Skocz do zawartości
[GIVEAWAY] Nóż survivalowy | Doppler ×
[GIVEAWAY] Bowie Knife | Gamma Doppler ×

Rekomendowane odpowiedzi

• Legenda
Opublikowano

Dzisiaj przeprowadziłem wywiad z @czak

Legenda: 

martini

czak

Witam Cię bardzo serdecznie. Czy miałbyś chwilę czasu by odpowiedzieć mi na kilka pytań?

Privjet. Jasne.

Na początek standardowe pytanko :) Czy mógłbyś się nam opowiedzieć trochę o swojej osobie? Jak masz na imię, skąd pochodzisz, ile masz lat, czym się aktualnie zajmujesz oraz czy masz jakieś swoje hobby?

Jestem Patryk. Skończyłem 25 lat. Pochodzę z miejscowości obok Torunia/Bydgoszczy. Na co dzień pracuję jako grafik oraz zajmuję się produkcją koszulek metodą flex. Grafikę traktuję też jako hobby. :)

Czy robisz coś poza grafiką? Coś trenujesz? Czymś jeszcze się interesujesz?

Aktualnie nie. :)

Ewentualnie gry komputerowe, chociaż od nich powoli odbiegam - najczęściej counter-strike 1.6 i go

Counter-Strike 1.6 i CS:GO. Jak oceniasz swój poziom gry?

W 1.6 Średnio, w GO drewno.

Mówisz, że w CS:GO jesteś drewno, więc jaką rangę tam posiadasz? Czy wolisz grać jednak faceit'y?

Obecnie unranked, bo bardzo długo nie grałem i pewnie po odblokowaniu rangi będzie nisko. Najwyżej z rangą byłem na poziomie supreme więc jakiś tam poziom był. :) Faceit'y grałem rzadko.

Dobrze, przejdźmy może do pytań o naszej Sieci Katujemy.eu. Na początek powiedz Nam jak tutaj do Nas trafiłeś?

Przypadkiem. Po przerwie w cs:go, włączyłem 1.6 i na pierwszym serwerze jakim grałem wykręciłem dosyć ładne staty i dostałem bana z powodem - czitujesz. Najśmieszniejsze było to, że z tamtego forum nie przyszedł mail aktywacyjny, więc spróbowałem założyć z drugiego konta również bezskutecznie, ale w zamian dostałem bana prawdopodobnie za multi konto. :D Więc mówię - pierdziele. Szukamy dalej - katujemy. Wchodzę, miła atmosfera. Sporo ludzi. Spodobało mi się.

Spodobało Ci się u Nas, ale co skłoniło Cię do tego by tutaj zostać?