Jump to content

Recommended Posts

Posted

@ SOFTER

1. Z jakiego wojewodztwa pochodzisz? - Śląskie

2.Od jak dawna grasz na Katujemy? - Gram jakoś od roku.

3. Ulubione jedzenie? - Kebsik. 

4.Jak dlugo jestes adminem/opiekunem? - Adminem jestem jakoś 8 miesięcy. Opiekunem od niecałego miesiąca.

@ Gosia ?!

1. Jak czujesz się w roli Opiekuna serwera? - Czuję się bardzo dobrze, swoje obowiązki wypełniam z przyjemnością.

2. Dlaczego akurat OM2? - Proste, TOPOWY serwer. Wszedłem i wiedziałem ze tutaj zostaję, ale nigdy nie sądziłem ze dojdę tak daleko.

3. Jak współpracuje Ci się z obecną ekipą OM2? - Bardzo dobrze dobrana paczka, cieszę się, że mogę z nimi działać.

4. Czym zajmujesz się na co dzień? - Jestem elektrykiem na dziale utrzymania ruchu w dość dużej firmie.

5. Masz jakieś hobby? Jeżeli tak, to jakie? - Kocham piłkę nożną, z całego serca kibicuje Realowi Madryt, ostatnio wciągnąłem sie tez w NBA. No i CSik ale to już chyba uzależnienie a nie zwykła pasja.

6. Czym się interesujesz? - Wszystkim po trochu, głównie sport, lubię pograć w nożną, kosza, ale moja kontuzjogenność jest straszna.

7. Na jaką stronę internetową wchodzisz jako pierwszą po włączeniu komputera? To zależy, jeśli wchodzę pochillować to Katy i YT, chyba ze Faceit to wtedy tylko to. 

8. Twój ulubiony serial/film? - Kurcze mało oglądam w ostatnim czasie, serial który ostatnio obejrzałem to THE LAST DANCE, polecam jeśli ktoś ma zajawkę na kosza i podziwia Jordana.

9. Ulubiona książka? - Ostatnio czytałem "Grube Wióry" Paczesia, polecam.

10. Masz jakieś plany na przyszłość lub marzenia? - Chciałbym jeździć Nissanem GTR.

@ dejmano-

1. Dlaczego spadasz z elo na faceicie? - Bo jestem mierny.

2. Z którym adminem współpracuje Ci się najlepiej? - @ svensk

3. Największy toxic na mirage2? - Cięzko wybrać, dużo ich ostatnio

4. Ile avg na faceit? - Szkoda gadać....

5. Dlaczego mirage grasz tylko z ticketa? - Ostatnio nie, ale lubię ten spocik, najłatwiej kręcić potężne KSy stamtąd.