-pablitos- Posted August 17, 2022 Posted August 17, 2022 SteamID: STEAM_0:0:536171437 Serwer: https://sklepcs.pl/?p1=Katujemy&p2=portfel&p3=przelew-sklepcs-cashbill Data i godzina zdarzenia: 15.08 20:25 oraz 15.08 21:03 Opis problemu: Chciałem doładować portfel na sklepie, płatność przeszła (mam potwierdzenie płatności na emailu), pieniędzy nie otrzymałem do teraz. Doładowałem najpierw 6,10zł następnie 6,30 zł obydwie kwoty nie zasiliły mojego portfela. 1
Legend Karcok Posted August 17, 2022 Sponsor Legend Posted August 17, 2022 Nie posiadam w ogóle takiej płatności, ani nawet takiego doładowania w bazie. Tak się prezentują ostatnie transfery z tych godzin które opisałeś: Na PW forum wysłałem Ci kompletne dane odnośnie twojej aktywności w sklepie. Niestety jeżeli sama aktywność nie przeszła to my więcej nie możemy nic z tym zrobić. Jedyne teraz co musisz zrobić to po prostu napisać do strony która prowadziła płatność o spóźnioną transakcję lub po prostu o pomoc w tej sprawie dlaczego nie została ona dalej przesłana. 3
Katowicz Vanilla. Posted August 31, 2022 Sponsor V.I.P Deserved Woman Katowicz Posted August 31, 2022
Recommended Posts