Skocz do zawartości
[GIVEAWAY] Nóż survivalowy | Doppler ×
[GIVEAWAY] Bowie Knife | Gamma Doppler ×

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie wiem ile w tym siedzisz, ale chyba nie za wiele. Idąc tym tropem uważam, że prace są ok.

• za dużo zielonego na środku
  • napis "wbijaj" nie jest wycentrowany względem buttona pod nim
  • czcionka "hacked" moim zdaniem tam nie pasuje - chodzi mi o napis "dlaczego akurat my" dodatkowo wydaje mi się że powinien być większy
  • siwe czcionki powinny być jaśniejsze - wszystko się zlewa

Nie odbieraj tego jako hejt, a bardziej poradę na przyszłość? Wiem, nie jestem autorytetem i nauczycielem, ale wydaje mi się, że praca zyskała by na atrakcyjności.

Pozdrawiam, Dawid.

• Lubię to! 2
  • Wow 1
Opublikowano

Napis Konkursy jest słabo widoczny, Katuj razem z nami mam podobne odczucie. Na temat reszty się nie wypowiadam bo się nie znam xd

• Inwestor
Opublikowano

Tak szczerze mówiąc to lepiej zmienić kolor czcionki albo kolor tła lub dać jakieś obramowanie na czcionkę bo strasznie słabo widoczna jest. Ale tak to daję okejke bo sam lepszego w paincie nie zrobię ;)

• Sponsor
Opublikowano

Nie jest złe, ale ten zielony kolor na środku sprawia, że w tym miejscu nie widać napisów, ale ja tam będę pisał, @ hania już wszystko napisał. Masz plusa za chęci i ucz się dalej.

Opublikowano

Osobiście mi się nie podoba.

CU7MXeH.png

Jeśli dajesz jakieś czarne prostokąty tego typu to ucinaj stamtąd render od razu inaczej to będzie wyglądać, ale pomimo nie wiem szczerze po co to dałeś Flare możesz dać bez tego na spokojnie.

" Dlaczego akurat my " widzę że robiłeś pod efekt GLITCH i powiem że słabo ci to wyszło, napisy tez nie są jakieś mega czytelne ogólnie nie wiem po co ta trawa itp. nic pod tematyke nie jest jakoś mega. 

• Lubię to! 1
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Dodaj nową pozycję...