Skocz do zawartości
BIG GIVEAWAY - Nóż z hakiem oraz inne skiny ×

Rekomendowane odpowiedzi

• Legenda
Opublikowano

Witajcie. Kolejny wywiadzik ode mnie. Tym razem z naszym Bmkac'em.

Legenda:

martini

Bmkac

ZACZYNAMY!

Witaj, martini z tej strony. Czy poświęciłbyś mi chwilę czasu na przeprowadzenie wywiadu?

Tak, z miłą chęcią

To może na początek nam się przedstaw. 

Mam na imię Mateusz, pochodzę z Małopolski, skończyłem 21 lat. Aktualnie pracuję jako ochroniarz, wiąże z tym swoją przyszłość.

Uuuu strach się bać  :D  Opowiesz nam coś więcej o sobie? Jak wyglądasz, czym się interesujesz itp. 

Interesuję się różnymi dziedzinami sportu, na pierwszym miejscu znajduje się piłka nożna, później siatkówka, piłka ręczna i tenis. W małym skrócie wszystko oglądam  :) . Poza tym interesuję się również motoryzacją, grami i oczywiście kobietami, nadal poszukuję miłości. Mam 190 wzrostu, jestem szczupły, dość często chodzę na siłownię. 

Hmm co do piłki nożnej, masz jakiś ulubiony klub? 

Oczywiście że tak, w moim sercu na zawsze zagościł Real Madryt, jest to wspaniała drużyna, podoba mi się ich styl gry, mają wspaniałych zawodników, kibiców. Ogólnie szanuję wszystkie drużyny i zawsze oglądam ligę mistrzów.

Real Madryt? Ja jednak wolę FC Barcelonę. Wspomniałeś również, że interesujesz się motoryzacją oraz grami. Masz jakąś swoją "maszynę"? 

Tak, aktualnie posiadam BMW E90, wspaniała maszyna, jest czym jechać  ;) . Mam również motor kawasaki ninja.

BMW? No to pewnie trochę wyłożyłeś. Co do kawasaki to jaka pojemność?

250R, może nie rewelacja, ale wystarcza.

Na początek na pewno starczy. Dobrze, tak jak pisałem wcześniej wspomniałeś również o grach. W jakie gry grasz? Jaka Ci się najbardziej podoba?

Na pierwszym miejscu jest niezastąpiony cs 1.6, od kilkunastu lat gram i ciągle mi się podoba, jest to forma relaksu, odpoczywam grając. Poza tym czasami spędzam wolny czas w GTA V na PS3.