Jump to content
Play

Eventy AMXX

Recommended Posts

Cześć, piszę ten poradnik bo może komuś się przyda kto się tym interesuję.

 

Nowa Runda

 

 

#include <amxmodx>
 
public plugin_init() {
    register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0")
}
 
public Nowa_Runda()
{
   // Tutaj kod
}

 

 

 

Koniec Rundy

 

 

#include <amxmodx>
 
public plugin_init() {
    register_logevent("Koniec_Rundy", 2, "1=Round_End")
}
 
public Koniec_Rundy()
{
    // Tutaj kod
}

 

 

 

Poczatek Rundy

#include <amxmodx>
 
public plugin_init() {
    register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")  
}
 
public Poczatek_Rundy()
{
    // Tutaj kod
}

 

 

Koniec Mapy

 

plugin_end()

{
    // Tutaj kod
}

 

 

Początek Mapy

 

plugin_init()

{
    // Tutaj kod
}

 

 

Damage - obrazenia

 

#include <amxmodx>
 
public plugin_init() {
    register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0")
}
public Damage(id)
{
    new vid = read_data(0) // vid == id
    
    new damage = read_data(2)
    
    new Origins[3]            // Wspolrzedne gracza, granatu, obiektu wywolujacego obrazenia
    Origins[0] = read_data(4)
    Origins[1] = read_data(5)
    Origins[2] = read_data(6)
    
    new kid = get_user_attacker(id)    // Gracz atakujacy
 
    // tutaj kod
    
}

 

 

DeathMsg - ktos umarl

 

#include <amxmodx>


public plugin_init() {
    register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")
}

public DeathMsg()
{
    new kid = read_data(1)    //zabojca
    
    
new vid = read_data(2)    // ofiara
    
    
new hs = read_data(3)    // HeadShot (1 == true)
    
    
new weapon[64]        
    read_data
(4,weapon,63)    //krotka nazwa broni (bez weapon_ / CSW_ )

    // Tutaj kod
}

 

 

CurWeapon - obecna bron

 

#include <amxmodx>

public plugin_init() {
    register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")
}

public CurWeapon(id)
{
    new wid = read_data(2)    // Id broni
    new ammo = read_data(3)    // liczba naboi w magazynku
    // tutaj kod
}

 

 

Podniesienie broni

 

#include <amxmodx>
 
public plugin_init() {
    register_event("WeapPickup", "WeapPickup", "b")
}
 
public WeapPickup(id)
{
    new wid = read_data(1) // id broni

    // tutaj kod
}

 

 

Podniesienie amunicji

 

#include <amxmodx>
 
public plugin_init() {
    register_event("AmmoPickup", "AmmoPickup", "b")
}
 
public AmmoPickup(id)
{
    new aid = read_data(1)   //id amunicji
    new clip = read_data(2)  //ilosc naboi
    
    // tutaj kod
}

 

 

Amunicja

 

#include <amxmodx>

public plugin_init() {
    register_event("AmmoX", "AmmoX", "b")
}

public AmmoX(id)
{
    new aid = read_data(1)
    new clip = read_data(2)
    
    client_print
(id,print_chat,"id %d aid %d clip %d",id,aid,clip)

    // tutaj kod
}

 

 

Wejscie na server

 

public client_putinserver(id){
    // tutaj kod
}

 

 

Polaczenie z serwerem

 

public client_connect(id){

    // tutaj kod
}

 

 

Rozlaczenie sie z serwerem

 


public client_disconnect(id){
    // tutaj kod
}

 

 

Health - Zycie

 

 

#include <amxmodx>

public plugin_init() {
    register_event("Health", "Health", "be")
}

public Health(id)
{
    new health = read_data(1)

    // tutaj kod 
}

 

 

Money - zmiana w kasie

 

#include <amxmodx>

public plugin_init() {
    register_event("Money", "Money", "be")
}

public Money(id)
{
    new Money = read_data(1)

    // tutaj kod 
}

 

 

TeamInfo - informacjie o Teamie

 

#include <amxmodx>

public plugin_init()
{
    register_event("TeamInfo","team_assign","a")
}

public team_assign()
{
    new id = read_data(1)
    new Team[32]
    read_data(2,Team,31)    //UNASSIGNED
                //TERRORIST
                //CT
                //SPECTATOR
}

 

 

Spawn

 

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

public plugin_init()
{
    register_plugin("PLUGIN", "VERSION", "AUTHOR")
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1)
}
public Spawn(id)
{
    // tutaj kod
}

 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Wiadomość wygenerowana automatycznie.

Ten temat został zamknięty przez Moderatora.

 

Powód: Dziękujemy za poradnik

 

Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post a moderator rozpatrzy go ponownie.

 

 

Katujemy.eu - Katuj razem z nami!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.