Jump to content
space laces

Odwołanie - space laces

Recommended Posts

Twój nick: space  laces

Nick admina banującego:  <<<</Joker.>> ?

Data/Mapa: dd2 21:17 15-04-2022

SteamID:  -

Serwer (mod): dd2 #2                  

Opis sytuacji:  Ban permanentny za wejście na aktywnym banie.

Wycinek z konsoli: -

 

Sytuacja dla mnie kompletnie niezrozumiała:

- Pierwsza kwestia jest taka, że o godzinie 21:17 dostaję bana permanentnego za "aktywny  ban", gdzie o nim kompletnie nie wiedziałem i na serwer zbanowany z premedytacją nie wszedłem. 

- Druga kwestia - w jaki właściwie sposób został ten ban nałożony skoro byłem w stanie na serwer wejść bez żadnej informacji o nim i tak po prostu mnie "przepuściło" dalej do gry?! Chcę zaznaczyć, że za pierwszym razem gdy mnie rozpisano i nałożono bana to przy próbie wejścia na serwer taki komunikat się pojawił.

- Trzecia kwestia - pierwszy ban od <<<< nałożony o godzinie 19:44 z powodem "czitowanie", gdzie do momentu kiedy w ogole pojawiłem się na forum i przeczytałem zgłoszenie na mnie (około godziny 21:18), oprócz rozpisanych czasówek dwóch osób (do których niżej się odniosę), żadnego werdyktu z decyzją o banie od UBT nie ujrzałem. 

 

Uważam, że taki zabieg jest najzwyczajniej nieuczciwy, a decyzja o pozostawieniu bana bez rozpiski jest trochę nie na miejscu - zwłaszcza, że tak jak wspomniałem wyżej, o banie nałożonym przez <<<< z godziny 19:44 nie miałem jak się dowiedzieć, gdyż na forum nie wchodzę co 30 minut - do gry byłem w stanie normalnie dołączyć i uczciwie przyznając, zrobiłem to bez świadomości o tym, że zostałem zbanowany.

 

Teraz odniosię do czasówek:

 

Demo nr 1:

https://www82.zippyshare.com/v/R8MCqjji/file.html

 

7:41 - Celownik przeskakuje, owszem, ale nienaturalnym bym go nie nazwał. Po prostu szybki slide na czuja i trafienie. A co do modelu - może i był (?). Zaznaczę, że gość z AWP na środku, którego zbiłem strzelił dwa razy zanim go zdjąłem, a odgłos strzału umożliwił zlokalizowanie go na chwilę przed fragiem. Kto oglądnie sobie demko normalnie czy na wall-hacku to oceni - najlepiej ktoś z UBT, żeby zapobiec sytuacji jak w mojej poprzedniej rozpisce przez innego gracza, gdzie rzekomego latania celownikiem przez ścianę po modelach z premedytacją nie było - i nie miało prawa być, bo przez żadne ściany nie widzę.

 

8:10 - Moim zdaniem zwykły frag. Celownikiem pojechałem po modelu, a głowa siadła normalnie

 

11:33 - "..celownik bardzo ładnie podąża za głową.."

 

1. Podąża bardzo ładnie, bo bardzo ładnie się przycelowało. Co tu jest nienormalnego? Aiming poprawny, gładko "biegłem" za gościem i trafiłem. Za szybko przyceluję - źle, bo przeskok, przyceluję za wolno - też źle, bo celownik "zbyt ładnie" podąża za głową. No proszę, o co tu chodzi?

2. Z tym "wariowaniem" celownika to nie skomentuję, bo nawet nie wiem co tutaj autor ma na myśli.

Mam się tlumaczyć z tego, że w danym momencie w ten sposób chciałem trafić? Już nie mówiąc nawet o tym, że na gościa w którego w tym momencie biłem, nie najechałem celownikiem ani razu. Taki to aimbot/trigger.

 

Demo nr 2:

https://www82.zippyshare.com/v/Ht07MboW/file.html

 

17:18 - 1. Cóż można rzec - takie fragi można znaleźć nieraz też u innych graczy. Sam kask owszem może i wygląda dziwnie, ale w ten sposób to wygląda tylko na demku, zwyczajny szybki suwak. W momencie strzału celownik jest na głowie, wystarczy przyjrzeć się i obejrzeć to parę razy - nawet w tempie 1:1 widać, że głowa siadła w normalny sposób i nie ma żadnej dodatkowej, magicznej kuli, która trafia model. Każdy kiedyś takie łby strzelał - silnik tej gry jest jaki jest. W ten sposób można by podejrzewać każdy strzał/panic-locka.

 

2. Że jak celownik wraca? Nigdzie nie wraca, to mój ruch myszką... Nawet jeśli miałby "wrócić", bo np. program jest tak ustawiony to miejsce na mapie/skrzynce jest inne, a dokładniej - jak "wrócił" był znacznie niżej niż przed tym jak strzeliłem. Dziwna koncepcja, ale to jakiś wymysł.

 

17:34 - Przechodziłem sie schować w prawo za murek, normalny strzał. Można było się gościa juz tam spodziewać + przeciwnik był już widoczny zanim oddałem strzał. Aż dziwne, że Tom nie wypisał momentu z 17:53 - no przecież też automat, bo jak tak szybko przycelować? 

 

Demo nr 3:

https://www82.zippyshare.com/v/72JusDxU/file.html

 

11:08 - (?) Normalne gładkie wcelowanie. Znów to latanie, "wariowanie"... Tak ruszyłem myszką. Na prawdę są programy, które w ten sposób zachowują się po fragu/strzale? Ciekawe..., ale bardziej interesujący jest cel czegoś takiego. Czemu to miałoby niby służyć? Tu nie ma nic do tłumaczenia.

 

11:26 - Proszę, litości... Przecież to zwykła głowa. W kask celowałem i trafiłem. Trudno nie było skoro model był widoczny jeszcze zanim dostał glowę. 

 

13:12 - (?) Normalne fragi. Trafiłem przecież dopiero po którymś strzale, a zanim trafiłem kucnąłem i wtedy już zaczęli dostawać. Natomiast rozumiem o czym piszesz i wydaje mi się, że chyba nie ma cheata "clientside", który byłby w stanie generować dodatkowe kule, które za kazdym razem trafiałyby w model niezależnie od tego jak daleko od niego celujemy. Takie rzeczy to tylko z "Metori" (większość graczy z dłuższym stażem na pewno wie o czym piszę) pluginie, który leży po stronie serwera i ma możliowść bez szejków trafiać przeciwników przez ściany całej mapy lub w ogóle nie celując w model.

 

13:18 - Ja też nie wiem co w tym dziwnego. Zwykła głowa. 

 

17:50 - Co tu można powiedzieć oprócz "iksde"? Przecież popatrzyłem się w lewo, żeby sprawdzić czy nikogo nie ma. Trochę komiczny zarzut. Potem przyjdzie następny i powie, że tutaj się obróciłem i sprawdziłem miejscówke, a w kolejnej akcji już bym jej nie sprawdził, co byłoby łatwym argumentem, że "no przecież widzę przez ściany i na pewniaka wchodzę".

 

 

Myślę, że Tom ma rację i dobrze byłoby gdyby sprawdził to ktoś jeszcze, bo to trochę słabo wygląda jak bana dostaję za to, że komuś się tylko coś wydaje.

Jeśli chodzi o szejki, to myślę, że już jeden z adminów słusznie zauważył: jeśli takowe by były to długo bym na serwerze nie pograł - po prostu spaliłbym się przy pierwszej lepszej okazji nie trafiając samemu w przeciwnika. 

 

 

 

 

  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.