Jump to content

Nowe
Serwery

Chcesz dołączyć do nas ze swoimi serwerami? Zgłoś się do Właściciela forum!

Napisz!

Rekrutacja
Trwa

Rekrutacja na Opiekunów serwera Trwa! Nie czekaj i złóż podanie już teraz!

Zobacz temat

 

 

 

 

 

 

 

 

VAR na starcie rundy/ limit dropu broni / utrata klatek.


Nomak
 Share

Recommended Posts

Opis problemu:
1. Var który jest odczuwalny na starcie rundy, długo utrzymuje się na poziomie 2-4, potrafi skakać do 8-12(przez jakies 1-3 sekundy) wtedy niemożliwa jest rozgrywka na serwerze. 

 

2. Po stronie tt można dropnąć, tudzież kupić maksymalnie 2sztuki tej samej broni, co potrafi zaowocować brakiem karabinu w naszym ekwipunku. Przydatne byłoby zniesienie limitu zakupu broni na powiedzmy max 5 ,ja rozumiem ograniczenie żeby nie zaśmiecać serwera, ale limit jest zbyt niski. Po przeniesieniu osoby do drużyny przegrywającej, mającej 16k$ na koncie musisz, wybierać graczy wartościowych żeby odpowiednio wyposażyć swoją drużyne, a jak wiemy wszyscy są równi, i osoby pominięte dropikiem są wtedy smutne co może doprowadzić do pogorszenia ich zdrowia psychicznego. 

 

3. Serwer gubi klatki? Nie wiem jak to powiedziec, serwer blokuje ilość możliwych klatek do wyświetlenia, co skutkuje grą na 50-70fps,  przez sekunde, czasami 2-3 i wraca do normy. 

Pytałem innych graczy, każdemu wyskakuję podobny błąd w konsoli, również mają spadki wyświetlanych klatek podczas gry. 

DispatchAsyncEvent backlog, failed to dispatch all this frame. 94 of 102 remaining
DispatchAsyncEvent backlog, failed to dispatch all this frame. 98 of 100 remaining
DispatchAsyncEvent backlog, failed to dispatch all this frame. 99 of 101 remaining
DispatchAsyncEvent backlog, failed to dispatch all this frame. 106 of 108 remaining
DispatchAsyncEvent backlog, failed to dispatch all this frame. 106 of 108 remaining
DispatchAsyncEvent backlog, failed to dispatch all this frame. 107 of 109 remaining
DispatchAsyncEvent backlog, failed to dispatch all this frame. 107 of 109 remaining
DispatchAsyncEvent backlog, failed to dispatch all this frame. 107 of 109 remaining
DispatchAsyncEvent backlog, failed to dispatch all this frame. 107 of 109 remaining
DispatchAsyncEvent backlog, failed to dispatch all this frame. 107 of 109 remaining
DispatchAsyncEvent backlog, failed to dispatch all this frame. 107 of 109 remaining
DispatchAsyncEvent backlog, failed to dispatch all this frame. 107 of 109 remaining
DispatchAsyncEvent backlog, failed to dispatch all this frame. 107 of 109 remaining
DispatchAsyncEvent backlog, failed to dispatch all this frame. 107 of 109 remaining
DispatchAsyncEvent backlog, failed to dispatch all this frame. 107 of 109 remaining
DispatchAsyncEvent backlog, failed to dispatch all this frame. 107 of 109 remaining
DispatchAsyncEvent backlog, failed to dispatch all this frame. 107 of 109 remaining
DispatchAsyncEvent backlog, failed to dispatch all this frame. 107 of 109 remaining
DispatchAsyncEvent backlog, failed to dispatch all this frame. 107 of 109 remaining
DispatchAsyncEvent backlog, failed to dispatch all this frame. 140 of 142 remaining
DispatchAsyncEvent backlog, failed to dispatch all this frame. 140 of 142 remaining
DispatchAsyncEvent backlog, failed to dispatch all this frame. 140 of 142 remaining
DispatchAsyncEvent backlog, failed to dispatch all this frame. 140 of 142 remaining
DispatchAsyncEvent backlog, failed to dispatch all this frame. 140 of 142 remaining
DispatchAsyncEvent backlog, failed to dispatch all this frame. 140 of 142 remaining
DispatchAsyncEvent backlog, failed to dispatch all this frame. 140 of 142 remaining
DispatchAsyncEvent backlog, failed to dispatch all this frame. 140 of 142 remaining
DispatchAsyncEvent backlog, failed to dispatch all this frame. 140 of 142 remaining
DispatchAsyncEvent backlog, failed to dispatch all this frame. 140 of 142 remaining
DispatchAsyncEvent backlog, failed to dispatch all this frame. 140 of 142 remaining
DispatchAsyncEvent backlog, failed to dispatch all this frame. 140 of 142 remaining
DispatchAsyncEvent backlog, failed to dispatch all this frame. 142 of 144 remaining
DispatchAsyncEvent backlog, failed to dispatch all this frame. 143 of 145 remaining
DispatchAsyncEvent backlog, failed to dispatch all this frame. 143 of 145 remaining
DispatchAsyncEvent backlog, failed to dispatch all this frame. 143 of 145 remaining
DispatchAsyncEvent backlog, failed to dispatch all this frame. 143 of 145 remaining
DispatchAsyncEvent backlog, failed to dispatch all this frame. 143 of 145 remaining
DispatchAsyncEvent backlog, failed to dispatch all this frame. 145 of 147 remaining
DispatchAsyncEvent backlog, failed to dispatch all this frame. 146 of 148 remaining
DispatchAsyncEvent backlog, failed to dispatch all this frame. 146 of 148 remaining
DispatchAsyncEvent backlog, failed to dispatch all this frame. 146 of 148 remaining
DispatchAsyncEvent backlog, failed to dispatch all this frame. 146 of 148 remaining
DispatchAsyncEvent backlog, failed to dispatch all this frame. 140 of 148 remaining
DispatchAsyncEvent backlog, failed to dispatch all this frame. 91 of 146 remaining
DispatchAsyncEvent backlog, failed to dispatch all this frame. 136 of 138 remaining
DispatchAsyncEvent backlog, failed to dispatch all this frame. 136 of 138 remaining
DispatchAsyncEvent backlog, failed to dispatch all this frame. 136 of 138 remaining
DispatchAsyncEvent backlog, failed to dispatch all this frame. 136 of 138 remaining
DispatchAsyncEvent backlog, failed to dispatch all this frame. 137 of 139 remaining
DispatchAsyncEvent backlog, failed to dispatch all this frame. 137 of 139 remaining
DispatchAsyncEvent backlog, failed to dispatch all this frame. 137 of 139 remaining
DispatchAsyncEvent backlog, failed to dispatch all this frame. 137 of 139 remaining
DispatchAsyncEvent backlog, failed to dispatch all this frame. 137 of 139 remaining
DispatchAsyncEvent backlog, failed to dispatch all this frame. 138 of 140 remaining
DispatchAsyncEvent backlog, failed to dispatch all this frame. 138 of 140 remaining
DispatchAsyncEvent backlog, failed to dispatch all this frame. 138 of 140 remaining
DispatchAsyncEvent backlog, failed to dispatch all this frame. 138 of 140 remaining
DispatchAsyncEvent backlog, failed to dispatch all this frame. 138 of 140 remaining

To jest najdłuższy wycinek jaki udało mi się zarejestrować dnia 02.09. W konsoli wygląda to następująco. 

image.png.09d5c76c87899339379cfd1253a34a6c.png

Data i czas: 02.09.2022 od 21:00 do 23:00

Załączone zdjęcie: są wyżej 

ps. Wiem że kolor czerwony zastrzeżony jest tylko dla wyższej administracji, lecz jest to wycinek z konsoli skopiowany w formacie 1:1, ma posłużyć jako przykład. Liczę, że weźmiecie to jako załącznik do zgłoszenia błędu, a nie celowe złamanie regulaminu. Pozdrawiam kochani

 

Karcok ,

Pracujemy nad tym, jeżeli coś do tego momentu się zmieni, poinformujemy w tym temacie!

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

  • Vice Administrator

1. Problem dalej występuje?

3. https://steamcommunity.com/app/730/discussions/0/1741090847736329611/

 

Jest to problem CS:GO.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • Karcok locked this topic
  • 3 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.