Jump to content
×
×
  • Create New...

Rekrutacja

Wszystkich zainteresowanych adminowaniem zapraszamy

Zobacz
Banner katujemy

Sponsors / Partners

Eventy AMXX


Play
 Share

Recommended Posts

Cześć, piszę ten poradnik bo może komuś się przyda kto się tym interesuję.

 

Nowa Runda

 

 

#include <amxmodx>
 
public plugin_init() {
    register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0")
}
 
public Nowa_Runda()
{
   // Tutaj kod
}

 

 

 

Koniec Rundy

 

 

#include <amxmodx>
 
public plugin_init() {
    register_logevent("Koniec_Rundy", 2, "1=Round_End")
}
 
public Koniec_Rundy()
{
    // Tutaj kod
}

 

 

 

Poczatek Rundy

#include <amxmodx>
 
public plugin_init() {
    register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")  
}
 
public Poczatek_Rundy()
{
    // Tutaj kod
}

 

 

Koniec Mapy

 

plugin_end()

{
    // Tutaj kod
}

 

 

Początek Mapy

 

plugin_init()

{
    // Tutaj kod
}

 

 

Damage - obrazenia

 

#include <amxmodx>
 
public plugin_init() {
    register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0")
}
public Damage(id)
{
    new vid = read_data(0) // vid == id
    
    new damage = read_data(2)
    
    new Origins[3]            // Wspolrzedne gracza, granatu, obiektu wywolujacego obrazenia
    Origins[0] = read_data(4)
    Origins[1] = read_data(5)
    Origins[2] = read_data(6)
    
    new kid = get_user_attacker(id)    // Gracz atakujacy
 
    // tutaj kod
    
}

 

 

DeathMsg - ktos umarl

 

#include <amxmodx>


public plugin_init() {
    register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")
}

public DeathMsg()
{
    new kid = read_data(1)    //zabojca
    
    
new vid = read_data(2)    // ofiara
    
    
new hs = read_data(3)    // HeadShot (1 == true)
    
    
new weapon[64]        
    read_data
(4,weapon,63)    //krotka nazwa broni (bez weapon_ / CSW_ )

    // Tutaj kod
}

 

 

CurWeapon - obecna bron

 

#include <amxmodx>

public plugin_init() {
    register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")
}

public CurWeapon(id)
{
    new wid = read_data(2)    // Id broni
    new ammo = read_data(3)    // liczba naboi w magazynku
    // tutaj kod
}

 

 

Podniesienie broni

 

#include <amxmodx>
 
public plugin_init() {
    register_event("WeapPickup", "WeapPickup", "b")
}
 
public WeapPickup(id)
{
    new wid = read_data(1) // id broni

    // tutaj kod
}

 

 

Podniesienie amunicji

 

#include <amxmodx>
 
public plugin_init() {
    register_event("AmmoPickup", "AmmoPickup", "b")
}
 
public AmmoPickup(id)
{
    new aid = read_data(1)   //id amunicji
    new clip = read_data(2)  //ilosc naboi
    
    // tutaj kod
}

 

 

Amunicja

 

#include <amxmodx>

public plugin_init() {
    register_event("AmmoX", "AmmoX", "b")
}

public AmmoX(id)
{
    new aid = read_data(1)
    new clip = read_data(2)
    
    client_print
(id,print_chat,"id %d aid %d clip %d",id,aid,clip)

    // tutaj kod
}

 

 

Wejscie na server

 

public client_putinserver(id){
    // tutaj kod
}

 

 

Polaczenie z serwerem

 

public client_connect(id){

    // tutaj kod
}

 

 

Rozlaczenie sie z serwerem

 


public client_disconnect(id){
    // tutaj kod
}

 

 

Health - Zycie

 

 

#include <amxmodx>

public plugin_init() {
    register_event("Health", "Health", "be")
}

public Health(id)
{
    new health = read_data(1)

    // tutaj kod 
}

 

 

Money - zmiana w kasie

 

#include <amxmodx>

public plugin_init() {
    register_event("Money", "Money", "be")
}

public Money(id)
{
    new Money = read_data(1)

    // tutaj kod 
}

 

 

TeamInfo - informacjie o Teamie

 

#include <amxmodx>

public plugin_init()
{
    register_event("TeamInfo","team_assign","a")
}

public team_assign()
{
    new id = read_data(1)
    new Team[32]
    read_data(2,Team,31)    //UNASSIGNED
                //TERRORIST
                //CT
                //SPECTATOR
}

 

 

Spawn

 

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

public plugin_init()
{
    register_plugin("PLUGIN", "VERSION", "AUTHOR")
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1)
}
public Spawn(id)
{
    // tutaj kod
}

 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Wiadomość wygenerowana automatycznie.

Ten temat został zamknięty przez Moderatora.

 

Powód: Dziękujemy za poradnik

 

Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post a moderator rozpatrzy go ponownie.

 

 

Katujemy.eu - Katuj razem z nami!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

Why We are legend?

Katujemy is legendary network of CS: GO and CS 1.6 servers, which has been continuously for you since 2014. We constantly strive to improve our servers and we carefully maintain them in the best condition. Thanks to the varied game modes and high attention to quality, we are a timeless network where everyone will discover something for themselves. We offer a multi-thematic, aesthetic and unique forum with a rational Administration at the highest level. If you are looking for stability, fun and a unique place, then Katujemy is just for you.