Skocz do zawartości
[GIVEAWAY] Nóż survivalowy | Doppler ×
[GIVEAWAY] Bowie Knife | Gamma Doppler ×

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Imię : Lizcon
Staż na forum : Będzie już tydzień
Ile dziennie możesz poświęcić czasu na forum : Ponad 4/5 h
Znajomość ortografii i interpunkcji [0/10] : 9/10 (Czasami popełnię błąd :) )
Dlaczego ty? : Gram w grę Counter Strike 1.6 już 9 lat (w Counter Strike: Global Offensive gram od 1/2 lat ) i z łatwością odróżniam osobę która umie grać od osoby, która gra na wspomagaczach.Nie raz byłem członkiem UBTeam, oraz nigdy nie zostałem zdegradowany z rangi UBTeam, i rzadko zdarza mi się popełnić błąd. Może nawet łatwiej mi rozpoznać przerabiane SS'y (gdy są dobrze przerobione) bo jestem grafikiem i mam oko do takich rzeczy. Wiem jak ludzie grają na wspomagaczach, ponieważ nie ukrywam kilka lat temu sam ich używałem (szczerze to nie spodobały mi się, ponieważ nigdy nie lubiłem używać wspomagaczy).
Znajomość AmxBans [0/10] : +-8/10

Znajomość IPB [0/10] : Jeżeli chodzi tu o ACP lub MCP to nie mam z tym problemu (7/10 [ACP tak nie do końca]), lecz jeżeli chodzi o kody PHP cz HTML to nawet nie przyjmujcie :) (Chociaż od czego jest wujek Google)

Wiem że nie spełniam wszystkich wymagań, ale chyba się da na to przymknąć oko ;)

Opublikowano

Nie:

-dopiero co dołączyłeś do katów praktycznie

-daj się poznać

+wiek

trochę za wcześnie ;]

• Bywalec
Opublikowano

Na nie.

Od zawsze było powiedziane, że na "wyższe rangi forumowe" wymagania muszą być spełnione i nie można na to przymykać oka.

-Staż na forum.

-Aktywność.

• Właściciel
Opublikowano

Zbyt wiele negatywów.

Podanie odrzucone.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie