Skocz do zawartości
[GIVEAWAY] Nóż survivalowy | Doppler ×
[GIVEAWAY] Bowie Knife | Gamma Doppler ×

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Twój nick: pyseq`

Nick admina banującego: Jeff 

Data/Mapa: 21/09/19 Cache

SteamID: STEAM_0:0:489271185

Serwer (mod):     FFA                          

Opis sytuacji: Za GT&BH jakies tam skrypty makro. Nie wiem nie znam się na tym. Admin obiecał, że nawet pisanie o UNBANA nic nie da, ale spróbuje bo szkoda być oskarżany o owe rzeczy. Skoro nie jestem cziterem.

Wycinek z konsoli: https://i.imgur.com/8pFO0Is.png

na słowie wstępu wyjaśnimy co to jest makro dla ludzi któży nie wiedza otóż makro jest wspomagaczem które pod jednym przyciskiem może być zbindowane kilka innych. lecz to ma swoją inna strone można ustawic opóźnienia i sekwencje dokładnie jak ma to działać załóżmy takiego csa makrem jest szybkie “qq” lecz to jest się w stanie zrobić zbindowaniem komendy pod q w konsoli a tu mamy coś innego sekwencją jest to że można ustawić  opóźnienia czyli pomyślmy, ma jednym naciśnięciu spacji można normalnie skoczyć ale jak skonfigurujesz to podtrzymanie spacji można uzyskać taki efekt jak na bh ustawiasz sobie tak trzymam klawisz naciska mi to spację w idealnych odstępach czasu. do czasu jak jej nie puszczę. więc wiedząc to można zrobić sobie auto bh bez żadnego cheatu tylko przy pomocy np: od reizera, steelsearies czy też jakiegoś z neta. jeśli dalej tego nie rozumiesz to prościej. trzymasz klawisz makro ci klika spacje w odstępach czasu takich jak upadek kiedy tylko dotkniesz ziemi na 0.1 sec więc jesteś w stanie zrobić sobie auto bh. lecz to nie jest takie piękne i może się coś zepsuć i ci nagle przerywa ale w większości przypadków masz auto bh.

oczywiście przez całe inferno zawsze pierwszy skok jest udany było takich sytuacji bardzo dużo jednak ich nie wpisywałem tylko te dłuższe b chopy

inferno 

5:20 makro
14:50 
17:20
17:50
20:15
41:30 było widać idealnie jak działa makro

cache

1:38
1:45 idealne