Jump to content
Real Photos 2023 ×
NismO

Podanie NismO

Recommended Posts

Nick: NismO

Imię: Michał

Staż na serwerze: Na serwerze gram już długo. Mam przegrane ponad 80h.

Doświadczenie: Duże Posiadałem własny serwer cod mod. Byłem adminem na kilku innych serwerach. (mogę podać nazwy). Z zawodu jestem informatykiem (dopiero się uczę ). Moim hooby jest modelowanie przestrzenne 3d.

Znajomość AMX [0/8]:6,5/8. Umiem w pełni obsługiwać amxmodmenu. Dodatkowo umiem wgrywać pluginy, ustawiać cvary oraz edytować pluginy (niestety na razie nie skomplikowane, nadal się uczę)

Czy byłeś / byłaś już adminem?: Tak, wspominałem już wyżej.

Dlaczego Ty?:Dlaczego ja? hmm ... Mam duże doświadczenie, chciałbym pomóc w ogarnięciu cziterów . Jestem dosyć długo na serwerze, ponieważ długo gram. I czasami widzę czitera a brak jest admina . Myślę że mógłbym się przydać . Posiadam kulturę osobistą i umiem rozwiązywać konflikty. 

Kontakt: gg, facebook, e-mail

STEAM:Nie posiadam i raczej nie będę posiadał . Jest on mi nie potrzebny . Za to mam CS GO na steam'ie (wiem nie ma nic wspólnego z tematem )

Akceptujesz regulamin admina?: TAK

Akceptujesz regulamin serwera?: TAK

Niestety opowiedziałeś o sobie dużo, podanie napisane starannie ale niestety:

-Amx +

-Wiek +

-Staż +

-Steam -

Niestety Steam jest wymagany i wątpie że zdobędziesz tą range, na tą chwilę jestem neutralny :/

Co z tego że mam 18 lat? Nie chcę kupić CS 1.6 na steamie ponieważ jak już mówiłem jest mi nie potrzebny . A wyrzucać pieniędzy w błoto nie chcem.

Złożyłem podanie tylko i wyłącznie po to aby pomóc w ogarnieciu serwera czasem gra pełno cziterów a adminów brak. Nie chcę z tego powodu kupować gry .

• Owner

Wiadomość wygenerowana automatycznie.

Ten temat został zamknięty przez Moderatora.

Powód: Podanie odrzucone

Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post a moderator rozpatrzy go ponownie.

Katujemy.eu - Katuj razem z nami!

• 3 months later...
Guest
This topic is now closed to further replies.