Play Posted December 8, 2014 Share Posted December 8, 2014 Cześć, piszę ten poradnik bo może komuś się przyda kto się tym interesuję. Nowa Runda #include <amxmodx> public plugin_init() { register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0")} public Nowa_Runda(){ // Tutaj kod} Koniec Rundy #include <amxmodx> public plugin_init() { register_logevent("Koniec_Rundy", 2, "1=Round_End")} public Koniec_Rundy(){ // Tutaj kod} Poczatek Rundy #include <amxmodx> public plugin_init() { register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start") } public Poczatek_Rundy(){ // Tutaj kod} Koniec Mapy plugin_end() { // Tutaj kod} Początek Mapy plugin_init() { // Tutaj kod} Damage - obrazenia #include <amxmodx> public plugin_init() { register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0")}public Damage(id){ new vid = read_data(0) // vid == id new damage = read_data(2) new Origins[3] // Wspolrzedne gracza, granatu, obiektu wywolujacego obrazenia Origins[0] = read_data(4) Origins[1] = read_data(5) Origins[2] = read_data(6) new kid = get_user_attacker(id) // Gracz atakujacy // tutaj kod } DeathMsg - ktos umarl #include <amxmodx>public plugin_init() { register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")}public DeathMsg(){ new kid = read_data(1) //zabojca new vid = read_data(2) // ofiara new hs = read_data(3) // HeadShot (1 == true) new weapon[64] read_data(4,weapon,63) //krotka nazwa broni (bez weapon_ / CSW_ ) // Tutaj kod} CurWeapon - obecna bron #include <amxmodx>public plugin_init() { register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")}public CurWeapon(id){ new wid = read_data(2) // Id broni new ammo = read_data(3) // liczba naboi w magazynku // tutaj kod} Podniesienie broni #include <amxmodx> public plugin_init() { register_event("WeapPickup", "WeapPickup", "b")} public WeapPickup(id){ new wid = read_data(1) // id broni // tutaj kod} Podniesienie amunicji #include <amxmodx> public plugin_init() { register_event("AmmoPickup", "AmmoPickup", "b")} public AmmoPickup(id){ new aid = read_data(1) //id amunicji new clip = read_data(2) //ilosc naboi // tutaj kod} Amunicja #include <amxmodx>public plugin_init() { register_event("AmmoX", "AmmoX", "b")}public AmmoX(id){ new aid = read_data(1) new clip = read_data(2) client_print(id,print_chat,"id %d aid %d clip %d",id,aid,clip) // tutaj kod} Wejscie na server public client_putinserver(id){ // tutaj kod} Polaczenie z serwerem public client_connect(id){ // tutaj kod} Rozlaczenie sie z serwerem public client_disconnect(id){ // tutaj kod} Health - Zycie #include <amxmodx> public plugin_init() { register_event("Health", "Health", "be")}public Health(id){ new health = read_data(1) // tutaj kod } Money - zmiana w kasie #include <amxmodx>public plugin_init() { register_event("Money", "Money", "be")}public Money(id){ new Money = read_data(1) // tutaj kod } TeamInfo - informacjie o Teamie #include <amxmodx>public plugin_init(){ register_event("TeamInfo","team_assign","a")}public team_assign(){ new id = read_data(1) new Team[32] read_data(2,Team,31) //UNASSIGNED //TERRORIST //CT //SPECTATOR} Spawn #include <amxmodx>#include <hamsandwich>public plugin_init(){ register_plugin("PLUGIN", "VERSION", "AUTHOR") RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1)}public Spawn(id){ // tutaj kod} 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
gapciu Posted December 15, 2014 Share Posted December 15, 2014 Wiadomość wygenerowana automatycznie. Ten temat został zamknięty przez Moderatora. Powód: Dziękujemy za poradnik Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post a moderator rozpatrzy go ponownie. Katujemy.eu - Katuj razem z nami! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts