KaspixQ Posted March 20, 2019 Posted March 20, 2019 Nick z serwera :KaspixQ Imię: Kacper Wiek: 14 Steam ID: STEAM_0:1:430895145 Czas spędzony na serwerze ( GT i Stats ): https://www.gametracker.com/player/KaspixQ/147.135.199.68:27015/ mam ponad 14h Doświadczenie w adminowaniu na serwerach CS:GO: Nigdy nie miałem Admina na serwerach lecz oglądałem dużo filmów na ten team i postaram się jak najszybciej uzupełnić moje braki w SM. Znajomość obsługi admina ( x/10 ):6/10 Argumenty, dlaczego akurat Ty masz zostać adminem oraz powiedz kilka zdań o sobie: Nazywam się Kacper pochodzę z Gdańska od kilku lat zajmuję się montażem filmów i robieniem grafik.Jeśli chodzi o CSGO gram w niego od 2lat mam trochę doświadczenia w tą grę. Łącznie na dwóch kontach posiadam ponad 1000h. Bardzo lubię innych ludzi nie mam problemu z zawarciem nowych kontaktów na serwerze jestem nawet lubiany oczywiście są osoby które za mną nie przepadają. Jestem miły dla innych i staram się w każdy sposób pomóc innym lecz czasem miewam gorsze dni jak każdy człowiek. Jestem otwarty w stronę serwera oferowałem nawet współpracę z serwerem ale mi odmówiono.ROZUMIEM TO. Zawsze chciałem posiadać Admina na jakimś serwerze choć go nie posiadałem to i tak staram się pomagać administracji w każdy sposób. Jedynym z moich minusem jest to że jestem młody ponieważ mam 14lat Ile czasu możesz poświęcić na serwerze?: 2 lub 3h w tygodniu ale w weekned 4 lub 5h Posiadasz mikrofon?: [ TAK / NIE ] TAK Akceptacja regulaminu admina/serwera: (Akceptuję regulamin admina | regulamin serwera i zastrzegam, że będę go przestrzegał) Linki do poprzednich podań: To jest pierwsze Kontakt: https://steamcommunity.com/id/KaspixQ/ Konto Prime?: [ TAK / NIE ] TAK Blokada VAC?: [ TAK / NIE ] NIE EDIT1: Powinno byc dobrze z GT już EDIT2: Na serwerze w toptime mam prawie 15h a na GT 200minuts WTF?