Skocz do zawartości
[GIVEAWAY] Nóż survivalowy | Doppler ×
[GIVEAWAY] Bowie Knife | Gamma Doppler ×
Drift

Podanie na moderatora serwer ONLY MIRAGE 4

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Imię: Filip

Staż na forum: na forum jestem krótko, lecz gram na serwerze ONLY MIRAGE 4 ,1 rok

Ile dziennie możesz poświęcić czasu na forum: na serwerze na którym chcę zostać moderatorem średnio 3 godziny dziennie, na forum zaś wszedłem dopiero dziś gdyż chciałem złożyć podanie. Postaram się spędzać dużo czasu na forum wzbogacać umiejętności, oraz nawiązywać kontakt z graczami :D.

Znajomość ortografii i interpunkcji [0/10]: 10/10

Dlaczego ty?: Na serwerze na którym chce być moderatorem przewija się dużo cheaterów oraz ludzi wyzywających innych graczy. Ponad to dużo osób z serwera liczy na mnie. Na serwer nie często wchodzą administratorzy lub moderatorzy (co 2-3 dni), ja za to jestem prawie codziennie.

Znajomość IPS [0/10]: 2/10 nie znam się na tym bardzo, za to znam się na source-modzie.

Zapoznałeś się z regulaminami?: TAK

Zapoznałeś się z wymaganiami?: TAK, wiem że wieku i znajomości IPS nie spełniam, za to chciałbym być dobrym moderatorem serwera, banować cheaterów (których dużo przewija się na serwerze), powiększać swoje możliwości oraz nawiązywać większy kontakt z graczami

motto;): Chcę krok po kroku stawać się lepszym.

nick:☂️Drift☂️ katujemy.eu

POZDRAWIAM

Drift

Opublikowano
6983caeb39ae04488d8e2f0843959b22_katujem

Temat został przeniesiony do kosza!

Z pozdrowieniami, Administracja Katujemy.eu

Jeśli nie zgadzasz się z powyższą informacją, zgłoś post moderatorom. 

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie