NismO Posted January 15, 2015 Share Posted January 15, 2015 Nick: NismO Imię: Michał Wiek: 17 za 2 dni 18 Staż na serwerze: Na serwerze gram już długo. Mam przegrane ponad 80h. Doświadczenie: Duże Posiadałem własny serwer cod mod. Byłem adminem na kilku innych serwerach. (mogę podać nazwy). Z zawodu jestem informatykiem (dopiero się uczę ). Moim hooby jest modelowanie przestrzenne 3d. Znajomość AMX [0/8]:6,5/8. Umiem w pełni obsługiwać amxmodmenu. Dodatkowo umiem wgrywać pluginy, ustawiać cvary oraz edytować pluginy (niestety na razie nie skomplikowane, nadal się uczę) Czy byłeś / byłaś już adminem?: Tak, wspominałem już wyżej. Dlaczego Ty?:Dlaczego ja? hmm ... Mam duże doświadczenie, chciałbym pomóc w ogarnięciu cziterów . Jestem dosyć długo na serwerze, ponieważ długo gram. I czasami widzę czitera a brak jest admina . Myślę że mógłbym się przydać . Posiadam kulturę osobistą i umiem rozwiązywać konflikty. Kontakt: gg, facebook, e-mail STEAM:Nie posiadam i raczej nie będę posiadał . Jest on mi nie potrzebny . Za to mam CS GO na steam'ie (wiem nie ma nic wspólnego z tematem ) Akceptujesz regulamin admina?: TAK Akceptujesz regulamin serwera?: TAK Link to comment Share on other sites More sharing options...
SoNiC Posted January 15, 2015 Share Posted January 15, 2015 Niestety opowiedziałeś o sobie dużo, podanie napisane starannie ale niestety: -Amx + -Wiek + -Staż + -Steam - Niestety Steam jest wymagany i wątpie że zdobędziesz tą range, na tą chwilę jestem neutralny :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nafurany Adan Posted January 15, 2015 Share Posted January 15, 2015 Bez steam nie ma Admina polecenie H@ temat można zamknąć . Link to comment Share on other sites More sharing options...