Skocz do zawartości
BIG GIVEAWAY - Nóż z hakiem oraz inne skiny ×

Rekomendowane odpowiedzi

• Legenda
Opublikowano

asd.gif.6311a69cf53e4b530092dff18ea22c0d.gif.2186022dbda9989c77f1aa13cfab7799.gif

W nowym wydaniu "Pod lupą" dowiemy się, co użytkownicy forum myślą o @ Rudzix - Adminie Areny 1vs1.

Dziękuję wszystkim osobom, które miały chęć się wypowiedzieć :default_happy:

PS: Odpowiedzi użytkowników są pomieszane!

Co sądzisz o @ Rudzix ?

1. Raczej miła, spokojna osoba. Nie znam się z nią praktycznie w ogóle, więc nie jestem w stanie opisać, co sądzę.

2. Super kobieta, do tego nigdy się z nią nie nudzę, gdy gdzieś gramy oboje, ale nie lubię gdy jest impostorem i mi kosę w plecy wbija, a tak poza tym, to naprawdę jest fajną i sympatyczną osobą, mało gdzie można znaleźć ludzi z taką charyzmą.

3. Bardzo miła osóbka, oczywiście jak jej nikt nie wkurzy. Najbardziej nie znosi toxic'ów na serwerze. Trochę jest boosted z rangą w tę gierkę. Ma prześladowcę, który ma obsesję na punkcie damskich graczy - Pandzie :PinkFlag: 

4. Bardzo sympatyczna osoba.

5. Bardzo wulgarna osoba, ale za to szczera do bólu.

6. Mimo, nie gadaliśmy zbyt dużo razu, to uważam ją za bardzo ciekawą i miłą osobę, z którą można porozmawiać na poziomie. Iiiii pograć w kalambury.

7. Jak dla mnie Rudzix jest bardzo sympatyczna i miła, ale rzadko to pokazuje. 

8. Rudzix bardzo fajna osóbka. Można z nią pogadać na sb i się pośmiać.

9. Kiedyś w ogóle bym nie pomyślał, że poznam kogoś na serwerze/w internecie, a Pacia była właśnie jedną z pierwszych osób, które kiedykolwiek poznałem przez internet i jestem z tego bardzo zadowolony <3 Super kobieta z fajnym poczuciem humoru, kiedyś może się spotkamy. :crz:

10. Bardzo pozytywna osoba, potrafi się pośmiać, ale też być poważną w wymagających tego sytuacjach.

Jak sprawuje swoje obowiązki?