Jump to content

Nowe
Serwery

Chcesz dołączyć do nas ze swoimi serwerami? Zgłoś się do Właściciela forum!

Napisz!

Rekrutacja
Trwa

Rekrutacja na Opiekunów serwera Trwa! Nie czekaj i złóż podanie już teraz!

Zobacz temat

Podanie

Remuvex
 Share

Recommended Posts

1. Nick z Serwera - Remuvex
  2. Imię - Dominik
  3. Wiek - 17
  4. Steam ID - STEAM_1:0:176729409
  5. Czas spędzony na Serwerze - moze troche mniej niz 10h, ale mysle ze to nie bedzie mialo az tak duzego znaczenia
  6. Doświadczenie w adminowaniu na serwerach CS:GO - posiadam duze doswiadczenie, umiem rozpoznac cheata, mam dosyc duze doswiadczenie
  7. Znajomość obsługi admina (x/10): 7/10
  8. Argumenty, dlaczego akurat Ty masz zostać Adminem oraz powiedz kilka zdań o sobie - posiadam duze doswiadczenie, jestem rozsadny, kulturalny, umiem sie dogadywac, nie jestem chamski, potrafie przyznac sie do bledu, uwazam ze sie nadam. Cos o sobie....mam 17 lat, gram w csa od 8 lat, dla zabawy, jest to jednym z moich hobby
  9. Ile czasu możesz poświęcić na serwerze?: - w tygodniu od 1-2h w weekend mysle ze okolo 3-4h dziennie.
  10. Posiadasz mikrofon?: [TAK/NIE]; Tak
  11. Akceptacja Regulaminu admina/serwera: Akceptuję regulamin admina, regulamin serwera i zastrzegam, że będę go przestrzegał
  12. Linki do poprzednich podań - Nie pisalem zadnego podania na tej sieci.
  13. Kontakt - https://steamcommunity.com/profiles/76561198313724546/
  • Haha 1

No cóż poznać cię za bardzo nie poznałem, ale

+Wiek, nie wiem jak jest z twoim zachowaniem :)

+Twoje doświadczenie

+Również obsługa SourceModa

-Czas i staż na serwerze, pograj trochę u nas :)

Na Nie

Ktoś chyba nie przeczytał wymagań do końca, ani linku do statsów Weak'a ani do GT, więc załączam: https://www.gametracker.com/player/✪Remuvex/147.135.199.68:27015/