Jump to content
VII edycja - Miss & Mister Katujemy.eu ×
Napójchmielowy

----------------Podanie na administratora serwera----------------

Recommended Posts

Nick z gry: Revilll
 Steam: -
Coś o sobie: Mam na imię marcel jestem miłą spokojną osobą obecnie jestem na kierunku Elektromechanik na co dzień się zajmuję informatyką staram się pisać pluginy w jakimś stopniu i nawet mi to wychodzi myślę że w dalekim świecie internetu mi to w końcu wyjdzie na perfect na co dzień staram się być aktywny na serwerze wróciłem para naście dni temu do cs'1.6.
 Znajomość AmxModMenu(1/10): 8/10
 Doświadczenie w adminowniu: Doświadczenie mam bardzo dużo a własnie wam powiem że z tym modem miałem styczność prawie od początku mojego grania w cs'a 1.6.
 Link do Gamertracker (GT):  https://www.gametracker.com/player/Reivilll/54.38.143.79:27015/ [ Trochę mało ale myślę że przyda się kolejna osoba do pomocy.
 Składka (tak/nie): Tak.
 Kontakt: GG[Profil] - Forum[Zakładka profil wyślij wiadomość]
  • Haha 2
  • Sad 1

+wiek

+Amx

+Skladka.

No jeśli by ci zależało na stanowisku admina kolego to byś się rozpisał, ale po za tym z tobą nie miałem żadnej styczności, myślę że o to temu graczy Zombie plague, można by było dać szans

Powodzenia

Pozdrawiam H4ttory :)

• Like 1

Wszystko byłoby okej gdyby nie twój czas gry.. masz przegrane 596 minut co w godzinach jest to jakieś niecałe 10 godzin. Wydaje mi się, ze jesteś mało znanym graczem na serwerze, ja sam widziałem cie ze 2 razy. Małym ale minusem jest tez to, ze nie masz steama.. przez co będzie trudniejszy kontakt z Tobą jeśli będzie się coś działo. No i to podanie trochę takie wydaje sie napisane w 2 minuty.. 

Jestem na nie.

@ IMean czy to, ze ma mało godzin na serwerze  nie wystarczy? Tak na logikę po co Admin który nie jest aktywny?

• Like 1

Jak znasz regulamin to może może zostaniesz nie sztuka być adminem dużo tu adminów a jakoś i prawie żaden nie gra wejdą na godzinę i papa ciebie tez nie ma rzadko jesteś ja na nie

• Like 1