Guest Posted February 6, 2019 Posted February 6, 2019 Nick: incRe.Imię: RafałWiek: 20Staż na serwerze (W tym miejscu podaj link do gametracker'a): https://www.gametracker.com/player/incRe./145.239.237.170:27015/Doświadczenie: Miałem Admina przed długi czas m.in na sieci takiej jak soplica (nie reklamuje tutaj tylko podaje sieć w celu przedstawienia doświadczenia), miałem też własną sieć serwerów, serwery jak i opiekuna serwera.Znajomość sourcemoda [0/10]: nie grzebałem w sm od ponad roku więc mocne 7, jeśli trzeba mogę pogrzebać w pluginach, coś wrzucić coś pozmieniać Czy byłeś / byłaś już adminem?: tak, wielokrotnieIle czasu możesz poświęcić na serwerze?: nie będę kłamać różnie od godzinki do nawet 4 myśle, tak jak to zazwyczaj robiłem będac Adminem, wynika to z chaotycznego trybu życiaDlaczego Ty?: Tutaj się troszkę rozpiszę. Gram o różnych porach m.in. dlatego, że jestem studentem. Podam przykład grałem dosłownie 20 minut temu, wyszedłem po cheater na serwerze, grałem dzień wcześniej koło 2 w nocy, tak samo wbija kręcący się koleś. Jestem świadom, że konto dla podania, malutki staż, ale chciałbym zaoferować siebie jako Admina, ze względu na to, że gram o dosyć randomowych porach, co sprawia, że dobrze uzupełnię "ochronę" na serwerze. W poprzednich postach o podania widziałem komentarz, że nie ma dużego zapotrzebowania na Adminów w tym okresie. Jest okres ferii, dużo ludzi gra w cska nawet późnymi wieczorami, a co za tym idzie jest naprawdę sporo cheaterów. W CS spędziłem naprawdę sporo życia (mało brakuje do 6k godzin w 1.6, teraz ponad 3.500 godzin w CS:GO) więc dostajecie skillowego Admina, naprawdę potrafiącego wyłapać cheatera (top10 na serwerze juz wbite) kosztem garstki zaufania, bo wiem, że staż i forum kuleje, ale to zawsze można nadrobić. Posiadasz mikrofon?: jasneKontakt: fb , steam , numer telefonuSID: STEAM_0:1:119680460 Posiadasz konto Prime?: jasneAkceptujesz regulamin admina?: TakAkceptujesz regulamin serwera?: Tak