Sebu3 Posted January 11, 2015 Share Posted January 11, 2015 Witam ucze sie poniewaz chce isc na studia graficznę Dzisiaj stworzyłem obrazek, który jest moją sygnaturą Prosiłbym o jego ocene oraz wszystko co zrobilem poprawnie a co poprawić :) Autor: Sebu Screen/Demo: 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
SkippeR Posted January 11, 2015 Share Posted January 11, 2015 Nie znam się na tym, ale obrazek ładny 8/10 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaśka Posted January 11, 2015 Share Posted January 11, 2015 W 100% nie znam się na grafice, ale obrazek wydaje się być ładny. :p Link to comment Share on other sites More sharing options...
SoNiC Posted January 11, 2015 Share Posted January 11, 2015 Byłem grafikiem, nie powiem widziałem lepsze nawet u mnie na pulpicie ale że się uczysz praca jest na prawdę ładna :) Powodzenia Link to comment Share on other sites More sharing options...
BioreJaramKaszle Posted January 11, 2015 Share Posted January 11, 2015 Nawet nawet Link to comment Share on other sites More sharing options...
gapciu Posted January 12, 2015 Share Posted January 12, 2015 Niezłe skoro mówisz że się uczysz :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
KACU Posted January 12, 2015 Share Posted January 12, 2015 Niezłe skoro mówisz że się uczysz :) Praca ładna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dwbuh. Posted January 12, 2015 Share Posted January 12, 2015 To może ja się wypowiem, co to jest? Tło z google, dodane jakieś marne brushe, dany zwykły napis z podświetleniem oraz przejechanie pędzelkiem (jeżeli efekt jest Twój) a nie wydaję mi się bo takie coś można pobrać z PSD. Podpis "Sebu" - szkoda gadać. Jeżeli miałbym oceniać w tej skali 0/10 dałbym Ci 2/10 za jakieś starania.. :) ĆWICZ, ĆWICZ i jeszcze raz ĆWICZ. Link to comment Share on other sites More sharing options...