Skocz do zawartości
[GIVEAWAY] Nóż survivalowy | Doppler ×
[GIVEAWAY] Bowie Knife | Gamma Doppler ×

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Twój nick: [AUTOBH] Kamilek
Nick oskarżonego: Jaro, Hindzia czy jakoś tak 
IP/SID oskarżonego: Nie posiadam bo mam aktualnie bana
Godzina i data zdarzenia: 16:28 22.01.2019
Mapa: DD2
Screeny/demo: http://d1.hltv.org.pl/srv54089/HLTV-1901221625-de_dust2.dem.zip
Opis sytuacji:Opiekun wymyśla sobie jakieś śmiesznie zasady, których nawet nie ma w regulaminie i każde to egzekwować adminkom XDDD
  • Haha 2
Opublikowano

Wszedłem na serwer. Kilka osób narzekało na za szybkie dostawanie się w miejsca na mapie (dzięki bindom na scrollu i czegoś jeszcze). OStrzegałem na u@, że będą bany, wiele razy. Dałem kilka kicków. Gracze, którzy używali "skoków" prowokowali do tego aby dostali bana. Admini  nie bardzo wiedzieli co robić. Ja z resztą, też nie wiem co to SGS i GS, które zostały opisane w regulaminie (nie mam doświadczenia i dla mnie to nowość). 

Jako Opiekun serwera, widziałem, że Admini gromadzą się na specu i próbują znaleźć rozwiązanie. Ja znalazłem swoje. Gracze skarżyli się na tamtych graczy co "skaczą", z powodu dużej przewagi. Sami Gracze, którzy ten proceder kontynuowali, zmienili nicki na [AUTOBH] jakiś nick. Serwer tracił graczy, więc postanowiłem zakazać wszelkich skoków podobnych do BH, z odpowiednią informacją, że w przypadku zbyt radykalnych środków, wina będzie tylko moja. 

Kilka razy wchodziłem na serwer, myśląc co tu wykombinować. Tak jak postanowiłem wyżej, tak to zrobiłem. Wiem, że BH bez skryptów jest dozwolone. 

W celu osiągnięcia konsensusu dopisałem do regulaminu tymczasową wzmiankę o zakazie BH i tym podobnych do czasu skontaktowania się z właścicielami serwera. Tak samo napisałem temat informujący o mojej decyzji na forum.