Senuus Posted August 16, 2023 Posted August 16, 2023 Cześć wszystkim! Zacząłem grać na Only Mirage #2 i stwierdziłem, że wrócę do was po długiej przerwie :) Mam na imię Michał i mam 19 lat. Jestem z okolic Lublina. Moje zainteresowania to Informatyka w zasadzie to bardziej składanie oraz naprawa komputerów ale po trochu też motoryzacja. Nacodzień pracuję jako kurier w DHL. W wolnym czasie czyli wieczorami lubię popykać w cska. 5 1
Deserved MLK. Posted August 16, 2023 Sponsor Katowicz V.I.P Deserved Posted August 16, 2023 Witaj na Katujemy.eu Mamy nadzieję, że zostaniesz z nami na dłużej. Pozdrawiamy, Administracja Katujemy.eu. Zapraszamy Cię do odwiedzenia naszych mediów społecznościowych, które znajdziesz niżej. FanPage Grupa Steam Serwer Discord TikTok 1 1
Investor Ejdrien. Posted August 16, 2023 Investor Posted August 16, 2023 Puk puk, kto tam, ku-ku-kurier dotarł Witamy! 1
Legend Titania Posted August 17, 2023 Investor V.I.P Woman Legend Posted August 17, 2023 16 godzin temu, Senuus napisał(a): kurier w DHL Masz dla mnie jakąś paczuszkę? Witaj Michał! 1
lucek_mostowiak Posted August 20, 2023 Posted August 20, 2023 Siema! Też pracowałem w Dhlu, najbardziej niewdzięczna praca ever! xD Rób kwity na c+e przynajmniej spokojniejsza robota :v 1
Senuus Posted August 20, 2023 Author Posted August 20, 2023 7 godzin temu, lucek_mostowiak napisał(a): Siema! Też pracowałem w Dhlu, najbardziej niewdzięczna praca ever! xD Rób kwity na c+e przynajmniej spokojniejsza robota :v Pracowałeś czyli wiesz jak to wygląda.. Robota była by spoko gdyby nie społeczność, niestety ludzie to zwierzęta i w tej pracy doskonale się o tym idzie przekonać xD Właśnie będę rozglądał się za czymś innym bo to nie na moją psychikę niestety :/ Już niedługo mija rok mojej kadencji i chyba zakończę współpracę xD 1
Deserved kejmaN. Posted September 2, 2023 V.I.P Deserved Posted September 2, 2023 Temat w archiwum. Jeśli nie zgadzasz się z decyzją, zgłoś post moderatorom. Pozdrawiamy, ekipa Katujemy.eu