wynosi ona 3 na drużynę więc według mnie jest to liczba optymalna, a nawet bym zmniejszył do 2 ale to tylko moje zdanie. Mam podobne odczucia co do tych 30rund.. im dłuzej to trwa to tym bardziej staje się to monotonne. ----- Nie mogłem edytować postu więc odpowiedziałem tutaj Link to comment Share on other sites More sharing options...
Junior Admin BlaDy* Posted September 29, 2024 CS2 MIRAGE #1 Owner Junior Admin Share Posted September 29, 2024 Witam, 1. Na razie zostawiam tak jak jest teraz. Nie zauważyłem, żeby gracze skarżyli się na to. Jeśli tak będzie to pomyśle nad zmianą. 3. Problem został rozwiązany. Tylko VIP posiada darmowego defuse kit'a. 4. Nie widzę sensu, żeby to usuwać ponieważ nie każdy gracz wie, że takie komendy istnieją (zwłaszcza nowi). 5. Nie. 6. Jestem tego samego zdania co @ S0u , nie będziemy tego zmieniać. 7. Przecież tak jest od dawna. Pozdrawiam, @ BlaDy* 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Junior Admin BlaDy* Posted September 29, 2024 CS2 MIRAGE #1 Owner Junior Admin Share Posted September 29, 2024 Twoja propozycja została odrzucona! Jeśli nie zgadzasz się z decyzją, zgłoś post moderatorom. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts